FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
VOR DME přiblížení Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: VOR DME přiblížení   2. 1. 2004 / 19:37PavelS
Myslím, že BC přiblížení se nepoužívá na RWY13, tam jde o klasické VOR/DME ( využívá se 112.60MHz , OKL ).
BC bylo často na VATSIMU, resp. spíše na SATCO, na dráhu 06, když tam ( v FS98 ) nebyl ILS na RWY06.
===================================================
Obecná poznámka k BC přiblížení :
Není žádná reálná situace v ČR, kde by se něco podobného vyskytlo. Myslím, že v reálu není žádná kontrola vykrytí signálem LLZ do opačného směru ( není pravda , že anténa LLZ je "zcela symetrická". Obvykle mívá upraven diagram vyzařování do určeného směru, takže to ani nemusí jít naladit "zezadu").
Zásadní problém je pak umístění antény před prahem dráhy a ne za drahou ve vzdálenosti určené předpisy, což i v případě "obousměrné funkce" antény vede k porušení prakticky všech pravidel pro umístění a fungování ILS/LLZ ...

Ale testovací pilot vyzjistí podrobnosti jak přislíbeno dříve...

V FSce nicméně je ILS obousměrný a dokonale symetrický, což jsme řešili i při tvorbě LKKV a se závěrem, že s tím nelze nic dělat ( fuj ). Doporučil bych tedy na BC zapomenout...
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ