FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 25. 12. 2024, Boží hod vánoční Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKPR - TNCM s jedním mezipřistáním? Jeden příspěvek | Celý strom
LKPR - TNCM s jedním mezipřistáním?   24. 3. 2008 / 13:57
Fero
Dala by se nějakým způsobem zaletět trasa z Prahy na Saint Maarten s B737-800 s jedním mezipřistáním? Příp. kde to mezipřistání udělat, aby to vyšlo? Jestli na Madeiře nebo někde.
 

LKPR - TNCM s jedním mezipřistáním?   24. 3. 2008 / 14:41
Kitty Hawk
Přísně teoreticky vzato ano. Z Madeiry na TNCM to je nějakých 2700nm, na což dolet B738 stačí.
Ale prakticky je to nerealizovatelné z bezpečnostních důvodů (na dané trase nelze zajistit záložní letiště v případě nouze).
 

LKPR - TNCM s jedním mezipřistáním?   24. 3. 2008 / 19:47
A.J.Scandall   
Spíš je na tenhle let lepší Lajes na Azorech (LPLA), to víc na trati a taky je to pak blíž na TNCM, asi 2300NM proti 2650 z Madeiry, což v těch silnejch protivětrech hraje velikánskou roli. Mašina se 120ti minutovým ETOPSem by to měla legálně zvládnout, pokud se nepletu, dá se pak jako ETOPSová záloha boužít Bermuda
 

LKPR - TNCM s jedním mezipřistáním?   24. 3. 2008 / 20:06
Waterfight (TVS379)   
Snad bych jen doplnil, že Travel má občas lety na Varadero, které je ještě o pár majlí dál než TNCM, taktéž s přistáním na Azorech...
 

LKPR - TNCM s jedním mezipřistáním?   25. 3. 2008 / 00:00
Fero
A jak naplánovat trasu? Routefinder mi LPLA - TNCM nevymyslel vůbec žádnou a z madeiry vyjela trasa dlouhá téměř 4000 nm... Nebo se tyto záoceánské linky létají direct?
 

LKPR - TNCM s jedním mezipřistáním?   25. 3. 2008 / 07:56
B3d4   
Zapnul jsis NATy ?
 

LKPR - TNCM s jedním mezipřistáním?   25. 3. 2008 / 09:53
Tragédie v JRD
naty mu jsou k nicemu .. proc by nekde od afriky letel do anglie, pak ke kanade a pak zpatky na jih? .) naty jsou, jak jiz nazev rika, north atlantic tracks... cili tezko povedou u afriky .)

ps - a pak je tam jeste jeden maly drobny problem - routefinder (alespon vcera) s aktualnim airacem pro jstotu vubec TNCM nezna...
 

LKPR - TNCM s jedním mezipřistáním?   25. 3. 2008 / 07:58
A.J.Scandall   
Direct úplně ne, ale používá se tzv. Random routing, kdy se do letového plánku dají traťové body definované souřadnicemi (používají se "kulaté", tuším po celých stupních, třeba N 45 W 30). Před vstupem do atlantického prostoru dá příslušný Oceanic Center, v případě Azorů je to Santa Maria Oceanic, takzvaný Oceanic Clearance, kdy buď body potvrdí, nebo dá jiné (to nám kupříkladu udělal Gander Oceanic a trať se trochu zaklikatila )

Výjimku samozřejmě tvoří lítání v OTS (Organized Track System), ve kterém lítá většina provozu mezi Evropou a Severní Amerikou.

Tzn. známý flightsimácký "problém", že žádnej route finder nenajde rozumnou trať přes oceán, vlastně problémem není a není žádným hříchem si to naplánovat sám. Vlastně je to naopak velice blízké realitě
 

LKPR - TNCM s jedním mezipřistáním?   25. 3. 2008 / 09:52
Koprik
Jeste bych doporucil LPAZ - SANTA MARIA taktez na Azorech, v praxi lepe osvedcene nez LPLA, kde vladnou vojaci....(i kdyz je LPLA polohou vyhodnejsi). Ale treba se tam zlepsili))
 

LKPR - TNCM s jedním mezipřistáním?   25. 3. 2008 / 10:06
Koprik
Jeste doplnim nasledujici link:
http://gc.kls2.com/airport/LPAZ

Doporucuji mrknout vlevo dole na "Great Circle Mapper" a v nem taktez na sekci ETOPS,
je tam spousta zajimavych info pro ty, kteri chteji letat daleko na vodou....)
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ