| | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 11:55 | |
| | Tak až jsem se málem po... když BERGI se připojil na dráhu těsně před mým přistáním |
| |
|
| | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 11:58 | |
| | Ještě, že nad oceánem je volno... To máš opět tu svou stíhačku, že ti to přistává na 170 ? |
| |
|
| | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 12:39 | |
| | [rejp]... ajá si dycinky myslel, že osa dráhy je přímka a vona asi křivule .... [/rejp] |
| |
|
| | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 13:49 | |
| | Ne né Miloši,on to do mne pral vítr z předoboku.Ono se to pak srovná,ale to už mi FSka blbne strašně dlouho,že vítr vůbec neodpovídá tomu,co hlásí IVAP a nejde mi to nijak změnit |
| |
|
| | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 14:09 | |
| | To je sice možné, ale i tak bys měl bejt v týhle vzdálenosti téměř v ose, jen vybočenej, ne? Teda pokud na Concordu nejsou jiný postupy
PS: nic ve zlým, má přistání často nevypadají jinak, psssst |
| |
|
| | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 12:43 | |
| | normálka.. taky se mi to už několikrat stalo, ale natruc sem s tim sednul těsně před něj víc mě dokáže vytočit když někdo nepoužívá UNICOM a schválně odstartuje, když jsem na finále, přímo proti mě, jak se mi stalo nedávno |
| |
|
| | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 13:04 | |
| | Chlapi, plané stížnosti nepomohou. Připojování se na rwy, ignorace UNICOM, vzlet proti jinému letadlu, to všechno jsou závažné prohřešky a musí se řešit. Pro příště - zapsat volačku a hlásit komukoliv z Training staffu, my už to pak pořešíme.
|
| |
|
| | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 13:31 | |
| | Jasný , žalovat se nemá , ale hlásit se to muší
|
| |
|
| | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 13:23 | |
| | zasa na to ze ma "Bergi" odlietanych nejakych 170 hodin by uz fakt mohol vediet ze pripajat by sa malo na na stojankach... |
| |
|
| | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 13:09 | |
| | Copak? Concorde nerad Go Around? |
| |
|
| | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 13:18 | |
| | Go Around pro Concorde asi nebude problém, ale Gustav nerad někomu špiní čelní okno, když dá plný knedlík.
|
| |
|
| | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 13:48 | |
| | Stalo se Vám někdy, že jste se omylem připojili přímo na dráhu? Mně už ano. |
| |
|
| | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 13:53 | |
| | Nestalo .. stalo se mi mnohoklrat, ze jsem pustil FS s letadlem na draze. V takovem pripade se ale nepripojuju, nybrz rovnou jdu vybrat stand .. |
| |
|
| | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 15:57 | |
| | Mně se povedlo jednou, že jsem udělal tvůj postup, pak se připojil, odstartoval a polítal, leč kavaroval jsem a kde se to blbé letadlo zase objevilo ? Samozřejmě na dráze. Asi jsem se měl odpojit, ale nějak jsem nad tím nepřemýšlel, byl jsem mrtvý
Od té doby mám vypnutý crash a loaduju přímo na gate... |
| |
|
| | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 13:53 | |
| | Mně na IVAO né,ale on to vlastně vylepšil - původně se připojil na rwy 13,tak jsem mu napsal,ať se okamžitě odpojí a stratuje od gate.Odpovědí bylo,že situaci vylepšil tím,že se připojil na rwy 31,čímž jsem si uvědomil,že jsem měl držet hubu a raději ho nechat na té rwy 13 V jeho případě by to byl vlastně opakovaný omyl a tomu prostě nevěřím. |
| |
|
| | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 14:06 | |
| | Jaky je rozdil mezi 13 a 31? Tak jako tak ti blokoval rwy... |
| |
|
| | | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 15:35 | |
| | Rozdil bych videl v tom, ze kdyby zustal na draze 13, tak by Gusta "pohodlne" mohl sednout na 31. Zatimco takhle musel jit bud do pruletu, nebo ho nadlitnout a pak jen doufat. ze tu hromadu zeleza ubrzdi.. |
| |
|
| | | | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 16:44 | |
| | Ty davas teda bezne povoleni k pristani, kdyz je na draze nejaky dalsi letadlo? |
| |
|
| | | | | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 17:10 | |
| | Jo.. rika se tomu HIRO.. |
| |
|
| | | | | | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 17:17 | |
| | Hmm, tak pak jo, ale je ti jasny, ze ti nerozumim? |
| |
|
| | | | | | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 19:17 | |
| | to se tomu tak teda nerika HIRO je uplne neco jineho, nez to, ze muzes davat povoleni k pristani, kdyz je tam jine letadlo, rika se tomu L4444 |
| |
|
| | | | | | | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 22:23 | |
| | Teoretici, jako ty, tomu říkají L-4444..
My, co tomu prakticky hovíme víc tomu říkáme.. HIRO..
Honem Ihned Rychle Okamžitě.. |
| |
|
| | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 14:36 | |
| | Můžu prosím znát, jaký to je Cocord? myslím tím add-on ? |
| |
|
| | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 15:15 | |
| | Teda takhle kouzelnej překlep se musí zachovat |
| |
|
| | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 15:26 | |
| | | |
|
| | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 15:37 | |
| | A místní vyhledávání bude zase v pr.. |
| |
|
| | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 23:15 | |
| | tipl bych to na PSS, ale nevim |
| |
|
| | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 4. 4. 2008 / 23:18 | |
| | ja taky... ale myslim ze zrovna Gustav pouzival toho konkurencniho cocorda |
| |
|
| | | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 5. 4. 2008 / 10:44 | |
| | Ano, už jsem s ním mluvil a je to Concorde ot SSTSIM, PSS je prý graficky špatně |
| |
|
| | | | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 5. 4. 2008 / 11:14 | |
| | Vláďo on ten od PSS nešťastně udělaný owerhead,protože je tam všechno najednou jako ve skutečnosti a ty si musíš pamatovat v které části celého panelu je to,co potřebuješ, pak do toho místa kliknout a ta část se zvětší.Teprve potom vlastně můžeš klikat čudlíky a je to strašně zdlouhavé. SSTSIM to má pod ALT+3 až 9 a to je jinačí fofr Dále ty zvuky letadla má SSTSIM mnohem lepší a také virtuální palivový inženýr funguje mnohem lépe. Ten od PSS si někdy zdřímne a klidně ti chcípnou motory |
| |
|
| | | | | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 5. 4. 2008 / 11:23 | |
| | ja teda litam zasadne s PSS a ani ten panel bortaka mi nedela problemy. z dark and cold bych rekl ze budu pripraven na pojizdeni driv nez ty se 747 |
| |
|
| | | | | | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 5. 4. 2008 / 11:29 | |
| | Nebýt té IRS tak ta je nahozená do tří minut, možná dvou a půl... Potom nejvíce času zabere FMC podle toho kam vlastně letíš... |
| |
|
| | | | | | | | | | IVAO - simulaci začínáme na stojánce 5. 4. 2008 / 13:33 | |
| | vsak i konkord a tam neni fmc, tam nahodim max 10 souradnic a tim to konci |
| |
|
|