Přesně tak. Ve FPLANu se uvádí vždy initial flight level a zbytek se uvádí v sekci route ve formátu BOD/NxxxxFxxx přičemž N je TAS v KT (možno uvádět taky M pro Mach). A jak už jsem to popisoval tady: http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=182457&lan=0
Tak pro každý segment trati se tohle řeší individuálně, protože sudá/lichá je uvedená na enroute mapách a je potřeba ji tam vyčíst. Kluci z VPA tohle dělají a jejich validace jsou řekl bych celkem profi a občas až lezou na nervy ;o)
Na druhou stranu, i v reálu se tohle občas řeší všelijak - speciálně když jsme lítali IFR výcvik, tak byly hladiny v kterých jsme se připojovali na airways nebo je protínali spíš dohodnuté s řídícími pro optimalizaci provozu, než nějak na základě nějakých pravidel. A protože u VPA je možné logovat i reálné lítání (super věcička , tak jsem si kvůli těmto výjimkám docela dost užil komentářů a revizí PIREPů ...