| | | Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 14:37 | |
| | Mam jeden velky problem, ktory ma uz hodne dlho stve a nepoznam odpoved. Chcem urobit rieku . Ale ako mam urobit to aby neboli schody? Robim to sposobom ako sa robia jazera ale evidentne to nie je spravne riesenie kedze su vidiet spoje ked zvazujem hladinu vody rieky . Stve ma to. A hlevne vo FSX kde uz je take zobrazenie detajlov terenu. Robi to gronde2k4 ale ja FSX KML. Neviem co robim nieco zle. |
| |
|
| | | Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 15:50 | |
| | Docela pěknej jez takový jsou v reálu občas taky |
| |
|
| | | | Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 16:35 | |
| | Ale přes ten jez teče voda |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 16:44 | |
| | No ještě jsou takový větší jezy, skoro bych až řekl přehrady a přes ně voda neteče |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 16:48 | |
| | ale těch lidí co se musí vystěhovat xD |
| |
|
| | | Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 17:21 | |
| | to prostě nejde , každej úsek bude nějakým způsobem rovnej , čím víc úseků , tím hezčí vhled a tím víc práce
|
| |
|
| | | | Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 17:26 | |
| | Ja si myslim, ze Brendon nemysli zakriveni brehu reky, ale ten jez, o kterym je rec vejs |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 17:47 | |
| | Jez tam samozřejmě být nemusí , ale schod na vodě tam bude
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 18:03 | |
| | Ako robia potom to ze rieka je plynula a bez schodov? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 18:18 | |
| | hodně úseků s malými rozdíly výšky
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 18:51 | |
| | Problem ze to google earth je schod minimalne po 1 metre keby to vedel dat na stopy by bolo o nieco lesie. A gronde by som musel dat podkladovu mapu co je velka piplacka. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 19:32 | |
| | metr je dobrej , to ve FS9 není vůbec vidět a i ve FSX to poznáš jen když se na to přímo zaměříš
|
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 20:40 | |
| | Tak ak si vsimes ten obrazok je tam 1meter rozdiel a z vysky to vyzera tie hrozne |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 21:34 | |
| | Vidím, ale tam je divná, že ti tam na sebe nenavazuje voda , pokud by ten schod byl stejnou barvou jako zbytek řeky, tak si toho nevšimneš
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 21:39 | |
| | A myslim, ze prave na to se pta... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 21:46 | |
| | prostě musíš ty polygony co dělaj řeku naskládat tak, aby mezi nima nebyla mezera , je to piplačka, ale dá se to
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 20. 2. 2008 / 08:00 | |
| | Nie ze tam nebola medzera ale skusil som ich aj 10m prekrit a ten viditelny schod je tam stale |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 21:40 | |
| | třeba tady je ta řeka úplně do kopce , je to tedy FS9
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 22:32 | |
| | No to je ten problém, je to FS9. V FS9 to jenom obarví terén, něco jako ortofoto. V FSX se to dělá pomocí FSX KML a tam ti to zároveň dělá vodorovnou plochu-flatten poly. No a jakmile řeka prochází určitýmy nerovnostmi v terénu, tak se na ní udělají strmé jezy, což nevypadá líbivě. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 19. 2. 2008 / 22:44 | |
| | Teče z kopce a to je v pořádku |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 20. 2. 2008 / 08:01 | |
| | ALe to je na orte? A tam sa to pokial viem, riesi cez alpha kanal. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky? 20. 2. 2008 / 18:48 | |
| | ve FSX můžou mít jednotlivé vrcholy polygonů individuálně nastavenou výšku. Je to podporované i ve vstupních datech shp, kde za lon,lat může figurovat z. Nevím jak to jde v KML, ale SBuilderX to umí, tedy i řeky se sklonem, přitom ne jako custom textůry nalepené na terénu (ty tam jdou taky) |
| |
|
| | | Re: Ako na rieky? 21. 2. 2008 / 14:36 | |
| | Brano, mne by sa ten Hron pacil (libil) aj tak s tymi schody, len keby tam bol. Lebo veru ani v tom novom UTE-X nie je Hron a ostatne slovenske rieky tak ako by mali byt. |
| |
|
| | | Re: Ako na rieky? 21. 2. 2008 / 14:56 | |
| | Peknej jezik, kde to je?
Beru kajaka jdu si zajezdit |
| |
|
| | | | Re: Re: Ako na rieky? 21. 2. 2008 / 14:58 | |
| | Mi to pripomina napr. Radosov na Ohri (Doporucuji 2 utopeny z 4) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Ako na rieky? 21. 2. 2008 / 14:59 | |
| | | |
|
| | | Ako na rieky? 9. 5. 2008 / 22:50 | |
| | Nazdar, asi píšu trochu pozdě, nevím jestli jsi už vyřešil nebo ne, ale aby tam nebyly tyhle hnusný "jezy", tak to v FSX KML nenazývej jako jezero, ale:
Legacy_LandWaterMask_Water_NoFlatten
Nejspíš to bude tím NoFlatten
Výsledek: |
| |
|
| | | | Ako na rieky? 10. 5. 2008 / 08:20 | |
| | Diky mrknem. Len sa spitam ci som si dobre vsimol. Ta voda sa asi prisposobuje terenu vsak? Cize ide ja do kopca. |
| |
|
| | | | | Ako na rieky? 10. 5. 2008 / 09:09 | |
| | JJ přesně tak-kopíruje terén, ale bohužel při větším převýšení se tam udělají skalnatý útesy viz. můj obrázek, takže se musíš trefit přesně do údolí. Na obrázku je Ohře v úseku od Klášterce do Nechranic a tam je to trochu kopcovitý s tenkým údolíčkem. |
| |
|
| | | | | | Ako na rieky? 10. 5. 2008 / 10:22 | |
| | No jo, ale tam je teď na jaře voda místama taky do kopce - jsou tam docela pěkný peřejky s kohoutama - jako živý, jako živý!
(akorát ta Ohře je v reálu trochu víc dohněda...) |
| |
|
| | | | | | | Ako na rieky? 10. 5. 2008 / 10:26 | |
| | Nojo, Ohře sice může být hnědá, ale to neříkej mě, ale tvůrcům z Microsoftu |
| |
|
|