Myslím, že BC přiblížení se nepoužívá na RWY13, tam jde o klasické VOR/DME ( využívá se 112.60MHz , OKL ).
BC bylo často na VATSIMU, resp. spíše na SATCO, na dráhu 06, když tam ( v FS98 ) nebyl ILS na RWY06.
===================================================
Obecná poznámka k BC přiblížení :
Není žádná reálná situace v ČR, kde by se něco podobného vyskytlo. Myslím, že v reálu není žádná kontrola vykrytí signálem LLZ do opačného směru ( není pravda , že anténa LLZ je "zcela symetrická". Obvykle mívá upraven diagram vyzařování do určeného směru, takže to ani nemusí jít naladit "zezadu").
Zásadní problém je pak umístění antény před prahem dráhy a ne za drahou ve vzdálenosti určené předpisy, což i v případě "obousměrné funkce" antény vede k porušení prakticky všech pravidel pro umístění a fungování ILS/LLZ ...
Ale testovací pilot vyzjistí podrobnosti jak přislíbeno dříve...
V FSce nicméně je ILS obousměrný a dokonale symetrický, což jsme řešili i při tvorbě LKKV a se závěrem, že s tím nelze nic dělat ( fuj ). Doporučil bych tedy na BC zapomenout... |
|