|  |  | zajímavý ATIS z Ruzyně v době nočního uzavření letiště :) 12. 3. 2008 / 00:18 | |
|  | zajímaolo by mě jaký je tam mrtvo předpokládam rwy a pojížděčky zhasnuté...
Last available ATIS message recorded at 2008-03-11 23:02:04 UTC
GOOD MORNING RUZYNE ATIS INFORMATION PAPA 2301 NDB DME APPROACH RUNWAY IN USE 24 RWYS ARE WET
TRANSITION LEVEL 60 ILS RWY 24 AND DME PR ARE OUT OF SERVICE
METAR PRAHA ISSUED AT 23,00
WIND 200 DEGREES 12 KNOTS
VISIBILITY 10 KILOMETRES OR MORE
LIGHT RAIN
NO SIGNIFICANT CLOUD
TEMPERATURE 6
DEWPOINT 1
QNH 0996 HECTOPASCALS
NOSIG YOU HAVE RECEIVED ATIS INFORMATION PAPA |
| |
|
 |  |  | zajímavý ATIS z Ruzyně v době nočního uzavření letiště :) 12. 3. 2008 / 00:25 | |
|  | Z ceho usuzujes ze letiste je zavrene? |
| |
|
 |  |  |  | zajímavý ATIS z Ruzyně v době nočního uzavření letiště :) 12. 3. 2008 / 00:39 | |
|  | omlouvam se za (smazanou) dezinformaci .. nocni uzaviraci obdobi (kvuli oprave 24) zacne az za tyden.... |
| |
|
 |  |  |  |  | zajímavý ATIS z Ruzyně v době nočního uzavření letiště :) 12. 3. 2008 / 10:57 | |
|  | Tak nevim jestli zrovna za tyden 2.4. - 21.4.
Za tyden bude asi jeste brezen bych si tipnul.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | zajímavý ATIS z Ruzyně v době nočního uzavření letiště :) 12. 3. 2008 / 10:59 | |
|  | mas recht ... ja uz mam konec brezna.. ani nevim proc .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | zajímavý ATIS z Ruzyně v době nočního uzavření letiště :) 12. 3. 2008 / 11:02 | |
|  | Ja potrebuji taky obrovske usili abych zjistil co je za mesic Na hodinkach mam jen 12 Kouknu na rozdelovnik co mam pod 12kou a doufam ze sem se trefil do stejneho mesice jaky zrovna je  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | zajímavý ATIS z Ruzyně v době nočního uzavření letiště :) 12. 3. 2008 / 13:13 | |
|  | no to já jen rozlišuju den a noc a pak jdi do prace nebo flakej se
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | zajímavý ATIS z Ruzyně v době nočního uzavření letiště :) 12. 3. 2008 / 13:19 | |
|  | )))To jo tam po roce dospeje kazdy ACC )Ja musim obcas rozlisit jestli na Ruzyn nebo do Jence |
| |
|
 |  |  | zajímavý ATIS z Ruzyně v době nočního uzavření letiště :) 12. 3. 2008 / 00:44 | |
|  | co by na tom atisu melo byt zajimaveho? krom toho ze ruzyne zavrena neni (ruzyne se na noc nezavira). |
| |
|
 |  |  | zajímavý ATIS z Ruzyně v době nočního uzavření letiště :) 12. 3. 2008 / 07:30 | |
|  | LKPR šla spát?
Nějak jsem nepochopil co tam je zajímavého |
| |
|
 |  |  | zajímavý ATIS z Ruzyně v době nočního uzavření letiště :) 12. 3. 2008 / 16:39 | |
|  | dobře nic zajímavýho, sorry za unáhlenej příspěvek... jenom, že podle planu co sem koukal nic v noci neprilitalo ani neodlitalo.. a priblizeni na 24 bez ils neni moc obvyklý |
| |
|
 |  |  |  | zajímavý ATIS z Ruzyně v době nočního uzavření letiště :) 12. 3. 2008 / 17:40 | |
|  | proc by to nebylo obvykly, prece neni jenom ILS priblizeni |
| |
|
 |  |  |  |  | Citlivost ILS anten 12. 3. 2008 / 17:43 | |
|  | NApada me jedna otazka v souvislosti..
Mate nekdo tuseni, jak moc jsou citlive anteny ILS (glide, loc) na ruseni ? Myslim tim, kdyz prejede traktor mezi antenou a letadlem, jestli se to zblazni, nebo je to imunni a projde to treba i domem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Citlivost ILS anten 12. 3. 2008 / 17:49 | |
|  | VELMI citlivé - právě z tohoto důvodu jsou při vyhlášení LVP v provozu ochranné zóny (posunuté holding pointy) do kterých nesmí žádný provoz a zvýšené rozestupy + další pravidla. Hodně problematická situace pro letadlo na přiblížení taky může nastat, pokud vzlétající letadlo křižuje rovinu lokalizéru. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Citlivost ILS anten 12. 3. 2008 / 18:55 | |
|  | Moc nechapu tu souvislost s LVP, je to ciste z hlediska, ze pri vyssich kategoriich ILS a mensi dohlednosti narusta moznost pruseru v pripade preruseni "dodavky" paprsku ?
Protoze jinak jsou preci anteny umistene vzdy tak, ze se tam provoz "normalne" nedostane. Teda beru LKPR, je fakt, ze nevim, jak jinde.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Citlivost ILS anten 12. 3. 2008 / 19:03 | |
|  | Provoz, pokud zastaví na normálním holding pointu, stojí v tzv. ochranné zóně ILS pro CAT II/III přiblížení - která je vytvořená právě kvůli možnému rušení. Proto jsou při LVP v použití ty vzdálenější holding pointy, příslušně označené. |
| |
|
|