FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba FS2004 versus FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba FS2004 versus FSX   9. 4. 2008 / 17:35
Švarc
Mám dotaz ke tvůrcům.Lítám FS2004 a zároveň jsem se naučil něco vyplodit v EOD a FSCC.
Pokud přejdu na FSX budu moci pokračovat, nebo tyto prográmky už FSX nebaští.
Díky Švarc
 

Tvorba FS2004 versus FSX   9. 4. 2008 / 17:46
Sněhulák   
Co se týče FSX tak neanimované gmax záležitosti běží celkem bez problémů, animované netuším. EOD a FSSceneryCreator a podobné využívají tuším "jakýsi" SCASM..?-) a tam s kompatabilitou je to tak všelijak něco asi běží, něco asi ne....,,? Netuším co přesně.. Co vím tak fungují v pohodě stromy (krom jejich textur s alfou) např. od Bednáře, větrné pylte, dynamické téčka atd... Markantní "nekompatabilita" se spíš projevuje na úrovní cellů apod. věcí z G2K a různých úprav výškových profilů pomocí např. Ground2K apod..
 

Tvorba FS2004 versus FSX   9. 4. 2008 / 20:11
bumper   
Z EOD bezi na prvni pohled skoro vsechno, krom detailnejsich objektu, treba lavicky me to zobrazuje jen v urcitem uhlu, pletivo plotu vypada jak kdyby ho pulku odnesl krapet vic opaleny spoluobcan do sberny ( ale to je asi vec alfa kanalu ) jednoduse to zobrazuje divne, stromky jak psal snehulak jsou taky spatne zobrazovany, nefunguje exclude, takze na letisti je prales, pokud se da trochu hustsi autogen, nefunguje flatten, vyrovnani povrchu, tudiz je draha pripadne objekty bud pod zemi, nebo kus v kopci atd. vsude jsou neviditelne crashe. Jednoduse receno to co bylo dobre v FS 2002 - 2004 , to v FSX korektne nefunguje, tedy co se tyce tvurcich nastroju EOD, FSDS, Airport for Windows a asi i FSCC. docela me prekvapila funkcnost dynamickych prvku u API objektu, tj. viditelnost jen v urcitem obdobi aj. ale zase to funguje jen u neceho, tak aby se dalo rict - je to kompatibilni ALE ... Ja myslim, ze dal nemusim pokracovat. Na tvorbu do FSX je urcite lepsi pouzit jine editory urcene, nebo plne podporujici uz i FSX, tot muj nazor.
 

Tvorba FS2004 versus FSX   10. 4. 2008 / 18:47
Švarc
Chlapi děkuju za odpovědi, celkem jsem to čekal.
Švarc
 

Tvorba FS2004 versus FSX - alfa   23. 7. 2008 / 10:19
Franta   
nejaky napdad, ci popis toho jak zaridit aby objekty s alfou fungovaly korektne? tj. aby nemizely objekty napr. za stromem?

Marky rikal pouzit format DDS, ale vysledek mam stejny. - tj. vse co by melo byt vyrenderovano za stromem, proste neni.
 

Tvorba FS2004 versus FSX - alfa   23. 7. 2008 / 10:32
Aardvark   
Použít přímo export do FSX s FSX materiálem- pak by to neměl být problém.
 

Tvorba FS2004 versus FSX - alfa   23. 7. 2008 / 10:48
Franta   
myslis teda z gmaxu export jako FSX mdl?
 

Tvorba FS2004 versus FSX - alfa   23. 7. 2008 / 11:02
Aardvark   
no exportovat to z gmaxu, který má FSX gamepack (ten je přiložen u SDK SP1- musíš mít FSX deluxe edition)
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ