FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 19. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A zase ten Hamburk Jeden příspěvek | Celý strom
A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 21:22
tonde   
proč urychlený? v 18ti začne lítat motoráky, za půl roku má PPL, za další rok v pohodě CPL (to jí ještě není ani 20), začne ATPL teorii dejme tomu distančně na 9 měsíců, mezitím chrtí hodiny, aby měla celkem 500 hodin, souběžně odlítá IFR, pokud má love v pohodě může za rok 200 hodin udělat, kurz MCC a je jí necelých 22 a je ATPL i s IFRem. Vůbec není nikde napsaný, že ve 24 letech nemohla mít nalítáno klidně 1000 hodin dohromady. Taky není nikde psáno, proč se rozhodli tam přistát, kolik měli paliva, kdy jim ATC dal první info o počasí, jaký byly podmínky na diverzech, kolik měli za sebou už hodin v luftu a přistání za ten den a miliony dalších informací, velmi podstatných pro celek. Výsledné chybné přistání v extrémních podmínkách je součtem až součinem mnoha drobných chybiček a okolností, které začaly několik desítek minut až hodin před jejich přiblížením k letišti - a tyhle věci nikdo z nás neví a vědět nebude Dostali se do průseru a zmákli ho - to je hlavní. A těch spolupůsobících příčin tam bylo desítky až klidně i stovky a skládá se to z takových detailů, že to až hezké není, ale to jeb*uté novináře nezajímá.
Pokud ta holka v kokpitu seděla, tak asi blbá a levá nebyla A to klidně už od 16ti mohla lítat větroně a mít klidně o dalších pár desítek až stovek hodin víc.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ