| | | B200 výškové varování. 10. 3. 2008 / 21:07 | |
| | 4. ALT WARN
A pneumatically operated outflow valve, located in the aft pressure bulkhead, maintains the selected cabin altitude and rate-of-climb commanded by the cabin rate-of-climb and altitude controller. As the aircraft climbs, the controller modulates the outflow valve to maintain a selected cabin rate of climb and increases the cabin differential pressure until the maximum cabin pressure differential is reached. At a cabin altitude of 12,500 feet, a pressure switch mounted on the back of the overhead control panel completes a circuit to illuminate a red ALT WARN warning annunciator, to warn of operation requiring oxygen.
Warning Annunciator
Tak tato kontrolka se mi rozsvítí od FL120 a háže celou dobu červené varování dokud neklesnu na FL100. Jediné ,co jsem našel je přepínač oxygen a mikrofon v oxygenové masce.Nic na to nereaguje a svítí to dál Co to prosím po mně chce a nebo nemůže stroj prostě létat výš ????
Děkuji za pomoc. |
| |
|
| | | B200 výškové varování. 10. 3. 2008 / 21:17 | |
| | treba to letadlo nema kyslik a v tej vyske uz sa ho moc nevyskytuje, moj nazor |
| |
|
| | | | B200 výškové varování. 10. 3. 2008 / 21:21 | |
| | To je blbost ... v FL100 to máš tak výšku 3,500 odhadem a tam pořád vzduch máš |
| |
|
| | | | | B200 výškové varování. 10. 3. 2008 / 21:29 | |
| | To není blbost...410 není přetlak a taky lítá jen do FL100 |
| |
|
| | | | | | B200 výškové varování. 10. 3. 2008 / 21:30 | |
| | No vzduch je aj v FL 450, žejo... len sa musí stlačiť aby bol dýchateľný
(alebo sai myslíte, že v lietadle letiacom napr. 14h LFPG- YSSY je furt ten istý parížsky vzduch? ) |
| |
|
| | | | | | | B200 výškové varování. 10. 3. 2008 / 21:49 | |
| | Mám takový dojem, že do 10.000 ft je povoleno lítat bez "dejcháků" a v rozmezí 10.000 ft až 13.000 ft strávit maximálně 30 minut bez vybavení.
Ale nemám to potvrzené, pokud je to špatně, prosím o opravení. Díky. |
| |
|
| | | | | | B200 výškové varování. 11. 3. 2008 / 10:15 | |
| | Na to jsi dosel kde? Ma dostup 14500 ft a vysadky se skacou ze 4km |
| |
|
| | | | | | | B200 výškové varování. 11. 3. 2008 / 10:24 | |
| | On ale nepíše, že má dostup jen FL100, on pouze píše, že létá do FL100 To že vyveze parašutisty do 14500ft je jedna věc, ale co se dá vydržet při delším letu je věc druhá |
| |
|
| | | | | | | | B200 výškové varování. 11. 3. 2008 / 10:27 | |
| | Ja myslim, ze vydrzi v klidecku Rika se tu, ze jeden pilot XY s tim vystoupal v klidu do 18000. |
| |
|
| | | | | | | | | B200 výškové varování. 11. 3. 2008 / 11:37 | |
| | Tak znovu a srozumitelněji Jedna věc je kolik má dostup a kam se na nějakou chvíli dá vystoupat a druhá věc je, co vydrží běžný netrénovaný cestující při delším třeba několikahodinovém letu. Určitě se s nepřetlakovaným letadlem nelétá standartně ve 4km a výš |
| |
|
| | | | | | B200 výškové varování. 11. 3. 2008 / 11:58 | |
| | A jak jsi na to přišel? max dostup L410 UVP-E je 6000 m,piloti ale musejí mít už nasazené kyslíkové masky. |
| |
|
| | | | | | | B200 výškové varování. 11. 3. 2008 / 12:32 | |
| | Mas recht, sorry, ja si to spletl, uz mi hrabe...
Ve Flight manualu je doslova: The maximum permissible operating altitude is 4250m (14000ft)
Blbe jsem si to precetl |
| |
|
| | | B200 výškové varování. 10. 3. 2008 / 21:25 | |
| | Chce to natlakovať... ale netuším ako, mal som ju len do ca 4 000 ft... |
| |
|
| | | B200 výškové varování. 10. 3. 2008 / 21:26 | |
| | Pokud máš AEROWORKS, tak si nastav kabinovou vejšku na daném panelu. Strana 45 v manuálu. |
| |
|
| | | B200 výškové varování. 10. 3. 2008 / 21:35 | |
| | Podle všeho ten systém udržuje vyšší kabinový tlak vůči okolí dokud to jde. V 12 500 feetech se rozsvítí indikátor, který má upozornit posádku na nutnost použití kyslíku (kysl. masky?) Takhle to chápu já. |
| |
|
| | | | B200 výškové varování. 10. 3. 2008 / 21:40 | |
| | Tech 12500 je mysleno kabinovejch, takze pokud se ti to deje v 12000ft venkovnich tak ti to pretlakovani nepracuje Mas stejnej tlak venku a uvnitr... Nezapomnel jsi zavrit dvere? |
| |
|
| | | B200 výškové varování. 11. 3. 2008 / 12:20 | |
| | Projed si jeste jednou checklist a mrkni na bleedy a dalsi podobny serepeticky kolem klimosky a pretlaku... |
| |
|
| | | B200 výškové varování. oficiální vyjádření 11. 3. 2008 / 17:05 | |
| | Tak toto píše YODA - duchovní otec modelu. Bohužel jsem tomu moc neporozuměl.
While on a flight from Orcas Island to Chelan this weekend, I experienced a CABIN ALT warning. I follow the checklists, but to be sure, I checked the engine bleeds were on. They were. Nothing I did would clear the indication, except descending to below 12,000 feet.
Several users have reported problems with Cabin Alt warnings, and we've had a number of interesting discussions about hypoxia and how fast it can render a pilot unconscious...and nearly always, the reason folks have experienced this is because they switched the bleeds to INSTR & ENVIR OFF, or forgot to turn them on altogether.
This is different. The engine bleeds were definitely on.
Here's what I did, and what you should avoid doing: I switched to the King Air from within the previous aircraft's VC.
It didn't matter that the previous aircraft was another Aeroworx King Air, with a different livery.
Folks, it's very important to switch into the King Air while in the 2D panel view. There are systems and functions which don't get initialized unless you're in the 2D panel. This is why the startup situation puts you into the 2D panel of the default Cessna.
Don't switch aircraft in the VC or in spot view. |
| |
|
| | | | B200 výškové varování. oficiální vyjádření 11. 3. 2008 / 17:43 | |
| | Během víkendového letu z Orcas Island do Chelan jsem zaznamenal varování CABIN ALT.
Postupoval jsem dle checklistu ale pro kotrolu jsem zkontroloval že ENGINE BLEEDS jsou zapnuté.Byly. Nic co jsem podnikl nezrušilo varování s výjimkou sestoupení pod 12000 stop.
Někteří uživatelé hlásili problémy s varováním CABIN ALTS a my měli hodně zajímavých diskuzí o hypoxii a jak rychle může pilot přestat být odpovědný (hodně volný překlad ). Skoro vždy důvodem hlášení bylo přepnutí BLEEDS do polohy INSTR ENVIR OFF nebo zapomenutí jejich zapnutí.
Toto je odlišné. Oba ENGINE BLEED byly skutečně zapnuté.
Já jsem udělal něco čeho byste se měli vyvarovat: přepnul jsem do King Aira z virtuálního kokpitu předchozího letadla.
A není podstatné že předchozí letadlo byl jen jiný Aeroworx King Air, s jiným nátěrem.
Vážení, je velmi důležité přepnout do King Airu z 2D panelu. Jsou systémy a funkce, které se nezinicializují pokud nejste ve 2D panelu. Toto je důvod, proč počáteční stav je začíná ve standardní Cessna.
Nepřepínejte letadla během VC panelu nebo spot view.
|
| |
|
| | | | | B200 výškové varování. oficiální vyjádření 11. 3. 2008 / 17:50 | |
| | nektere "bugy" me dokazi opravdu rozesmat to je hustyyyy |
| |
|
| | | | | | B200 výškové varování. oficiální vyjádření 11. 3. 2008 / 17:53 | |
| | Co je na tom smiesneho? Proste nejaka vec sa inicializuje iba v 2D (imho blbo napisany panel, ratam ze vo VC chyba nejaky sysgauge) |
| |
|
| | | | | | | B200 výškové varování. oficiální vyjádření 11. 3. 2008 / 17:59 | |
| | ale nic prosim Te, pokud nepochopis lehkou nadsazku a ironii ... proste me to pobavilo (stejne jako by to pobavilo kazdyho, kdo nekdy takovou chybu nasekal a pak ji po sobe hledal ... |
| |
|
| | | | | | | | B200 výškové varování. oficiální vyjádření 11. 3. 2008 / 18:03 | |
| | No jo, tak som nepochopil ironiu... co na tom |
| |
|
| | | | | | | | B200 výškové varování. oficiální vyjádření 11. 3. 2008 / 18:16 | |
| | Ona to myslím ani tak není jejich chybka jako chybka FlightSimulatoru jako takového.
A v tomto případě i chyba "pilota Yody" který nedodržel nařízení "výrobce" letadla a vlezl do něj špatně.
Malá perlička:
Okay, fire up the sim using the default Cessna. When it’s done booting and
you’re seated in the Cessna’s 2D cockpit, pull the mixture and throttle levers all the way
off, and turn off all the switches on the panel.
Tutoriál Aeroworxu, Phoenix Sky Harbor International (KPHX) to Lake Havasu City (KHII), Arizona, autor: Kurt "Yoda" Kalbfleisch
Jen pro pobavení. Ten tutoriál je tam dlouho. Kdy letěl osudný let netuším.
Leoš |
| |
|
|