| | | Wilco Airbus vol. 1 - 2 dotázky 23. 3. 2008 / 10:54 | |
| | Ahojte mám 2 dotazy:
1. V rozemzí plynů od 0 do pozice CL není možné dosáhnout 100% tahu. Tak jak je to koncipované u airbusů tak když táhnu víc dopředu, přepnou se plyny do pozice CL, potom do FLX MCT a dále do pozice TO GA. Dosaují ve skutečnosti motory tahu 100% v maximu pozice před přepnutím do pozice CL ? V případě že ano, jak to nastavit na joyi ?
2. Na trati UP31 (směr opuštění FIR Praha směrem na jihozápad pro destinace např. LIMC, LOWI) mi mezi body DEGIN - VIBUG vždy spadne FSka. Neřešili jste někdo náhodou tenhle problém ? Mám AIRAC 0803, ale padalo to i s 0802, tak nevím čím to může být.
Díky moc za pomoc. |
| |
|
| | | Wilco Airbus vol. 1 - 2 dotázky 23. 3. 2008 / 11:03 | |
| | a instalovla jsi to poedle návodu ? smazal jsi fmgc.cfg , spravně to máš mazat před update airacu a pred letem aby to nespadlo pak mit podledni verzi SP3.B a fsku 9.1 |
| |
|
| | | Wilco Airbus vol. 1 - 2 dotázky 23. 3. 2008 / 11:56 | |
| | Milane nevím jak je to u Vol 1 a Vol 2 , ale pravděpodobně je to u Airbusů stejné.Tahy motorů jsou programované pro jednotlivé režimy a záleží na automatice kolik tahu dává v závislosti na režimu zvoleného pozicí plynových pák a V/S. V CL je to tuším 95% tahu v režimu FLX až 101 % a v TOGA až 105% jinými slovy pohybem plynové páky joystiku ovlivníš plyn pouze do režimu CL pak už to tah reguluje samo. Tedy alespoň tak se mi chovaly Áčka od PSS i 380-tka od WILCO. |
| |
|
| | | Wilco Airbus vol. 1 - 2 dotázky 23. 3. 2008 / 12:24 | |
| | No je to tak, že od pozice 0(idle) do pozice CL je pred CL tah na úrovni maximálního stálého tahu (téměř MCT - maximum continuous thrust). Tzn. záleží na zadaném Cost indexu, na do FMS zadané FLEX teplotě, na továrním nastavením "derate".
Pokud sis to někde stáhnul, tak nebudeš mít updaty. Kup si to a s updatem od verze 3 mi to už nikdy nikde nespadlo... |
| |
|
| | | | Wilco Airbus vol. 1 - 2 dotázky 23. 3. 2008 / 13:36 | |
| | když jsme u toho Abuse , dělá ti to taky to, že když někde vepředu v plánu uděláš nějakou změnu (odstraníš diskontinuitu , nebo doplníš STAR) , tak se létadlo rozhodne, že se z pilnosti vrátí na poslední bod, kterým už proletělo ?
|
| |
|
| | | | | Wilco Airbus vol. 1 - 2 dotázky 23. 3. 2008 / 15:20 | |
| | No taky mi to občas udělá, ale co jsem si všiml, tak jen v místech,kde se kvuli profilu tratě změní nějaký parametr, jako třeba vypočtaná výška nebo rychlost v danným bodě... tzn. většinou v průběhu přiblížení. |
| |
|
| | | | Wilco Airbus vol. 1 - 2 dotázky 23. 3. 2008 / 17:30 | |
| | No dovol, samozrejme to mam koupene primo ze stranek WilcoPub, a updatoval na verzi 3_b. I tak to pada. |
| |
|
| | | | | Wilco Airbus vol. 1 - 2 dotázky 23. 3. 2008 / 19:16 | |
| | nijak tě nechci urazit ale já mam stažené, SP3B a nepadá mi to, tzn.
Q6: If you experience strange behavior or CTD
A: Delete the "fmgc.cfg" file located in the \FeelThere\Airbus\Fmgc\A320 directory. Another one will be created automatically at your next flight. Removing this file is especially important if you have updated the navigation database with a different AIRAC cycle. For FS2004 users, I strongly suggest that you update to FS9.1 if you still have fs9.0.
tady je forum takže se nejdřív podívejte: http://www.iemit.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=26 |
| |
|
| | | | | | Wilco Airbus vol. 1 - 2 dotázky 23. 3. 2008 / 19:17 | |
| | a na výpočet flex si stáhni Airbus TCP, vetšinou to spočítá flex na 67 tušim ) |
| |
|
| | | | | | Wilco Airbus vol. 1 - 2 dotázky 23. 3. 2008 / 20:00 | |
| | Je mi líto ale,
smazal jsem fmgc.cfg a instaloval nový airac. Rovněž jsem nainstaloval update fs9.1 a jak jsem už psal - addon mám legálně. Pořád fs to na tom samém místě padá, tak už nevím. Jen by mě zajímalo kolik jsem si díky fs9.1 poškodil jiných addonů, když už jsem s tím a výsledkem=0 strávil půl odpoledne. Kuwa sere mě to. |
| |
|
| | | | | | | Wilco Airbus vol. 1 - 2 dotázky 24. 3. 2008 / 00:09 | |
| | Update FS na 9.1 ti nic neposkodi a za dalsi, to ti v tech mistech pada jen v tomhle acku nebo s kazdym letadlem? |
| |
|
| | | Wilco Airbus vol. 1 - 2 dotázky 18. 6. 2012 / 02:40 | |
| | Taky bych se chtěl zeptat. Když nedám přípustě až dopředu ale jen na flex tak se mi občas stane, že nedojde k aktivaci další fáze. Čili na FMGC je aktivní TO ale nepřepne se do CLB. Dá se aktivovat nejak dodatečně? |
| |
|
|