Počkej, tak ještě jednou, a pro blbce (v 154 kapíruju všechno vyjma těch gyropotvor, v nich mám značné mezery - ty se projevily při mém prvním letu v arktických šířkách). Jediné co vím, že ty dva budíky KM-5 mi ukazují místní magnetický kurz, a podle nich se sesouhlasují ty ostatní agregáty? Ale přece i RMI se při sesouhlasení hýbá (myslím že spolu s GA1, takže se mi zdá, že automaticky místní magnetický neukazuje, musíš ho taky sesouhlasit... Nebo se sesouhlasuje průběžně?
Když to vezmem podle té číselné nápovědy:
HSI komandira: BGMK2
HSI zelenáče kopilota: BGMK1
Kam leze signál z GA1 a GA2? Na UŠ-3 (letadýlko a trojuhelníček)?
Dodnes jsem žil v domnění, že podle sensoru magnetického kurzu (ty indukční udělátka) se sesouhlasí GA1, GA2 (tj IKU a UŠ-3), a podle toho se pak sesouhlasí BGMK (tj. oba PNP). A že v případě, že nesesouhlasím před sestupem, mám rozhozené všechny čtyři údaje (nejen BGMK)?
Z čeho se bere kurz na RMI (a ten je teda během celého letu pořád správný magnetický?)? A pokud je pořád magnetický, tak by magnetický měl ukazovat i UŠ-3, ne?
A jakmile přepnu na GMK, začne mi PNP ukazovat totéž co RMI, rozumím tomu správně?
P.S. pro Boeingáře/Airbusáře: Vítě o čem je řeč? |
|