| | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 19:59 | |
| | Vím, že maj event, ale stejně, jenom na tom ivae to vypadá impozantně.... |
| |
|
| | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 20:43 | |
| | to je síla... event jen pro nadupaný hardware |
| |
|
| | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 20:54 | |
| | Tak nadupany hardware nemam, ale uz se tam ritim, snad to bude cca za hodinku snesitelne
|
| |
|
| | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 20:58 | |
| | este doplnim screen. Paaanecku tam to musi byt natlacene. Na letisku predpokladam FPS 3 ) To uz by sa dalo porovnat s realnym Heathrow. Ale follow me car tam nemaju. |
| |
|
| | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 20:59 | |
| | no na realne to ma jeste daleko |
| |
|
| | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:00 | |
| | ale urcite blizsie ako nase eventy na ruzyni )) |
| |
|
| | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:04 | |
| | ted sem si to při sledování zrovna řikal .. ty řídící mají zmatek do LLZ lítá přiliš malý počet letadel .. a taky koukam, že vubec nedělaji třeba mezery podle rychlostí |
| |
|
| | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:05 | |
| | idem pocuvat ich TS server ) |
| |
|
| | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:06 | |
| | to se to hezky pise, kdyz piloti nelitaji jak maji |
| |
|
| | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:11 | |
| | Jojo, tohle byla/je imho nejvetsi slabina dnesniho eventu. Ikdyz UK divize pripravila hromadu materialu, briefingu atd. aby i ti min zkuseni piloti vsechno zvladli, tak bylo spousta pilotu co nebyli schopni poradne plnit ani zakladni ukony jako drzet rychlost, vysku, holding atd. Bohuzel :/ |
| |
|
| | | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:13 | |
| | a o tomto jsou tyto eventy, je potreba naprosta spoluprace pilotu, ale kdyz polovina rekne say again u zakladnich frazi, tak se tezko delaji 3majlove rozestupy na finale |
| |
|
| | | | | | | | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 17:35 | |
| | proto delam dvoumajlove |
| |
|
| | | | | | | | | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 19:19 | |
| | ty jsi extremni pripad, ty dokazes sblizit i dve naprosto nekonfliktni a podle vseho nesblizitelna letadla |
| |
|
| | | | | | | | | | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 20:21 | |
| | drzet nesblizitelna letadla od sebe je jednodussi nez je dostat na stejne misto ve stejnou dobu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 20:35 | |
| | Snaž se o opačné a určitě se podaří... Tak to dělám já... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 20:35 | |
| | srazit era ktera i tak za 2 minuty budou v sobe? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 20:47 | |
| | No samozřejmě To je, jako když po 11/9 tatík ještě na FS2000 zkoušel, jestli se trefí do dvojčat, nikdy bych nevěřil, že se ta B777 mezi ty blbý baráky vejde, ale ono jo. Nemusím připomínat, že cíl byl jiný...
Od té doby vím, že možné je úplně všechno, jestli mi rozumíš... |
| |
|
| | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:07 | |
| | Nemyslim si. Booking system byl presne podle realnyho provozu na LHR a booknuty byly uplne vsechny lety. To, ze treba ne uplne kazdej kdo byl booknutej tak opravdu dorazil urcite dohnal ten velkej pocet letadel co letelo mimo booking system (vcetne me)... takze myslim ze ten provoz byl opravdu skoro jako v realu.
Sam sem se ucastnil a provoz a vubec celej event byl skvelej. Spousta letadel, holdingu, plne obsazeny ATC atd... FPS nijak zavratne netrpelo (i scenerka od Aerosoftu je FPS friendly). |
| |
|
| | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:13 | |
| | Myslíš jako, že na reálném Heathrow mají taky tři snímky za vteřinu? )))) |
| |
|
| | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:14 | |
| | tam maji jeden snimek za 4 vteriny (na radaru) |
| |
|
| | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:20 | |
| | Super, ještě že se doživotně na ostrov nechystám )) |
| |
|
| | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:22 | |
| | Ty Britové tě teda museli nas... |
| |
|
| | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:06 | |
| | sme byl nasrane* že sem tam neletěl (nestíhal) a tedka sme rád, protože vidim jak to tam je )) |
| |
|
| | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:11 | |
| | takoveto eventy jsou pro piloty, kteri vse perfektne ovladaji, pri takovemtu eventu semusi reagovat okamzite a hlavne nerikat na kazdou druhou relaci say again.,.. |
| |
|
| | | | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 14:01 | |
| | Byt ridim rad, tak tohle bych asi fakt ridil nechtel. |
| |
|
| | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:29 | |
| | Ten ATIS to je úžasný |
| |
|
| | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:32 | |
| | | |
|
| | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:37 | |
| | Jj, je supr. Máš to na serveru gb.ts.ivao.aero. Jak přesně se to jmenuje už si nepamatuji, ale stačí projet server GB a tam už to někde najdeš. |
| |
|
| | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:40 | |
| | Jo to je dobrý no, jak to sem zvyklej jenom číst, tak jsem si to musel poslechnout dvakrát. ) |
| |
|
| | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:51 | |
| | Tak málo? |
| |
|
| | | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 22:12 | |
| | No dvakrát mi stačilo na to jaká to je informace a jaká je dráha v užívání |
| |
|
| | | | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 22:14 | |
| | no ten ATIS maji dost dobre citelny |
| |
|
| | | | | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 22:32 | |
| | Naprosto mě uchvátila Garethova výslovnost, fakt supr. |
| |
|
| | | | | | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 22:33 | |
| | ted byl dobrej FIN912 na dotaz ATCho report position, odpovedel east of England |
| |
|
| | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 22:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 22:35 | |
| | a jak vis, ze to mluvi Gareth? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 22:40 | |
| | Že je to on i v tom ATISu? Já spíš měl na mysli jeho "službu" na APP, ale ten hlas v ATISu mi byl nějaký povědomý. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 23:18 | |
| | no oni ridi z jedne mistnosti, takze ten kdo je prihlaseny nesedi kdo zrovna ridi |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 23:44 | |
| | Kdo pozde chodi, nechyta souvislosti...
Jak to meli vychytany? Protoze ted vidim jen EGLL_ATS_APP bez voicu a v atisu napsano listen to voice atis... Takze v cem je zakopanej pes? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 02:39 | |
| | Frekvence byla zatagovana jako "no voice", a tak se nedala naladit IVAe. Pri lazeni pres Ivap ses vsak normalne pripojil a fungoval tam..hm..fakt uzasne udelanej virtualni ATIS. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 08:26 | |
| | Mělo by nějakej smysl kdybych na to pro divizi vyvinul software? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 09:24 | |
| | To uz maj vatsimaci, ne?
Chtelo by to nejakej plugin do ivacu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 10:19 | |
| | Inu, zamyslíme se nad tím. Protože vlastně nedávno padl poslední problém tohoto systému, odhlašování se z frekvence, možná by to mohlo být užitečné. Věřím tomu, že dokonce velmi.
Určitě to promyslíme. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 1. 4. 2008 / 12:03 | |
| | Nie je potrebne. Od chlapika z IVAO UK divizie som dostal odpoved, ze v blizkej buducnosti zverejnia SW a vsetko co je k tomu potrebne. Neviem, ale napada ma, ze mozno to bude obmedzene len na IVAO. We'll see |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 13:26 | |
| | Zajímavé. |
| |
|
| | | | | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 22:31 | |
| | To je jasný, ale já z toho byl tak hotovej, že mi to tady běželo asi půl hoďky. |
| |
|
| | | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:41 | |
| | ten na APP ma toho dost |
| |
|
| | | | | EGLL právě teď 30. 3. 2008 / 21:39 | |
| | Takže je to EGLL_ATS_DEL. Před nějakou dobou tam byl i EGLL_ATS_APP či tak nějak. |
| |
|
| | | EGLL právě teď 31. 3. 2008 / 16:49 | |
| | Jj, bolo to pekne. Nejaky cas predtym som sa pripravoval, lebo s A320 som vela nenalietal a na EGLL detto, ale nakoniec dopadlo vsetko na 1. Letel som ako BAW858 EGLL->LKPR a let som si bookol hned ked som sa dozvedel o tejto vynimocnej akcii. Myslel som, ze mam FS nastavenu na dostatocne nizke detaily a ze by to malo byt v pohode, ale aj tak bolo FPS dost biedne a pri rolovani som radsej slapol na brzdu skor nez potom vysvetlovat, preco som v niekoho prd... Hoci som bol planovany let a pripojil som sa v dostatocnom predstihu, tak som vzlietal asi 30 po mojom slote, co bolo jednak sposobene tym, ze GND ATC mal nejake problemy a chvilu ho nebolo a jednak tym, ze som musel cakat na pilota, ktory uz bol po vytlaceni, ale este nedostal povolenie na rolovanie. Na h/p som bol asi 5. v rade. Jeden chlapik to asi nevydrzal s nervami a s B747 tam zopar pilotov na h/p predbehol(proste presiel po nas), ale co uz .. kazdy sme iny. Na SID mi zacal hucat TCAS a z boku kolo mna preletel pilot v takej vzdialenosti, ze som mu mohol kludne ukazat "slusne znamenie" ... asi nejaky kamikadze (neviem na freq som nezaregistroval nejaku vystrahu/instrukciu pre neho). Cize zhrnute a podciarknute citil som sa ako v reale, aspon zo strany ATC a prevadzky urcite. Vacsina pilotov bola tiez v pohode, cize bol to perfektny event a tesim sa na nieco podobne v buducnosti(na krajine/letisku nezalezi).
Marek |
| |
|
|