FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A zase ten Hamburk Jeden příspěvek | Celý strom
A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 08:48
Jirca
Trošku se zdráhám to sem dát,koukal sem jestli to tu už neni a zdálo se mi že ne,http://www.novinky.cz/clanek/134603-dramaticke-pristani-v-hamburku-pri-vichrici-ridila-kopilotka.html
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 09:06
memorex
je
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 09:09
Jirca
Kurňa
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 09:12
Laco Z.
neuveriteľné, a kedy sa to stalo? dopadlo to dobre?
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 09:14
memorex
v sobotu a dopadlo to fajn proste standartni situace no....
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 09:26
joachim
Slyšel jsem, že na LKPR bylo taky veselo ...
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 09:34
memorex
no chtel sem ale prselo coz me odradilo....
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 14:18
domajs
Nemá někdo nějaký fotky z víkendu jak to vypadalo na LKPR ?? nebo záznam komunikace jestli piloti měly nějaký připomínky )
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 14:43
kuma   
Jen jesnu esemesku - psal jsem kamarádovi, kterej v tom dreku lítal: "v tomhle bych cessnu z hangáru tahat nechtěl!" a on mi napsal: "A v tom je ten rozdíl, někdo musí!" víc nic...
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 14:12
Novas
pozor na to, ja bych se tak neukvapoval... samozrejme ze informace o tom pristani tu byla uz nekolikrat, ale tady jde o neco jineho. v tom clanku se pise, ze pri onom pristani pilotovala 24leta kopilotka. me teda ta indormace prijde vice-mene irelevantni, nicmene to musi byt docela borka
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 14:14
Novas
aha, sorry, beru zpet a sypu si popel na hlavu i tato informace se tu koukam uz objevila...
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 14:16
Jirca
No jasně dát sem to video to by byla takřka periskopová sebevražda ,ale já si nevšimnul že této 24 leté pilotce je věnováno spousta prostoru v jedné debatě ohledně toho původního vídea,takže ukvapenost tu je
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 14:43
Riff   
Podle me nemusi byt ani Borka, protoze pilotky od Lufthansy jsou vetsinou v chomoutu neaktivnich starych nemcu, kteri sedi doma u fotbalu, zatimco manzelka "pracuje".. To urcite neni Borkuv pripad
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 14:45
kuma   
mhmhmhm, jestli on nemyslel spíš samičku (v tomto případě spíš samici) od "borce" (viz "Brána Borců")
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 15:00
Riff   
aha.. tak to v tom pripade jde mimo me...jestli zena od borce je Borka, muzeme jen polemizovat
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 15:16
Jirca
Já měl takovou čubičku,říkali jsme ji Borka ,lítala po zahradě jako zběsilá,ale eroplánem nelítala nikdy.
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 21:56
Novas
tak tak
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 15:35
FSPilot   
Co je na tom tak hrozného? Je to snad pilotka dopravního letadla, která prošla regulérním výcvikem, tak proč se o tom píše, jako by to nechali řídit letušku???? Chápu, že kapča má víc zkušeností, ale když pilot projde výcvikem na takové letadlo, tak MUSÍ být na takové situace připraven... co kdyby se kapčovi něco stalo, třeba by neměl pásy a jak by to někde koplo, tak by se bouchnul do kebule a nevěděl až do přistání o sobě, tak to ta pilotka přece musí zvládnout, od čeho tam pak je? Od čtení checklistů? I druhý pilot je stále pilot a umí to éro řídit... kdyby přistával kapitán, tak by se mu tohle mohlo stát taky Jenom proto, že tam seděla ženská z toho dělat takový povyk...
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 18:15
Teflon_490   
Presne jak pises, dlouho sem nevedel, co mi na te zprave nesedi, a tohle je presne ono.
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 20:47
Promact
No já nevím jak to dívčina zvládla ve 24.letech.Kde je sš. studium,letecká škola a povinná praxe.At pocitam jak pocitam tak mi to připadá nějaký urychlený.
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 21:07
Fabo™   
OK, povedzme ze ukoncila skolu v 18. a pustila sa do OATC kurzu, ktory skoncila povedzme za 3 rky... ma 21, ATPL(F) a stale 3 roky k dobru aby mohla sediet v pravom kresle v LH A320 a pripravovat sa na pristatie v Hamburgu vo veterny den 1.3.2008.
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 21:22
tonde   
proč urychlený? v 18ti začne lítat motoráky, za půl roku má PPL, za další rok v pohodě CPL (to jí ještě není ani 20), začne ATPL teorii dejme tomu distančně na 9 měsíců, mezitím chrtí hodiny, aby měla celkem 500 hodin, souběžně odlítá IFR, pokud má love v pohodě může za rok 200 hodin udělat, kurz MCC a je jí necelých 22 a je ATPL i s IFRem. Vůbec není nikde napsaný, že ve 24 letech nemohla mít nalítáno klidně 1000 hodin dohromady. Taky není nikde psáno, proč se rozhodli tam přistát, kolik měli paliva, kdy jim ATC dal první info o počasí, jaký byly podmínky na diverzech, kolik měli za sebou už hodin v luftu a přistání za ten den a miliony dalších informací, velmi podstatných pro celek. Výsledné chybné přistání v extrémních podmínkách je součtem až součinem mnoha drobných chybiček a okolností, které začaly několik desítek minut až hodin před jejich přiblížením k letišti - a tyhle věci nikdo z nás neví a vědět nebude Dostali se do průseru a zmákli ho - to je hlavní. A těch spolupůsobících příčin tam bylo desítky až klidně i stovky a skládá se to z takových detailů, že to až hezké není, ale to jeb*uté novináře nezajímá.
Pokud ta holka v kokpitu seděla, tak asi blbá a levá nebyla A to klidně už od 16ti mohla lítat větroně a mít klidně o dalších pár desítek až stovek hodin víc.
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 21:28
FSPilot   
A někdy může mít druhý pilot víc rozumu než kapitán, viz. tragédie v Tenerife...
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 21:46
Fabo™   
Dík že ses mne zatal náčelníku
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 21:50
tonde   
psali jsme to souběžně, jenže jsi byl rychlejší a já pak ještě editoval jeden překlep ))))))) Ale časy nám v principu sedí )))))))
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 22:26
Lowmick   
CPL az od 21 let
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 22:41
lumpy (BHA066)
nikolivek L1-Hlava 2 - 2.4.1.1 Věk Žadatel nesmí být mladší 18 let. 21 je az pro atpl.
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 22:45
Lowmick   
mno jo, si to kokot pletu s ATPL tak to se konecne muzu pohnout...
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 22:50
OK-PPT (AVP57T)   
coCot se neříká Bohumile!
 

A zase ten Hamburk   5. 3. 2008 / 23:30
Rychlokvaška
V dnešní době není problém sednout poprvé v životě do éra a za rok a půl řídit proudové dopravní letadlo u velké aerolinky, stačí chtít. Stejně tak není problém od té doby nalítat každý rok 900 hodin. Takže jestli dokončila školu přesně v 21, tak už může mít dávno plný ATPL a spoustu zkušeností na shorthaulech po celé Evropě. V tomhle věku už existují i kapitáni...
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ