| | | TU nahození 13. 2. 2008 / 18:11 | |
| | Ahoj,
posílám screen.
Často se mi stává "skoro pořád", že nemůžu nahodit odběr vzduchu.
Držím to v horní poloze i minutu a nic. Vše vypnu a znovu zapnu a stále nic.
Někdy mi pomůže, že restartuju celou FS, ale není to pravidlem.
PS: manual jsem četl
Díky |
| |
|
| | | Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 18:16 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 18:18 | |
| | | |
|
| | | Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 18:17 | |
| | Mám podobný problém |
| |
|
| | | | Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 18:29 | |
| | Tento problém se nám stal při jednom online TU školení. Lékem je dodržovat přesné pořadí podle tutoriálu, pokud jde o nahození elektřiny. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 18:32 | |
| | to je dodrženo
je to teprve bod 6,
takže snad nejsem blbej |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 18:42 | |
| | Ale jseš nemáš bod 3
"3. Zapojení usměrňovačů VU č. 1 a 2 - nahoru" citace z manuálu |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 18:46 | |
| | Pokud vím, tedy vidím, tak teď jsi ho urazil, pač on je zapojené má... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 18:51 | |
| | aha já z manuálu pochopil že to jsou ty dvě černá kolečka Pardóóóóón |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 18:48 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 18:48 | |
| | Cvakni si tři bílé přepínače na APU panelu do horní polohy před startem APU. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 18:51 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 19:00 | |
| | Začni znovu, všechno vypni, včetně baterek. První, co zapneš jsou ty tři bílé spínače do horní polohy a pak vše ostatní dle tutoriálu. Taky mi to tak blblo jako tobě. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 19:02 | |
| | Mám blbou otázku, nemůže to být tím, že mám jako default let uložen dark and cold PMDG 737 ?? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 19:24 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 19:40 | |
| | V tomto případě poprosím, kdyby mi někdo mohl poslat uložený let s TU154M2 v cold and dark |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 19:40 | |
| | Je treba naloadovat defaultnu Cessnu, vsetko povypinat, postahovat a potom preloadovat do 154-ky. Ale aj to je v manuale. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 19:41 | |
| | Jasně to vím ... ale nějak nějak jsem se k tomu nedokopal |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 19:31 | |
| | tie tri spínače s tým nemajú nič spoločné. Sú to stop kohúty k jednotlivým motorom. |
| |
|
| | | Re: TU nahození 13. 2. 2008 / 19:07 | |
| | Usmernovace c.1 a c.2 zapni az po nahodeni VSU |
| |
|
|