| | | Jak zmírnit náklon v zatáčkách 19. 2. 2008 / 09:20 | |
| | Ahoj, rád bych Vás poprosil o radu na otázku, která mě už déle trápí. Létám s Airbusem A320 staženým z Avsimu, naplánuji si trasu ve Vroute a zajímalo by mě, jestli mohu nějak zmírnit náklon v zatáčce. Letoun letí do dalšího nav. bodu, vyčkává až na poslední chvíly a pak vystřihne dost prudkou zatáčku, což např. ve výšce 10 km a při značné rychlosti by určitě vedlo nejen k vylití kafe,ale jistě by nejeden cestující znovu viděl oběd.
Děkuji za radu méně zkušenému.
Libor |
| |
|
| | | Re: Jak zmírnit náklon v zatáčkách 19. 2. 2008 / 09:36 | |
| | Pokud to nemá ten model v sobě, tak to asi nepůjde. Ale třeba airbusy od PSS tohle dělají při zadávání kurzů, takže se to blbě vektoruje. Wilco už to má vymakanějši, ale nejsem si jistý, jestli tam je volba nastavení náklonu. Každopádně už nezatáčí tak ostře. V tomhle jsou bulíky lepší. |
| |
|
| | | Re: Jak zmírnit náklon v zatáčkách 19. 2. 2008 / 11:03 | |
| | Náklon v zatáčce ti kafe nevyleje, i kdyby byla utažená jako s MiGem 29 - samozřejmě pokud je koordinovaná a čistá - tedy s kolnstatntní rychloostí a kuličkou mezi čárkami. To platí pro Extru i pro Airbus. Čistě zalétnuté zatáčky kaštani ani nevnímají,l protože se jim jen mírně (!) zvětší géčka, ale správným směrem. A kdyby v tu chvíli sluníčko okénky neputovalo nahoru a dolů, tak ani nevědí, že se zatáčí. Tak to chodí v reálu - a v simu by mi to určitě nevadilo. Doporučení - pokud tu zatáčku letí AP a čistě neřeš to. Pokud jí máš letět na ruku ty, leť jí čistě. |
| |
|
|