| | | Situace v CSA 7. 4. 2008 / 15:11 | |
| | | |
|
| | | Situace v CSA 7. 4. 2008 / 16:20 | |
| | No pokud to neni jenom jednostranne zamerenej pohled, tak je to k bliti. |
| |
|
| | | | Situace v CSA 7. 4. 2008 / 16:30 | |
| | S tímto článkem, bohužel,bezvýhradně souhlasí pár mých přátel, kteří v ČSA lítaj.Takže mi to přijde, že to autor ani nemusel moc přibarvovat. |
| |
|
| | | | Situace v CSA 7. 4. 2008 / 16:40 | |
| | | |
|
| | | Situace v CSA 7. 4. 2008 / 17:23 | |
| | pekny clanek. a nedivte se, deje se to uuuplne vsude |
| |
|
| | | Situace v CSA 7. 4. 2008 / 18:26 | |
| | K tomu není co dodat..
Tak nějak to vidím taky, byť ne tak do hloubky, neb jsem již několik let mimo firmu. |
| |
|
| | | Situace v CSA 7. 4. 2008 / 22:02 | |
| | No shodou okolnosti jsem byl dneska v Aeru a to by clovek zaplakal. Prisli slovensti hosi z Penty s tlustou srajtofli a "koupili" to. Bida a zmar. Marketingove snahy o nove smlouvy - nula. Jedinej zajem je zjevne letiste, za cimz si drsne jdou. Zbytek pokryjou kooperace, cimz se z Aera stana tuctova vyrobni dilna pro velke vyrobce. Nesmirne smutne. A pritom tam jsou schopni vyrobit rocne 50 vrtulniku S76 a to naprosto komplet, az pred finalni montaz motoru. A ten se tam nemontuje jenom proto, ze by se nevyplatilo motory vozit pres ocean tam a zpatky. A to neni zadna montaz... tam se ten vrtulnik vyrabi doslova "z kusu plechu".
Ae 270 je zrusena a protoze se nikdo nesnazi prilis to nikomu prodat, aby to dotahnul, tak uz asi ani litat nebude. Proste hnus velebnosti. Hlavne, ze maji hosi z Penty za jmenem MBA, to sedi. |
| |
|
| | | | Situace v CSA 7. 4. 2008 / 22:12 | |
| | Co k tomu dodat...vsichni tihle porizci s nadupanou srajtofli jdou jen tam kde citi rychly a velky prachy, a vzhledem k tomu k tomu, ze sami vlastne krome toho investovani nic neumi (nechci to uplne zpochybnovat), finance taky nevydelali chozenim do fabriky...(, tak bohuzel k nicemu neciti uctu, tradice, koreny, zavazky, pro ne je Aero tuctovka ktere je potreba vcas vysat a zpenezit...Jo, myslim ze maji posychrovane i ty pozemky pred "planovanou" RWY 24L, takze ke skode nikdy neprijdou...FUJ!Ale to je tak jedine, co s tim muzeme delat...! |
| |
|
| | | | | Situace v CSA 7. 4. 2008 / 22:16 | |
| | A nejhorsi je... bratri slovaci opravdu prominou (fakt nic proti Slovensku jako takovemu), ze nejhur se tady u nas chovaji svine s MBA prave ze Slovenska. Ja totiz na vlastni kuzi zazil prevzeti nasi firmy takovejma slovenskejma rizkama a na ty dobytky do smrti nezapomenu. Jenom by mne zajimalo, kde si na tom Slovensku vydelali tolik penez. |
| |
|
| | | | | | Situace v CSA 7. 4. 2008 / 22:42 | |
| | No, každej metr na východ je znát... Myslím, že braťa Slováci jsou ještě pořád lepší, než Saša, Ivan a Šura, který by ty MBA zpod Kriváně zblajzli na toustu s kaviárem jako jednohubku... |
| |
|
| | | | | | Situace v CSA 8. 4. 2008 / 07:10 | |
| | U mečiara pofidérnymi privatizáciami... so známosťou na správnom mieste to bol najmenší problém. A neboj sa. U nás sa správajú rovnako. |
| |
|
| | | | Situace v CSA 7. 4. 2008 / 23:39 | |
| | No nevím, ale mám pocit, že trošku mícháš hrušky s jablkama - řekl bych že hoši s Penty to mají moc dobře spočítané a peníze naopak docela točí, investují kde se dá a každá koruna, kterou někam vrazí, se jim hezky vrátí zhodnocená.
Takže možná že nemaj úctu k tradicím, ale rozhodně bych jejich způsob podnikání nesrovnával se situací v ČSA.... |
| |
|
| | | | | Situace v CSA 8. 4. 2008 / 07:10 | |
| | Prachy sa vrátia, ale za akú cenu... |
| |
|
| | | | | | Situace v CSA 8. 4. 2008 / 09:30 | |
| | kdyz chces byt uspesny na trhu bud musis mit firmu s dlouhaletou tradici, rekneme ten ford o kterem byla zminka anebo se chovat prasacky(ekonomicky), levne koupit, prekopat, draze prodat a jit do dalsi investice. |
| |
|
| | | | Situace v CSA 8. 4. 2008 / 08:02 | |
| | Pozor, Penta to nedovedla tam, kde to je. To je spíš zásluha státních manažerů. V okamžiku, kdy u nás vznikla řada výrobců ul letadel se kterými dělají doslova "díru do světa" státní Aero vyvíjí neprodejný stroje z nichž se neprodal se ziskem pro majitele - stát doslova ani kus. To něco znamená. Víš kolik nás stálo udržování týhle tradice peněz?? A o vrtulnících tam montovaných se říká, že na každém kusu Aero prodělává. Je-li to pravda, tak je jen logický, že nový majitel to zastavil. |
| |
|
| | | Situace v CSA 8. 4. 2008 / 08:23 | |
| | Co dodat. Zajímavé věci se to dějí. |
| |
|
| | | | Situace v CSA 8. 4. 2008 / 08:44 | |
| | Bohužel musím konstatovat, že stejný přístup managementu je dneska prakticky všude. :/ Bohužel platí citát Járy Cimrenana. "Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je tak asi všechno co s tím můžeme dělat..." |
| |
|
|