FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 19. 11. 2024, svátek má Alžběta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
DF737 a bocni vitr. Jeden příspěvek | Celý strom
DF737 a bocni vitr.   22. 4. 2002 / 12:11Vita Zenisek
Ahoj Letavci!
Vcera jsem letel s DF737 z Prahy do Dublinu se stazenym "realnym" pocasim. V Dublinu me pustil ATC na drahu, ke ktere kolmo vanul vitr o sile 20 KTS. Temer nebylo mozny s tim rozume pristat. Zda se mi to podivne, vzhledem k hmotnosti a prostavaci rychlosti letadla. Prepocita-li se to na m/s je to asi 10.2. Vcera jsem letal v reale s ULL ve vetru, ktery dosahoval az 8 m/s pod uhlem 45 k draze. Pravda, na pristani bez klapek a 100-110 km/h, ale slo to.
Jake mate zkusenosti s pocasim a chovanim letadel ve FS vy?
 

Re: DF737 a bocni vitr.   22. 4. 2002 / 13:25Honza Vlk
Ahoj!!

DreamFleetem to hele nebude, ja taky litam
s jen s real weather a tam je trosku
hloupe, ze zastupci vetru jsou trosku
divne. Stava se mi ze letadlo vzdycky
na kratkem finale vyvazuje zleva doprava,
protoze se zmeni smer vetru uplne temer
nad drahou,coz je kravina.a fouka jeste
idealne 20KTS z boku.(takze v fs vidis
budovy, ktere jsou 40stupnu od osy rwy..
)
vim ze v realu to takhle fakt neni.

nevim ted primo jaky je model Dreamfleetu
ale je to podle mne stejny BUG jako treba
autoland a drzeni GS hlavne, v dreamu to
hnedka utece zhruba 500ft agl a AP s tim
prasti pres drahu..v mlze jeste vidis prd,
tak je to vesele.. jinak ale nevim jestli
ten glide neni taky trosku modelem letadla,
protoze mam krome dreamfleetu take
PSS Airbus (od phoenix soft.) a ten dela
naaaaadherny autolandy,tomu ten glide
skoro nikdy neutece. ale stejne blbe podrovna, vicemene vubec.

letu zdar
Honza
 

Re: Re: DF737 a bocni vitr.   22. 4. 2002 / 14:54Vita Zenisek
Hm... Tak o autoland jsem se radeji ani nepokousel (v prirucce k DF psali, ze failne uz pri 10KTS bocniho vetru).
Jinak presne jak pises - tesne nad zemi zmena smeru a jeste se nemohl rozhodnout z ktery strany foukne (smer vetru se divoce menil od 208 do 270 stupnu). Bylo to divny.
Prislo mi, ze to na vitr o tehle sile reaguje spise jako Cessna nez jako B737.
Ale dik za info.
 

Re: Re: Re: DF737 a bocni vitr.   22. 4. 2002 / 17:52Jan Starka
Abych se priznal, mne se zda, ze bocni vitr pri pristani funguje zvlastne. Se skutecnou Cessnou pristanu bez problemu pri kolmem bocnim vetru 15 KTS, s modelem ve FS se mi to nikdy nedari.
 

Re: Re: Re: Re: DF737 a bocni vitr.   22. 4. 2002 / 23:19Aleš Jungmann
Je to divné, ale mě boeing přistává i v 15m/s (cca 50stup.) s připnutým APP docela v klidu. Je to ale jen hezky otexturovaný default.
PS: kdyby autoland podrovnával měkce jako piloti, tak by se pánové na létajících strojích mohli jít zakopat. Jak říká kapitán ČSA pan Mundel - ruční práce se prostě více cení. A tak to má být !
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ