FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Landclass v Ground2K4 Jeden příspěvek | Celý strom
Landclass v Ground2K4   3. 1. 2004 / 09:23PitBull
Musím pro každý LOD13 nastavit zvlášť texturu pro LC? Nebo to jde nějak hromadně? Je to děsná pakárna.
 

Re: Landclass v Ground2K4   3. 1. 2004 / 09:53
Zdeněk
Jde to. Ke konci projektu najdeš podobnou sekvenci:
0150 1
-9999 1 419 116
0160 1024
419 116 0 0 38
419 116 1 0 38
419 116 2 0 38
419 116 3 0 38
419 116 4 0 38
419 116 5 0 38
419 116 6 0 38
419 116 7 0 38
Začíná 0160, pak následuje počet již vyplněných čtverců 1024 až budeš mít všechny. A potom řádek pro každý čtverec, kdy 3. a 4. číslo je pořadí čtverce od 0-31. 38 je textura. Dogeneruj si všech 1024 čtverců.
 

Re: Re: Landclass v Ground2K4   3. 1. 2004 / 10:51PitBull
No super, díky moc.

Mohlo "by se to" přidat k popisu tvorby VFR? Ušetří to celkem dost práce.
 

Re: Re: Re: Landclass v Ground2K4   3. 1. 2004 / 11:41
Zdeněk
Ještě to chce dořešit zadání souřadnic a pak by se daly připravit výchozí projekty pro celou republiku, na které by "stačilo jen" naklikat polygony.
 

Re: Re: Re: Re: Landclass v Ground2K4   4. 1. 2004 / 15:44Petr Šulc
No nevím jak vám, ale mě zabere zadat v Groundu textury pro LC jedné lod9 asi tak deset minut.
Ručně........(-:
 

Re: Re: Re: Re: Re: Landclass v Ground2K4   4. 1. 2004 / 17:38
Zdeněk
... Což je pro LOD8 40 min. a já jsem o něco pomalejší, takže aspoň hodinu a editací v *.lwm to mám za 3 minuty. Hlavní důvod ale je, že během práce mám nastaven LC na jednolitý kontrastní podklad (132-coral), takže pěkně vidím, kde se objevují nové polygony což bych v polích neviděl. A když potřebuju, tak se vrátím na 38.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landclass v Ground2K4   4. 1. 2004 / 17:47Petr Šulc
Jo, máš pravdu. Ale tam rozhodně není jen 38 pole..............
Jsou tam taky 10 louky a ty tam musíš dávat na nějaká logická místa, třeba podle řek, větších lesů a potoků atd..
A to je určitě rychlejší ručně podle té mapy.
A nato abych viděl polygony nepotřebuju mít zobrazený LC, ty se mi zobrazují nad tou podkladovou mapou????????
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landclass v Ground2K4   4. 1. 2004 / 20:26
Zdeněk
Na Hané těch luk moc není, takže v mém případě to vyhovuje. To prohlížení nemyslím v Groundu, ale v FS. Jsou tu např. pěkně vidět koryta řek.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landclass v Ground2K4   4. 1. 2004 / 21:50Petr Šulc
OK, někde to může fungovat, ale já dělám oblast kde by to takhle nešlo....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landclass v Ground2K4   4. 1. 2004 / 23:11
Zdeněk
Víc mi vadí, že přes polygony (např les) prosvítají na hranicích LOD13 při pohledu z větší vzdálenosti podkladové LC, až když se přiblížíš, tak zmizí. Právě při použití kontrastního LC je to pěkně vidět. Při použití polí se to jeví jen jako průsek. Nevím, jestli je to způsobeno vykreslováním na mém počítači nebo je to obecná vlastnost.
img_forumn/r21874_1.jpg (x)
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ