FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Atmega16 a jeho 112 knoflíků a spojení s FSUIPC Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Atmega16 a jeho 112 knoflíků a spojení s FSUIPC   29. 2. 2008 / 23:08
tvojplaton   
Zle som to napisal... Holt, pamat uz mi nesluzi tak, ako by som chcel... Pozrel som si znovu manual k MJoy16 a nasiel som toto:

"...About limitation of 32 buttons per joystick
This joystick controller has 112 buttons. This number of buttons is supported by recent Windows and DirectX versions. Older versions of Windows supported only up to 32 buttons per joystick device. This limitation was removed by introducing alternative DirectX version 5 and newer interface to joysticks. This enables all contemporary programs to process more than 32 buttons from single joystick. Yet still some games use old interface to joystick and thus have limitation of 32 buttons per joystick device. One example of such games is Microsoft Flight Simulator 2004 (MSFS) which – unfortunately - still has this limitation..."


Z toho vyplyva (ak som to spravne pochopil), ze je to obmedzenie priamo FSky...
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ