Myslím dřevěnou Z 42.6411, V-503 by znamenala přestavbu na Z-326MF, kterážto se lítá ze zadu a od Z-526F jí potom odlišuje jen trošku slabší drak a nepatrně odlišné systémy. Přitom baky můžou bejt dva typy, původní 326kové, s uchycením uprostřed tak, jako má L-200 (pokud vím, tak žádná z 326tek v ČR/SR s takovými nelétá, nebyly moc funkční), anebo se tam dají dát dle bulletinu 44/1968 daleko elegantnější a spolehlivější baky Z 526.7700 či 7701, shodné se Z-526F (s uchycením dole). S nima lítá i Z-326 OK-SEN, OTA,OTB,OTD,OTE))
Jestli je ten model ale původní 326ka s motorem Minor 6-III (taková už u nás žádná nelétá), tak konverze na verzi 326M či MF bude dost komplikovaná, motorové kryty M-137 jsou jiné, značně mohutnějším stejně tak přechod mezi vrtulovým kuželem a čelní maskou je zcela jiný. Asi bych si na to u resinového kitu netroufl... |
|