| | | Jak na stromy ve FSX 11. 4. 2008 / 16:28 | |
| | Běžně dělám stromy v Gmaxu jako 2 tenký obdélníky kolmo na sebe a texturu DXT1 s alfakanálem
Zatímco ve FS9 to vypadá normálně , ve FSX hnusně , viz obrázky |
| |
|
| | | Jak na stromy ve FSX 11. 4. 2008 / 16:52 | |
| | Zkus u materiálu v (g)maxu nastavit u Source Blend: SrcAlpha a u Destination Blend: InvSrcAlpha. Takhle to je aspoň podle SDK pro FSX SP2. |
| |
|
| | | | Jak na stromy ve FSX 11. 4. 2008 / 16:53 | |
| | Tajne jsem doufal, ze bude stacit zmenit format textury ... |
| |
|
| | | | | Jak na stromy ve FSX 11. 4. 2008 / 16:55 | |
| | Jo jo , třeba DXT5 |
| |
|
| | | | Jak na stromy ve FSX 11. 4. 2008 / 16:54 | |
| | dík zkusím , ale překládám to SDKčkem pro FS9 , uvidíme ,co to udělá
|
| |
|
| | | | | Jak na stromy ve FSX 11. 4. 2008 / 17:01 | |
| | Hmm, tak to nevím, jestli půjde. V FSX jsou ty materiály o dost složitější a překopaný a vlastně musíš k FSX nainstalovat i FSX SDK, nejlíp ještě doinstalovat SP1 a SP2 SDK a potom v (g)maxu přidat do Plug-inů to FSX SDK a objeví se ti tam nový nastavení v materiálech přímo pro FSX a musím říct, že FSX SDK SP2 už má hodně pěknou dokumentaci aji s obrázkama nastavení těch materiálů. A koukal jsem se na formát textur stromů v FSX a mají tam normálně DXT1. |
| |
|
| | | | | | Jak na stromy ve FSX 11. 4. 2008 / 17:14 | |
| | jojo , budu se do toho muset ponořit
|
| |
|
|