Já těch 145 mám odkoukaných z kokpitů. ) Navíc tam máš mít i rezervu rychlosti. Víc by ti k tomu řekl AJS.
Co se týká výšky rozhodnutí, tak ta je dána podle schopností letadla a pilotů. Jestli ti něco říká CAT I,II,IIIa,IIIb tak asi víš o čem mluvím. Proto v tom co bylo včera, tak může sedat akorát ábus na autoland, protože to má kvalifikaci. Jinak opravdu ve výšce rozhodnutí se piloti rozhodnou jestli sednou nebo ne, pokud nevidí dráhu tak hezky go-okolo.
Žádné nevidím, tak podle ručiček,není, to by nebyli schopni ani reagovat na malé změny. Jestli znáš princip ILS tak to zvládne tak blízko jen technika. Ne člověk, při té rychlosti a vším okolo.
Piloti to berou do teplých skoro vždy,kromě případů kdy musí sednout na autoland, protože si s tím raději o zem říznou sami. )) |
|