FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 8. 10. 2024, svátek má Věra Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
konvence pro pojmenování textur Jeden příspěvek | Celý strom
konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 00:15Libor
Nadokázal jsem najít v žádné SDK ani na Inetu jaká je konvence pro pojmenovávání jedinečných textur - princip Praha VFR Petra Bednáře.
 

Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 09:18Petr Bednář
Tu generuje sám resampler. Nedá se nijak ovlivnit...
 

Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 12:18
Vláďa Stoje


Počet číslic je o dvě větší než LOD, takže například názvy kvadrantů LOD13 obsahují 15 číslic. Na obrázku je modře vyznačen kvadrant LOD1 s označením 011, zahrnující plochu N45-90; E000-060. Asi už brzo vyjde 2k2 Scenery SDK a tam by to mohlo být podrobně popsané.
 

Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 12:20
Vláďa Stoje
chyba se vloudila, ten obrázek je na www.volny.cz/stoje/lod/lod.jpg
 

Re: Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 13:35Libor
S každým vyšším číslem LOD se dimenze kvadrantů zdvojásobí?
 

Re: Re: Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 14:06
Vláďa Stoje
lineárně se zdvojnásobí počet (plošně zečtyřnásobí), tj. rozměr se zpoloviční - je to popsáno v tabulce v dokumentaci ke starému Terrain SDK
 

Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 14:14Libor
Musím generovat příslušný BGL nebo stačí přítomnost příslušně pojmenovaných textur? Předpokládám, že musím
 

Re: Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 14:56Petr Bednář
Jo. Ten proces v resampleru nejen rozseká texturu na příslušné kousky, ale i vygeneruje BGL
 

Re: Re: Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 15:49
Vláďa Stoje
pokud jsou použity jenom letní denní textury Su, vypadají tam ty bgl soubory jako pro forma, ale jimi může být například řízeno i zapínání sezonních (Sp, Fa, Hw, Mw) a nočních (Lm) textur, viz návod Ing. Miloše Pálanského na http://milospal.miesto.sk/
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 16:12Petr Bednář
Sorry. Chybka se vloudila. Resampler samozřejmě vygeneruje jen TMF. Ten je pak nutno zkonvertovat do BGL......
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ