| | | C1 fiasko. 25. 3. 2008 / 21:59 | |
| | Určitě se vám všem co jsem vám to dnes znepříjemnil moc omlouvám. Abych uvedl seznam chyb,tak toho bylo moc. Nekoukal jsem do letových plánů, Už jste někdy někdo dal odletovou z 24 Bodal1e??? Já ano. Ohrožení cizích prostorů taky já. Stripy ani mluva.
A povolit IFRu VFR je taky dobrý. Prostě jsem mamlas a doufám že na příští zkoušce to bude již dobré a budu plně koncentrovaný na exam a né na jiný věci mimo IVAC.
Na příští mé C1 exam přeji příjemný let a doufám že mě podpoříte. Díky. J.T. |
| |
|
| | | C1 fiasko. 25. 3. 2008 / 22:31 | |
| | BODAL 1E z dráhy 24 je slušný Já jsem zaslechl BODAL 1E ale asi jsem se přeslech s rwy 06. Mě jsi to určitě neznepříjemnil, ale to jsme si už řekli . Každopádně nevěš hlavu !!
Co jsi měl mimo Ivac (naštěstí) nevim, ale dokážu si tě, v živých barvách představit...
Toť za OKMMA, s něčím na palubě a něčím na podvozku...
MV. |
| |
|
| | | | C1 fiasko. 25. 3. 2008 / 22:36 | |
| | Jasně chápu a s tím nekým žádáte letmé přistání a vzlet. OKMMA řekli a nebudeme zveřejňovat to one idi*t fixed on landing gear. OKMMA RWY24 CLRD for Tuch and Go wind 244/04. |
| |
|
| | | | | C1 fiasko. 25. 3. 2008 / 22:39 | |
| | | |
|
| | | | | C1 fiasko. 25. 3. 2008 / 22:41 | |
| | Jojo, bude třeba tvrdý tréning Já to budu taky potřebovat jako sůl Zatím si myslím, že bych zmáknul na LKPR odbavit s pomocí Sqwak genu tak 3 letadla na hodinu |
| |
|
| | | | | | C1 fiasko. 25. 3. 2008 / 23:01 | |
| | hlavne abys stihal nechavat pristat to co ti tam bude sypat approach. provoz se dnes vydaril. je treba podekovat ukaznenym pilotum, kteri poctive drzeli urcene rychlosti a skoro non stop jsme meli na finale vlacek 3, nekdy az 4 letadel. uz jsem tomu pak rikal microsoft train simulator
do toho nam vlitlo neobycejne zpestreni v barvach CEF, ktere v prvnich sekundach zaskocilo i me, ale pak z toho byla krasna oddechovka, byt vojtovi na zada dychala il-sedesatdvojka, ktera ani za boha nechtela tocit zatacky tak jak jsem od ni chtel a neoblomne nalitavala llz z opacne strany nez odkud priletela
jeste pozdeji, kdyz uz jste byli skoro vsichni pryc (jedine moje stesti) po vzletu zahlasila nouzi vojenska stopadesatctverka, bez vetsich problemu pristala a dokonce zorala pole za drahou 24. spotteri priznejte se... mate fotky? odnesl to hlavne nas rakousky kolega, ktery pri "vyckavani" navstivil jizerske hory a okoli. nabizeny divert na pardubky suverenne odmitl a tak jsem mu podekoval aspon za tu trpelivost. mezi cestujicimi se to taky obeslo jakz takz v pohode, jen jedna dama nam porodila nebo potratila... nejak jsem to nepochytil
jeste bych mohl nekomu vynadat... ale nic me nenapada, tak si to necham na priste
snad jen vzkazat veznikovi, aby se neuspechem netrapil ale o to vic na sobe zapracoval a priste to excelentne zvladl. stat se to muze kazdemu, a ti "starsi" z vas si mozna pamatuji moji c1 premieru to by si jeden za ramecek nedal... |
| |
|
| | | | | | | C1 fiasko. 25. 3. 2008 / 23:12 | |
| | Určitě můžu slíbit, že víc zamakám abych to dal a přidal se tak mezi řídící ivao plnou měrou. |
| |
|
| | | | | | | C1 fiasko. 25. 3. 2008 / 23:14 | |
| | Teda...to zni uplne dramaticky to uplne lituju, ze sem se nemoh zucastnit jak to ctu |
| |
|
| | | | | | | | C1 fiasko. 25. 3. 2008 / 23:15 | |
| | Věř, že o nic jsi nepřišel.
|
| |
|
| | | | | | C1 fiasko. 25. 3. 2008 / 23:15 | |
| | Určitě??? To není pravda. Jsi super ATC. Nebýt Tebe a Ládi, tak jsem na ivao tehdá nezůstal. |
| |
|
| | | | | | | C1 fiasko. 26. 3. 2008 / 06:48 | |
| | LKMT a LKPR je docela podstatný rozdíl Však to sám víš A just ještě s takovým provozem Teď bych to určitě nezvlád ani z třetiny |
| |
|
| | | | | | | | C1 fiasko. 26. 3. 2008 / 07:13 | |
| | alo jo Ivo , zvladl by si to , to mi ver |
| |
|
| | | C1 fiasko. 25. 3. 2008 / 22:56 | |
| | Pepoooo
Nevěš hlavu. Vždyt jsi nezpůsobil nějakou nehodu v reálu ,ale v internetu za to se nestrílí ani nezavírá do lochu. Za to se akorat opakuje zkouška Příště budu držet palce ještě víc.. Už sem se chystal naloudit na LKPR a už sem tam slyšel jinnýho tak sem jsi řekl ajaj... no nic budu pro přiště držet ještě víc palce |
| |
|
| | | | C1 fiasko. 25. 3. 2008 / 23:11 | |
| | Jop Kubo díky ti moc. Je dobrý vědět, že za tebou stojí dobří piloti z CSA. |
| |
|
|