| | | Vyskova dostupnost pro B733, 734, 735 28. 3. 2008 / 06:46 | |
| | Zdravim,
chtel bych se zepata, jaka je vyskova dostupnost pro tyhle typy letadel. Ve fuel planneru je, ze tyhle tri rady B737 maj vyskovou dostupnost je FL370, coz se mi moc nechce verit, kdyz maj dolet skodo 2600nm. Proto se chci zeptat, jestli ma fuel planner doopravdy pravdu, nebo maj dostupnost vetsi.
Diky,
Eidi. |
| |
|
| | | Vyskova dostupnost pro B733, 734, 735 28. 3. 2008 / 07:14 | |
| | Tuším že Boeingy Classic tutiž tohoto typu mají maximální dotupop do FL400 ,ale nejsem jsi jistý |
| |
|
| | | Vyskova dostupnost pro B733, 734, 735 28. 3. 2008 / 08:07 | |
| | Ma pravdu. pro -300 a -500 jsem si jist ze maximalni operacni hladina je FL370, pro -400 nemam informace, ale nejspis to bude stejny. -700 -800 -900 pak mohou letat ve FL410. Pro 600 nemam informace.
Duvod toho omezeni neznam, z ostatnich limitu to na me dela dojem ze je to kvuli tlakovani kabiny - ty NGcka snesou vetsi rozdil tlaku uvnitr a venku. Ale je to jen moje domenka, pokud nekdo vite presne, tak me opravte.
Dik,
Vita |
| |
|
| | | | Vyskova dostupnost pro B733, 734, 735 28. 3. 2008 / 08:26 | |
| | http://www.b737.org.uk/pressurisation.htm#Limitations
In all 737's the pressurisation system ensures that the cabin altitude does not climb above approx 8,000ft in normal operation. However in 2005 the BBJ will be certified to a reduced cabin altitude of 6,500ft at 41,000ft thereby increasing passenger comfort.
Normálně neumím hledat, takže je možné, že tam někde bude pro každý typ max. výška a z jakého důvodu. Tady je jen tlakové omezení trupu a dole na té stránce, jak na tom jsou trupy jednotlivých typů Originals, Classics a NG |
| |
|
| | | | | Vyskova dostupnost pro B733, 734, 735 28. 3. 2008 / 09:40 | |
| | | |
|
| | | Vyskova dostupnost pro B733, 734, 735 28. 3. 2008 / 08:57 | |
| | tomu fuel planneru muzes verit, nekecal .. ale ten udaj o doletu je dost nadsazeny
pochopim kdyz tu nekdo resi nejakou zapeklitou vec - to se na google blbe hleda. ale jestli je nekdo liny si najit i takovy trivialni udaje, tak to fakt nechapu (napovim, zkus dat do google dotaz boeing 737 ceiling .. . a vyber si odkud si ty udaje zjitsis. |
| |
|
| | | | Vyskova dostupnost pro B733, 734, 735 28. 3. 2008 / 13:28 | |
| | Tragede...,
chapu, ze ty nedelas nic jinyho, nez ze hledas na googlu. Pochop urcitou vec, ze pro tebe tohle je vec naprosto trivialni a pro me to treba zapeklita otazka je a pokud ti to hodne jde proti srsti, tak to je holt jenom tvuj byznys. Ja jsem na googlu hledal a moc jsem toho nenasel, tak proto se na vas obracim na flightsimu, samozrejme, ze jsem zezacatku googlil, jak to slo, ale nic proste. Bud jsem blbe hledal nebo nevim. Kazdpoadne diky za odpoved a jukni na "B737 ceiling".
Eidi. |
| |
|
| | | | | Vyskova dostupnost pro B733, 734, 735 28. 3. 2008 / 13:40 | |
| | a kdyz jsi na tom googlu hledal, tak co jsi hledal, ze jsi nic nenasel? normalniho cloveka pri "pozadavku" najiti dostupu boeingu 737 snad nic moc jinyho nez napsat "boeing 737 dostup" nebo "boeing 737 ceiling" nemuze napadnout... to neni o tom ze tam porad neco hledam.. to je o tom zapojit mozek a premyslet nad tim co hledam... |
| |
|
| | | | | Vyskova dostupnost pro B733, 734, 735 28. 3. 2008 / 15:29 | |
| | Mimochodem, takové věci, jako technické parametry letadel, je asi nejlepší hledat přímo na webu výrobce. Není nutné vymýšlet zadání pro google a je tam záruka, že budou pravdivé, což se o všech informacích nalezených někde na smetišti internetu zaručit nedá |
| |
|
| | | | | | Vyskova dostupnost pro B733, 734, 735 28. 3. 2008 / 15:54 | |
| | to jo, ale zrovna u "classic" letadel uz na boeing.com ta data moc nejsou, resp jsou tak trosku uklizena.. ale u "novych" jsou tam v pohode dostupna.. to je pravda.. |
| |
|
| | | Vyskova dostupnost pro B733, 734, 735 28. 3. 2008 / 13:24 | |
| | | |
|
| | | Vyskova dostupnost pro B733, 734, 735 28. 3. 2008 / 22:02 | |
| | Jestli mluvis o mem fuel planneru, tak data jsou primo od boeingu a dale z dokumentace Continental Airlines. |
| |
|
|