| | | Vývoj RNAV v čechách.... 12. 2. 2008 / 18:15 | |
| | Protože vývoj RNAV v Čechách je ve zdejší komunitě často diskutovanou záležitostí, hlavně od "přístrojomilců", blíží se nám další zajímavé datum:
Od 10.4. je pro příletové tratě na LKPR vyžadováno vybavení P-RNAV (odpovídá RNP1). Letadla neschopná P-RNAV budou vektorována radarem.
|
| |
|
| | | Re: Vývoj RNAV v čechách.... 12. 2. 2008 / 20:11 | |
| | Pro neznalý ... prosím přiblížení podrobnějších informací třeba co je P-RNAV ... samozdřejmě,mohu si to najít někde v učebnicích,ale když se to sem napíše tak to bude aspoň k užitku i více lidem ... díky tedy i za ně ) |
| |
|
| | | | Re: Re: Vývoj RNAV v čechách.... 12. 2. 2008 / 20:35 | |
| | Oznacenie RNAV urciteho stupna prciznosti zodpovedajuceho vykonnosti navigacie stupňa 1, konkretne cisla uz sem musi dat niekto iny. |
| |
|
| | | | Re: Re: Vývoj RNAV v čechách.... 12. 2. 2008 / 20:38 | |
| | P-RNAV je Precision RNAV - Přesná prostorová navigace. S jistým zjednodušením se dá říct, že to je RNAV s RNP1 - tedy že letadlo je schopné letět "odkudkoliv kamkoliv" a při tom se neodchýlí od své trati o víc jak 1 NM míli po určitou význačnou dobu. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Vývoj RNAV v čechách.... 12. 2. 2008 / 20:45 | |
| | Stydím se, ale taky o tom moc nevím. Možná by bylo dobrý napsat něco jako :
PMDG 737 - jo
PIC 737 - jo
PT TU-154M - ne
Piper cheyenne Dig.Aviation - ne
Flight1 ATR-72 - možná |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Vývoj RNAV v čechách.... 12. 2. 2008 / 22:31 | |
| | Ta doba je myslím 95% letu, jestli si to nepletu s něčím jiným |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Vývoj RNAV v čechách.... 12. 2. 2008 / 23:30 | |
| | Ona je pro různá RNP různá, takže proto jsem neuváděl přesné číslo, protože jsem si nebyl jistý. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Vývoj RNAV v čechách.... 13. 2. 2008 / 14:57 | |
| | 95% letu je utčitě u B-RNAV ... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Vývoj RNAV v čechách.... 13. 2. 2008 / 19:00 | |
| | ja mam u toho zafixovano 90 procent... |
| |
|
|