| | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 20. 3. 2008 / 22:31 | |
| | Chystám se za rok na výšku, jsem od Hodonína a je mi jendo jak daleko budu dojižde zda do Prahy na Čvut nebo do Brna na VUT. Je pravda že Brno mám 60km a Prahu 250km, nejde mi o dálku(Student Agency to vyřeší) jde mi o rady, na kterou školu se lepe na tyto obory dostanu, zda je lepší VUT nebo ČVUT atd. Děkuji za odpovědi. |
| |
|
| | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 20. 3. 2008 / 22:51 | |
| | Jde-li ti o statistiky, tak si zavolej na studijní oddělení.
Jde-li ti o úroveň, tak bych řekl, že obě fakulty na tom budou stejně, ikdyž ČVUT má IFR simulátor.
Jde-li ti o profesionální pilotní keriéru, tak ani jednu tuhle školu nepotřebuješ. |
| |
|
| | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 20. 3. 2008 / 23:19 | |
| | JJ, myslim ze je lepsi modulovy kurz + "normalni VS" |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 09:00 | |
| | tak mám cíle, u kterých vím že to jde i jinak jak píšeš, ale jde i o prodloužení studentského života -> prodloužení mládí pokud už je ČVUT pouze výhodou tam ten IFR simulátor, tak to určitě mě určitě nějak nevadí, ale zas to není taková výhoda mezi těmito 2 školami. Je to sice +, ale zas tak mi to nevadí. Navíc, u Prahy jsou stejně drahé letecké hodiny(si myslím)Brno má taky velké letiště, a celkově mi jde o kvalitní instruktory. |
| |
|
| | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 09:53 | |
| | prodlouzeni mladi? .) nebo spis prodlouzeni flakarny? .) tahat gumy do miselinky by jsi mel ... |
| |
|
| | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 10:27 | |
| | Tragéde, každý má nějaké cíle, pak už záleží na tom zda na to má, pokud je však člověk šikovný, tak může dělat divy ve svém životě |
| |
|
| | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 10:32 | |
| | o flákárnu nejde, zvlášť když studuješ avioniku + drak/motor zároveň což je na mojí škole povinností s ohledem na průkaz personálu udržby(A,B1,B2(C)) z čeho se odvijí obtížnost studia, což se dělí na 3letý výuční obor nebo 4letý s maturitou. Můžeš dělat průkaz B1 když si ve výučním oboru 3letém, ale tam to záleží hlavně na samostudiu. Takže tak no, vím co je tvrdá práce, flákám se pouze zdokonálování vědomostí u FS |
| |
|
| | | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 10:36 | |
| | Nejsou náhodou ty průkazy ovlivněny praxí v letectví(nemyslím studium)? Už si to nepamatuji, jak to bylo, přeci jen už v oboru nedělám... |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 10:59 | |
| | Jsou ovlivněny jednak délkou praxí u kategorií(proudové,pístové) a druhak složitostí zkoušek průkazu nebo také tzv. modulů. Základní výcvik je přes střední školu k téhle profesi jednoduší cestou, ale můžeš být třeba řezníkem a dělat mechanika ale nesmíš uvolňovat do provozu(tvůj podpis nic neznamená) |
| |
|
| | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 01:46 | |
| | Ten sim je stejne skoro k ničemu... dostal jsem se na něj asi 4x a nic moc. Sami na nej nemuzem a nikdo na dozor nemá čas, takže tak. Jo a většinou na něm něco nefunguje... |
| |
|
| | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 07:34 | |
| | jednoznacne VUT
v prvaku je to trosku pakarna, ale pak uz relativne pohodicka... navic je to proste Brno a to je duvod sam o sobe |
| |
|
| | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 08:54 | |
| | Já se hlásím za Ostravu Ale je to pakárna celou dobu A taky bude asi netypový IFR sim založený na FSce |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 21:58 | |
| | Ivo, za rok mě tam máš... |
| |
|
| | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 09:30 | |
| | SOUHLAS, URČITĚ BRNO! |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 13:16 | |
| | no už kvůli tomu, že je to brno jdu radši do prahy |
| |
|
| | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 13:20 | |
| | OSTRAVA (Kaj bysi tak zapařil jak na Stodolni???)(Ty vole a ty baby tady...a dajne...) |
| |
|
| | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 13:30 | |
| | no to je pravda, stodolní je dobrá ale já ti nevím. já ostravu viděl jednou a přísahal sem, že mě tam nedotáhnou ani párem volů |
| |
|
| | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 14:01 | |
| | Romskych prostitutek je plno vsude |
| |
|
| | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 17:39 | |
| | Jaj EASY, mluvíš mi z duše, navíc teď nedávno jsem v praze použil slovo dajny a oni mi volové nerozuměli... |
| |
|
| | | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 18:52 | |
| | U mě je to standart, že mi lidé z Čech a zvláště z Prahy nerozumí. |
| |
|
| | | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 20:24 | |
| | Ani mi nepovídej, jaký já měl problémy s křakem... |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 20:29 | |
| | Škarpa, rygol, štajgr, harenda, łyška. |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 20:31 | |
| | Teď jako na němčině: Kein Problem, alles gute! (Škarpu znám |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 21:52 | |
| | Ano Honzo, to mas pravdu, kdybys videl ten pohled, jak ses na me dival .... |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 21:56 | |
| | | |
|
| | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 13:31 | |
| | No clovece, kdybych si mohl podruhy vybrat tak bych nemenil. Nevis o co prichazis |
| |
|
| | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 14:37 | |
| | tak jo no, pujdu tedak do toho Brna už jak je to blíž a také je to pohodovější |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 14:37 | |
| | co máš proti Praze ??? Praha je best |
| |
|
| | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 18:47 | |
| | | |
|
| | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 22. 3. 2008 / 00:01 | |
| | Jednoznačně ČVUT Praha, paní Malá už fyziku nezkouší tak to budeš mít jednodušší. |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 22. 3. 2008 / 01:11 | |
| | Jo kdo si zažil zk z Fy u pani Malý, tak má o životní zážitek postaráno Na druhou stranu otázka je, jak dlouho jí ten zákaz zkoušet vydrží... |
| |
|
| | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 17:39 | |
| | Ještě k simulátorům: kromě (na bázi FS9, pomáhal jsem ho oživit) simulátoru na IFR postupy (spojeno s učebnou "radio" - takže za zdí je živý student - řídící) má pražská ČVUT s smlouvu s ČSA (útvar výcviku posádek letadel) a chodí na výcvik na náš simulátor ATR (právě teď v tom sedí mgr Bíla se dvěma studenty a pilně někam "ifrují". A tyhle hodiny se počítají.
PetrS |
| |
|
| | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 17:47 | |
| | | |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 17:57 | |
| | Na to si netroufám odpovědět. Ani jednu ze škol neznám (jsem "původem" z Matfyzu), má současná letecká profese je inženýr simulátoru a nikoliv pilot - nejsem kompetentní posoudit úroveň pilotní výuky (a mám jenom UL papíry, ani PPL, takže už tuplem nemohu posuzovat). Jen jsem chtěl uvést kompetní info o simulátorech, které jsou v Praze k dispozici, nic víc. Co a jak je v Brně, ale nevím.
Musíš posoudit a rozhodnout se sám.
PetrS |
| |
|
| | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 01:49 | |
| | Ty hodiny se nepočítají vůbec nikam... a to z prostěho důvodu. Nejsou přítomni certifikovaní instruktoři. Jsou to jen 4 hodiny bonusovýho ifr lítání. |
| |
|
| | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 18:04 | |
| | brno unob |
| |
|
| | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 18:38 | |
| | nene! nechci se vázat! a lítat jen po leteckých dnech a jen se ukazovat jaký jsem profííík |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 20:53 | |
| | no já bych řekl, že teda UNOB je rozhodně lepší než nějaká dopravka. to je totiž lítání. taky jsem tam chtěl, ale bohužel pilotů je dost |
| |
|
| | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 21:55 | |
| | jeste stale to jsiti usaf :_) :_D |
| |
|
| | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 22:02 | |
| | A teď ještě jednou a česky. |
| |
|
| | | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 22:38 | |
| | Vanitas vanitatum omnia vanitas. Ergo, Bibendum! |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 22:47 | |
| | | |
|
| | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 21. 3. 2008 / 19:15 | |
| | A když vystuduješ výšku tak chceš dělat co? Myslíš že tě aerolinky hned přijmou? Můžeš čekat i několik let, než se ti to povede a co mezitím... Taky jsem kdysi uvažoval o ČVUT - dopravní pilot. Ale vzhledem k tomu, že ti studenti nejsou nijak zvýhodňování, částka, kterou ušetříš je podle toho co se ke mně doneslo ve srovnání z celkovou sumou za výcvik zanedbatelná, tak já si dávám přihlášku na normální výšku, pak budu chodit do práce, postupně si dodělávat po leteckych školách licence a pak to zkusím.... Tahle cesta mi přijde schůdnější, ale je na tobě, kterou si zvolíš ty |
| |
|
| | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 22. 3. 2008 / 09:06 | |
| | kdyby sel na UNOB , ma to jisty
ale kdyz se nechce vazat,jeho vec |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 22. 3. 2008 / 09:31 | |
| | co ma jisty? zgumomozkovateni jako ty? |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 22. 3. 2008 / 09:36 | |
| | ty vole ty vubec nevíš co to plácáš jeden z důvodů, proč sem se rozhodl nečekat až otevřou a jít radši na dopravku je, že na UNOBu to teda vubec jistý neni |
| |
|
| | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 22. 3. 2008 / 05:31 | |
| | Mám za sebou ČVUT a kdybych měl hlasovat jestli VUT nebo ČVUT, tak se zdržím, protože jsem VUT neabsolvoval.
Proto jednoznačné názory zastánců VUT ber s rezervou. Oni ČVUT nezkusili a odsoudili ho. Každá škola má své výhody a nevýhody.
Spíš se rozhodni sám, kde by ti to vyhovovalo nejlíp.
Nebo zkus VUT a potom ČVUT a pak nám tu můžeš popsat rozdíly.
|
| |
|
| | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 01:57 | |
| | Jsem teď ve třeťáku a kdybych se rozhodoval před podáním přihlášek na VŠ jako kdysi,tak bych asi na ČVUT znova nešel.
Musím tě varovat,že první dva roky jsou o hovně, samá matika fyzika geometrie, podělaný laborky nemající s lítánim nic společnýho, spousta profilových pilotních předmětů odfláknutejch, prootže to většinou dělali studenti jako bakalářky, kantoři piloti z čsa často nemůžou na hodiny, protože maj linky a ještě tomu šéfuje senilní dědek...
Heled já se po maturitě dostal jak na pilota na UNOB tak na ČVUT a vybral si dopravního a povolávací rozkaz vrátil... a dnes bych si nevybral ani jednu z těch škol. V armádě nalítáš kulový a tvuj život bude po základnách, na cvut fakt ta matika a fyzika neni sranda spousta mejch spolužáků na to dojela.
Já radím jinou VŠ a modulovej výcvik... |
| |
|
| | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 10:22 | |
| | no jo, tak to je ale o CVUT celkem znama vec. ale zase na druhou stranu kdyz sem porovnaval matiku, ktera je na dopravce, tak jste na tom jeste celkem dobre. protoze strojarna/kam chodim/ a Fel jsou na tom jeste hur, o jaderce ani nemluvil... A navic je to proboha VS, tak s tim musis pocitat. Mas z toho titul. A jestli ho nechces, tak soukroma skola, ktera usetri spoustu casu a namahy... Jinak bych se chtel zeptat toho, kdo chodi na FD CVUT, jestli je pravda, ze CSA ma s vama smlouvu a bere 2-3 nejlepsi studenty z rocniku co sem zaslech... |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 15:35 | |
| | To o tom CSA je naprosta blbost, vážně. Líbilo by se mi, aby to tak bylo, ale není tomu tak. |
| |
|
| | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 11:49 | |
| | Vím, že jsem s tím už trapnej Ale existuje i příjemnější způsob jak strávit rok a půl studentského života a o tom jaký to má blahodárný vliv na lítání asi není potřeba moc mluvit....
Enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=DtrTeiTlyjM |
| |
|
| | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 12:38 | |
| | prosimte a kolik takovahle sranda stoji?? |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 12:45 | |
| | plus minus uplne stejne jako kdyby jsisi to delal u nas v letecky skole .. s tim rozdilem ze tadyto je intenzivnejsi, mas po zvladnuti jisty misto u aerolinky takze je mensi riziko si na to pujcit, a soucasti je uz i typovka na cilove letadlo ...
to video je fajn |
| |
|
| | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 13:09 | |
| | Poupravím tě Tome s tou typovkou - zatím to ještě tak nefunguje. GECAT koupil OAT a přejmenoval vzniklý kolos na OAA teprve nedávno a kompletní kurzy, které by končily typovkou a byly pořád v rámci školy zatím neexistují, i když firma jako taková (vpodstatě největší společnost svého druhu na světě) k tomu má vše potřebné k dispozici. My jsme s klukama možná takové první vlaštovky a to jen díky náhodě, že naše aerolinka neměla volný sim, tak nás šoupli na typovku právě do GECAT, už přejmenovanou na Oxford Aviation Academy a typovku platí. Pokud by byla součástí původního APP FO kurzu, cena naroste o nějakých min. 25.000 liber a v budoucnu takový balíček určitě budou nabízet (nejen proto, že množství aerolinek které první typovku platí se začíná pomalu ale jistě limitně blížit nule). |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 13:03 | |
| | http://www.oxfordaviation.net/
V tuhle chvíli 63.0000,- liber, což je při současném kurzu nějaké 2 mil. Kč (já měl ještě smůlu a libru za 43 :/ ). Nutno podotknout, že je to se vším všudy, takže se nestaráš dál o nic kolem lítání - palivo, údržba, poplatky, licence, zkoušky, ubytování v USA a cesta tam, atd. Bohužel, je to v UK, takže pokud tam nemáš někoho kdo se o tebe bude starat a živit, tak je potřeba připočíst náklady na živobytí, které nejsou malé - na rok bydlení/stravy/vedlejších nákladů + stravy/vedlejších nákladů v USA počítej tak dalších min. 500tis. Jinak podotýkám nejedná se o vysokou školu a titul, je to letecká škola na získání licence a pozice u aerolinky. Což přináší velké (a tím myslím VELKÉ)výhody pokud jde někomu o lítání, ale je k ničemu, pokud z nějakého důvodu potřebuješ mít dobrý pocit z "Ing." před jménem. |
| |
|
| | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 14:57 | |
| | No s tou skolou to je prave problem, kdyz se Kotůč shani po VŠ, tak je blbost mu rikat at jde nekam na hnojarnu a ATPL si dodela bokem. Ja se k tomu snazim dohrabat uplne co "nejsockovatejsi" cestou (ted to myslim fakt vazne, protoze ty prachy zrovna nesbiram ze stromu), no a zatim mi kalkulace na modul vychazi +/- 600 000,- Kč. To znamena ze ja pri trose stesti prolitam to co ty projis, procestujes a probydlis v UK |
| |
|
| | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 15:06 | |
| | Jasný, existuje spousta možností. Já jsem do toho ze svýho ale nedal nic, vyjma pár cest do UK na úvod a za selection day. Jde o to, že je to sice dražší, ale máš možnost si většinu (při troše štěstí všechno) půjčit a hlavně to hned po škole z čeho splácet. V tom je podle mně ten zásadní rozdíl, když pominu úroveň výcviku, instruktorů, vybavení, atd. |
| |
|
| | | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 15:10 | |
| | Jo to jo, ale kdyz mas za sebou stredni skolu, tak mit na rodice zbozne prani 2,5M je dost (ted samozrejme ani nepocitam ty prijimaci pohovory a testy v AJ), zvlast kdyz to jeste nejakej ten titul chce. No a mit k titulu ATPL teorii zadarmo se taky hodi... |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Obor.Profesionální pilot ČVUT nebo VUT??? 23. 3. 2008 / 15:14 | |
| | Myslel jsem tím půjčit si od banky, ne od rodičů A titul na lítání nepotřebuješ (možná pro aerolinky v USA, ale to je úplně jiná pohádka). Krom toho, existuje možnost, jak si na základě zkoušek z ATPL teorie udělat později degree.
Ale to je na dlouhou debatu, to až někdy u pivka |
| |
|
| | | | OT: Obor.Profesionální pilot Zlin v OAA ?? 23. 3. 2008 / 14:13 | |
| | Šálí mne zrak, nebo ten poslední přemet s půlvýkrutem byl opravdu na Z-142L ? |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot Zlin v OAA ?? 23. 3. 2008 / 15:04 | |
| | Myslim ze nesali,zahledl jsem Z242L u OAT ve flotile,ale Mira Dusinuj to bude vedet presne. |
| |
|
| | | | | OT: Obor.Profesionální pilot Zlin v OAA ?? 23. 3. 2008 / 15:11 | |
| | Zrak tě nešálí, v OAA flotile je opravdu Z-242L, kdysi když byly součástí výcviku povinně vývrtky a drobná akrobačka, tak se na něm dělaly vývozy. Holt na tyhle věci jsou Cessny a Warriory k ničemu...Teď je to jen pro zájemce za extra peníz, jinak si s ním ve volným čase (většinu víkendů) hraje jeden z nejlepších instruktorů co jsem měl tu čest poznat - Mike Stokes. Je to takovej dědula, ale umí s tím náramný věci a letadýlko si moc pochvaluje |
| |
|
|