FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   20. 3. 2008 / 22:31
PILOT253   
Chystám se za rok na výšku, jsem od Hodonína a je mi jendo jak daleko budu dojižde zda do Prahy na Čvut nebo do Brna na VUT. Je pravda že Brno mám 60km a Prahu 250km, nejde mi o dálku(Student Agency to vyřeší) jde mi o rady, na kterou školu se lepe na tyto obory dostanu, zda je lepší VUT nebo ČVUT atd. Děkuji za odpovědi.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   20. 3. 2008 / 22:51
Ciki   
Jde-li ti o statistiky, tak si zavolej na studijní oddělení.
Jde-li ti o úroveň, tak bych řekl, že obě fakulty na tom budou stejně, ikdyž ČVUT má IFR simulátor.
Jde-li ti o profesionální pilotní keriéru, tak ani jednu tuhle školu nepotřebuješ.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   20. 3. 2008 / 23:19
Richard
JJ, myslim ze je lepsi modulovy kurz + "normalni VS"
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 09:00
PILOT253   
tak mám cíle, u kterých vím že to jde i jinak jak píšeš, ale jde i o prodloužení studentského života -> prodloužení mládí pokud už je ČVUT pouze výhodou tam ten IFR simulátor, tak to určitě mě určitě nějak nevadí, ale zas to není taková výhoda mezi těmito 2 školami. Je to sice +, ale zas tak mi to nevadí. Navíc, u Prahy jsou stejně drahé letecké hodiny(si myslím)Brno má taky velké letiště, a celkově mi jde o kvalitní instruktory.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 09:53
Tragédie v JRD
prodlouzeni mladi? .) nebo spis prodlouzeni flakarny? .) tahat gumy do miselinky by jsi mel ...
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 10:27
PILOT253   
Tragéde, každý má nějaké cíle, pak už záleží na tom zda na to má, pokud je však člověk šikovný, tak může dělat divy ve svém životě
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 10:32
PILOT253   
o flákárnu nejde, zvlášť když studuješ avioniku + drak/motor zároveň což je na mojí škole povinností s ohledem na průkaz personálu udržby(A,B1,B2(C)) z čeho se odvijí obtížnost studia, což se dělí na 3letý výuční obor nebo 4letý s maturitou. Můžeš dělat průkaz B1 když si ve výučním oboru 3letém, ale tam to záleží hlavně na samostudiu. Takže tak no, vím co je tvrdá práce, flákám se pouze zdokonálování vědomostí u FS
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 10:36
MAV
Nejsou náhodou ty průkazy ovlivněny praxí v letectví(nemyslím studium)? Už si to nepamatuji, jak to bylo, přeci jen už v oboru nedělám...
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 10:59
PILOT253   
Jsou ovlivněny jednak délkou praxí u kategorií(proudové,pístové) a druhak složitostí zkoušek průkazu nebo také tzv. modulů. Základní výcvik je přes střední školu k téhle profesi jednoduší cestou, ale můžeš být třeba řezníkem a dělat mechanika ale nesmíš uvolňovat do provozu(tvůj podpis nic neznamená)
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 01:46
Cirrus/Pindra
Ten sim je stejne skoro k ničemu... dostal jsem se na něj asi 4x a nic moc. Sami na nej nemuzem a nikdo na dozor nemá čas, takže tak. Jo a většinou na něm něco nefunguje...
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 07:34
Lowmick   
jednoznacne VUT
v prvaku je to trosku pakarna, ale pak uz relativne pohodicka... navic je to proste Brno a to je duvod sam o sobe
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 08:54
FSPilot   
Já se hlásím za Ostravu Ale je to pakárna celou dobu A taky bude asi netypový IFR sim založený na FSce
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 21:58
jemen
Ivo, za rok mě tam máš...
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 09:30
tomisy   
SOUHLAS, URČITĚ BRNO!
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 13:16
MiG-21MFN
no už kvůli tomu, že je to brno jdu radši do prahy
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 13:20
EASY305
OSTRAVA (Kaj bysi tak zapařil jak na Stodolni???)(Ty vole a ty baby tady...a dajne...)
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 13:30
MiG-21MFN
no to je pravda, stodolní je dobrá ale já ti nevím. já ostravu viděl jednou a přísahal sem, že mě tam nedotáhnou ani párem volů
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 14:01
bumper   
Romskych prostitutek je plno vsude
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 17:39
Mike2811
Jaj EASY, mluvíš mi z duše, navíc teď nedávno jsem v praze použil slovo dajny a oni mi volové nerozuměli...
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 18:52
OK-PPT (AVP57T)   
U mě je to standart, že mi lidé z Čech a zvláště z Prahy nerozumí.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 20:24
Flora   
Ani mi nepovídej, jaký já měl problémy s křakem...
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 20:29
OK-PPT (AVP57T)   
Škarpa, rygol, štajgr, harenda, łyška.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 20:31
Flora   
Teď jako na němčině: Kein Problem, alles gute! (Škarpu znám
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 21:52
BloodDrainer   
Ano Honzo, to mas pravdu, kdybys videl ten pohled, jak ses na me dival ....
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 21:56
Flora   
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 13:31
Lowmick   
No clovece, kdybych si mohl podruhy vybrat tak bych nemenil. Nevis o co prichazis
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 14:37
PILOT253   
tak jo no, pujdu tedak do toho Brna už jak je to blíž a také je to pohodovější
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 14:37
kutak
co máš proti Praze ??? Praha je best
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 18:47
OK-PPT (AVP57T)   
A to ti řekl kdo?
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   22. 3. 2008 / 00:01
Mandak (OK-LUK)
Jednoznačně ČVUT Praha, paní Malá už fyziku nezkouší tak to budeš mít jednodušší.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   22. 3. 2008 / 01:11
Kebrdlee
Jo kdo si zažil zk z Fy u pani Malý, tak má o životní zážitek postaráno Na druhou stranu otázka je, jak dlouho jí ten zákaz zkoušet vydrží...
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 17:39
PetrS
Ještě k simulátorům: kromě (na bázi FS9, pomáhal jsem ho oživit) simulátoru na IFR postupy (spojeno s učebnou "radio" - takže za zdí je živý student - řídící) má pražská ČVUT s smlouvu s ČSA (útvar výcviku posádek letadel) a chodí na výcvik na náš simulátor ATR (právě teď v tom sedí mgr Bíla se dvěma studenty a pilně někam "ifrují". A tyhle hodiny se počítají.

PetrS
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 17:47
PILOT253   
takže doporučuješ ČVUT?
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 17:57
PetrS
Na to si netroufám odpovědět. Ani jednu ze škol neznám (jsem "původem" z Matfyzu), má současná letecká profese je inženýr simulátoru a nikoliv pilot - nejsem kompetentní posoudit úroveň pilotní výuky (a mám jenom UL papíry, ani PPL, takže už tuplem nemohu posuzovat). Jen jsem chtěl uvést kompetní info o simulátorech, které jsou v Praze k dispozici, nic víc. Co a jak je v Brně, ale nevím.
Musíš posoudit a rozhodnout se sám.
PetrS
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 01:49
Cirrus/Pindra
Ty hodiny se nepočítají vůbec nikam... a to z prostěho důvodu. Nejsou přítomni certifikovaní instruktoři. Jsou to jen 4 hodiny bonusovýho ifr lítání.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 18:04
zuNus   
brno unob
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 18:38
PILOT253   
nene! nechci se vázat! a lítat jen po leteckých dnech a jen se ukazovat jaký jsem profííík
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 20:53
MiG-21MFN
no já bych řekl, že teda UNOB je rozhodně lepší než nějaká dopravka. to je totiž lítání. taky jsem tam chtěl, ale bohužel pilotů je dost
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 21:55
zuNus   
jeste stale to jsiti usaf :_) :_D
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 22:02
OK-PPT (AVP57T)   
A teď ještě jednou a česky.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 22:38
Fabo™   
Vanitas vanitatum omnia vanitas. Ergo, Bibendum!
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 22:47
OK-PPT (AVP57T)   
Tak. A bodka.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   21. 3. 2008 / 19:15
Fero
A když vystuduješ výšku tak chceš dělat co? Myslíš že tě aerolinky hned přijmou? Můžeš čekat i několik let, než se ti to povede a co mezitím... Taky jsem kdysi uvažoval o ČVUT - dopravní pilot. Ale vzhledem k tomu, že ti studenti nejsou nijak zvýhodňování, částka, kterou ušetříš je podle toho co se ke mně doneslo ve srovnání z celkovou sumou za výcvik zanedbatelná, tak já si dávám přihlášku na normální výšku, pak budu chodit do práce, postupně si dodělávat po leteckych školách licence a pak to zkusím.... Tahle cesta mi přijde schůdnější, ale je na tobě, kterou si zvolíš ty
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   22. 3. 2008 / 09:06
zuNus   
kdyby sel na UNOB , ma to jisty
ale kdyz se nechce vazat,jeho vec
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   22. 3. 2008 / 09:31
Tragédie v JRD
co ma jisty? zgumomozkovateni jako ty?
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   22. 3. 2008 / 09:36
MiG-21MFN
ty vole ty vubec nevíš co to plácáš jeden z důvodů, proč sem se rozhodl nečekat až otevřou a jít radši na dopravku je, že na UNOBu to teda vubec jistý neni
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   22. 3. 2008 / 05:31
Latom   
Mám za sebou ČVUT a kdybych měl hlasovat jestli VUT nebo ČVUT, tak se zdržím, protože jsem VUT neabsolvoval.
Proto jednoznačné názory zastánců VUT ber s rezervou. Oni ČVUT nezkusili a odsoudili ho. Každá škola má své výhody a nevýhody.
Spíš se rozhodni sám, kde by ti to vyhovovalo nejlíp.
Nebo zkus VUT a potom ČVUT a pak nám tu můžeš popsat rozdíly.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 01:57
Cirrus/Pindra
Jsem teď ve třeťáku a kdybych se rozhodoval před podáním přihlášek na VŠ jako kdysi,tak bych asi na ČVUT znova nešel.

Musím tě varovat,že první dva roky jsou o hovně, samá matika fyzika geometrie, podělaný laborky nemající s lítánim nic společnýho, spousta profilových pilotních předmětů odfláknutejch, prootže to většinou dělali studenti jako bakalářky, kantoři piloti z čsa často nemůžou na hodiny, protože maj linky a ještě tomu šéfuje senilní dědek...

Heled já se po maturitě dostal jak na pilota na UNOB tak na ČVUT a vybral si dopravního a povolávací rozkaz vrátil... a dnes bych si nevybral ani jednu z těch škol. V armádě nalítáš kulový a tvuj život bude po základnách, na cvut fakt ta matika a fyzika neni sranda spousta mejch spolužáků na to dojela.

Já radím jinou VŠ a modulovej výcvik...
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 10:22
OK-BKY
no jo, tak to je ale o CVUT celkem znama vec. ale zase na druhou stranu kdyz sem porovnaval matiku, ktera je na dopravce, tak jste na tom jeste celkem dobre. protoze strojarna/kam chodim/ a Fel jsou na tom jeste hur, o jaderce ani nemluvil... A navic je to proboha VS, tak s tim musis pocitat. Mas z toho titul. A jestli ho nechces, tak soukroma skola, ktera usetri spoustu casu a namahy... Jinak bych se chtel zeptat toho, kdo chodi na FD CVUT, jestli je pravda, ze CSA ma s vama smlouvu a bere 2-3 nejlepsi studenty z rocniku co sem zaslech...
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 15:35
Cirrus/Pindra
To o tom CSA je naprosta blbost, vážně. Líbilo by se mi, aby to tak bylo, ale není tomu tak.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 11:49
Rychlokvaška
Vím, že jsem s tím už trapnej Ale existuje i příjemnější způsob jak strávit rok a půl studentského života a o tom jaký to má blahodárný vliv na lítání asi není potřeba moc mluvit....
Enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=DtrTeiTlyjM
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 12:38
OK-BKY
prosimte a kolik takovahle sranda stoji??
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 12:45
Tragédie v JRD
plus minus uplne stejne jako kdyby jsisi to delal u nas v letecky skole .. s tim rozdilem ze tadyto je intenzivnejsi, mas po zvladnuti jisty misto u aerolinky takze je mensi riziko si na to pujcit, a soucasti je uz i typovka na cilove letadlo ...

to video je fajn
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 13:09
Rychlokvaška
Poupravím tě Tome s tou typovkou - zatím to ještě tak nefunguje. GECAT koupil OAT a přejmenoval vzniklý kolos na OAA teprve nedávno a kompletní kurzy, které by končily typovkou a byly pořád v rámci školy zatím neexistují, i když firma jako taková (vpodstatě největší společnost svého druhu na světě) k tomu má vše potřebné k dispozici. My jsme s klukama možná takové první vlaštovky a to jen díky náhodě, že naše aerolinka neměla volný sim, tak nás šoupli na typovku právě do GECAT, už přejmenovanou na Oxford Aviation Academy a typovku platí. Pokud by byla součástí původního APP FO kurzu, cena naroste o nějakých min. 25.000 liber a v budoucnu takový balíček určitě budou nabízet (nejen proto, že množství aerolinek které první typovku platí se začíná pomalu ale jistě limitně blížit nule).
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 13:03
Rychlokvaška
http://www.oxfordaviation.net/

V tuhle chvíli 63.0000,- liber, což je při současném kurzu nějaké 2 mil. Kč (já měl ještě smůlu a libru za 43 :/ ). Nutno podotknout, že je to se vším všudy, takže se nestaráš dál o nic kolem lítání - palivo, údržba, poplatky, licence, zkoušky, ubytování v USA a cesta tam, atd. Bohužel, je to v UK, takže pokud tam nemáš někoho kdo se o tebe bude starat a živit, tak je potřeba připočíst náklady na živobytí, které nejsou malé - na rok bydlení/stravy/vedlejších nákladů + stravy/vedlejších nákladů v USA počítej tak dalších min. 500tis. Jinak podotýkám nejedná se o vysokou školu a titul, je to letecká škola na získání licence a pozice u aerolinky. Což přináší velké (a tím myslím VELKÉ)výhody pokud jde někomu o lítání, ale je k ničemu, pokud z nějakého důvodu potřebuješ mít dobrý pocit z "Ing." před jménem.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 14:57
Lowmick   
No s tou skolou to je prave problem, kdyz se Kotůč shani po VŠ, tak je blbost mu rikat at jde nekam na hnojarnu a ATPL si dodela bokem. Ja se k tomu snazim dohrabat uplne co "nejsockovatejsi" cestou (ted to myslim fakt vazne, protoze ty prachy zrovna nesbiram ze stromu), no a zatim mi kalkulace na modul vychazi +/- 600 000,- Kč. To znamena ze ja pri trose stesti prolitam to co ty projis, procestujes a probydlis v UK
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 15:06
Rychlokvaška
Jasný, existuje spousta možností. Já jsem do toho ze svýho ale nedal nic, vyjma pár cest do UK na úvod a za selection day. Jde o to, že je to sice dražší, ale máš možnost si většinu (při troše štěstí všechno) půjčit a hlavně to hned po škole z čeho splácet. V tom je podle mně ten zásadní rozdíl, když pominu úroveň výcviku, instruktorů, vybavení, atd.
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 15:10
Lowmick   
Jo to jo, ale kdyz mas za sebou stredni skolu, tak mit na rodice zbozne prani 2,5M je dost (ted samozrejme ani nepocitam ty prijimaci pohovory a testy v AJ), zvlast kdyz to jeste nejakej ten titul chce. No a mit k titulu ATPL teorii zadarmo se taky hodi...
 

OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT???   23. 3. 2008 / 15:14
Rychlokvaška
Myslel jsem tím půjčit si od banky, ne od rodičů A titul na lítání nepotřebuješ (možná pro aerolinky v USA, ale to je úplně jiná pohádka). Krom toho, existuje možnost, jak si na základě zkoušek z ATPL teorie udělat později degree.
Ale to je na dlouhou debatu, to až někdy u pivka
 

OT: Obor.Profesionální pilot Zlin v OAA ??   23. 3. 2008 / 14:13
kuma   
Šálí mne zrak, nebo ten poslední přemet s půlvýkrutem byl opravdu na Z-142L ?
 

OT: Obor.Profesionální pilot Zlin v OAA ??   23. 3. 2008 / 15:04
Koprik
Myslim ze nesali,zahledl jsem Z242L u OAT ve flotile,ale Mira Dusinuj to bude vedet presne.
 

OT: Obor.Profesionální pilot Zlin v OAA ??   23. 3. 2008 / 15:11
Rychlokvaška
Zrak tě nešálí, v OAA flotile je opravdu Z-242L, kdysi když byly součástí výcviku povinně vývrtky a drobná akrobačka, tak se na něm dělaly vývozy. Holt na tyhle věci jsou Cessny a Warriory k ničemu...Teď je to jen pro zájemce za extra peníz, jinak si s ním ve volným čase (většinu víkendů) hraje jeden z nejlepších instruktorů co jsem měl tu čest poznat - Mike Stokes. Je to takovej dědula, ale umí s tím náramný věci a letadýlko si moc pochvaluje
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ