| | | checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 17:01 | |
| | Vzdycky se mi to zasekne a pak uz to dal nehlasi, v tutorial pisou ze to je tim, ze neni zaple MSRP. CO je MSRP? |
| |
|
| | | Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 17:11 | |
| | Letový zapisovač, panel inženýra Shift-5, clickspot uprostřed nahoře, objeví se horní panel a je to ta černá věc s blikajícími zelenými kontrolkami. Zapni dva první vypínače. |
| |
|
| | | | Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 17:12 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 17:14 | |
| | A jinak pokud chcete nějakou položku přeskočit (což nedoporučuji), je možno použít pravý klik na položku, a pojede to dál... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 17:26 | |
| | A ještě dotaz, jak se dá nastavit maximální výška, podle step-by-stepu mi to pořád stoupá |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 17:41 | |
| | nedá (nebo o tom aspoň nevím). musíš si to ohlídat ručně. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 17:42 | |
| | oki, a kolečko vertikální rychlosti je kde?
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 17:46 | |
| | Sakra chlape,pořádně se rozhlídni po manuálu a neptej se na každou blbost.Jinak je hned vedle tlačítka na držení výšky! |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 18:12 | |
| | jo, já letěl a byl sem ve stresu už vim díky |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 19:36 | |
| | No ono není na škodu vždy si přečíst v tutoriálu nějakou tu sekci dopředu, popř. v případě paniky si v klidu stiski pause, nastuduj co potřebuješ a pokračuj. Předpokládám že nikdo není takový tydlin aby šel lítat na IVAO s érem které nezvládá bez otevřeného manuálu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 19:40 | |
| | Ty vado, to letis a mezitim sem hazis dotazy, jak se s tim lita? Uz pristavam? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 21:01 | |
| | Existují tací, co si myslí, že nejlepší způsob, jak se naučit plavat, je skočit do vody. Jen nevím, jestli je to vhodné i pro profi add-on letadla... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 2. 2. 2008 / 00:16 | |
| | Skočit do vody klidně můžeš, ale mě pobavilo, že přitom ještě volá na břeh, jestli tam někde není plavčík, aby mu poradil, jak šlapat vodu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 2. 2. 2008 / 00:29 | |
| | šlapetka!! co tu šlapete vodu??? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 20:08 | |
| | Pozor, to není koloečko V/S (vertikální rychlosti), ale podélné polohy (pitch). |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 2. 2. 2008 / 13:29 | |
| | resp. ovládání podélného sklonu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 2. 2. 2008 / 13:30 | |
| | resp. tangáže |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ 2. 2. 2008 / 18:49 | |
| | no jasný, prostě tangaž, to je nejvýstižnější |
| |
|
| | | Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 23:01 | |
| | predtym,nez ma tu hned vsetci ukamenujete mam na vas jednu otazku
som jeden z tych,ktory niesu schopny "ozivit" masinu z "dark cockpit" a zaujima ma,ci tento addon podporuje nieco ako CTRL+E. nechcem zhadzovat kvalitu a schopnosti tohto adonu, ale
niesom jediny, ktory sa nemoze v momentalnej situacii venovat konicku tolko kolko by bolo potrebne a velmi rad by som si nejake to kolecko s tymto "peklostrojom" zaletel aj ja. urcite je tento addon vyzva aj pre mna aby som tomu zasvatil nejaky ten cas.
skladam klobuk pred autormi tohto skvostu |
| |
|
| | | | Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 23:16 | |
| | Nic takového jako CTRL+E opravdu nemá. Jediná možnost jak nastavit aby bylo letadlo ve více méně letuschopném stavu je nahodit ho jednou podle tutoriálu, uložit let interním savem co to má (FS save flight to uložit nedokáže) a pak ho zase načíst.
Ale když to párkrát projdeš podle toho tutoriálu, tak pak už je to otázka několika málo dalších spuštění, než se to naučíš. Ono to sice trvá skoro hodinu, než to začátečník podle tutoriálu nahodí, ale u Tůčka je právě obsluha systémů skoro většinou zábavy a zároveň úžasnosti toho addonu. |
| |
|
| | | | Re: Re: checklist TU-154M CZ 1. 2. 2008 / 23:21 | |
| | Tak to tě asi zklamu... Tu-154 je jejich autory myšlena jako co nejvíce reálná mašinka a proto při jeho tvorbě přímo bojovali proti možnosti "hot&enlightened" startu včetně uložení nahozené mašiny na zemi. Tak to prostě je. Tenhle model si musíš vychutnávat dlouho a pomalu... Nejde jenom o to ji nahodit, ale také s ní umět lítat! |
| |
|
| | | Re: checklist TU-154M CZ - Navrh 1. 2. 2008 / 23:17 | |
| | Velmi dobre vim, jaky je problem s takto slozitym erem zacit, kdyz prchazi z neceho trivialniho (treba PMDG) (to byl zert) ... Sam jsem kdysi absolvoval nekolik dlouhych veceru a byl vzteky bez sebe, protoze ne a ne a ne.... V manualu jsem totiz spatne pochpil jednu vetu coz zpusobilo ze jsem se zasekl a nemohl dal. Jak to tady ctu, tak je ted tady takovych vice.
Navrhuji, jesli by nekdo z tvurcu, nebo znalcu nenasel hodinku treba v nedeli vecer a vsichni co maji problemy se sesli treba v LKPD nebo na jihu LKPR a pomoci TS prosli step by step cely proces od dark az po letuschopny stav.
154kam zdar |
| |
|
| | | | Re: Re: checklist TU-154M CZ - Navrh 1. 2. 2008 / 23:44 | |
| | ten napad s tym stretnutim sa mi velmi paci, mohlo by sa nieco take zorganizovat
154-kam zdar |
| |
|
| | | | Re: Re: checklist TU-154M CZ - Navrh 2. 2. 2008 / 11:28 | |
| | No, vzhledem ze se k tomu nikdo nema, nabizim se zitra, t.j. v nedeli 19:00 na LKPD (jestli nedojde k nejake katastofe (HDD filure a.t.p.) pro vsechny, kterym nejde letadlo nahodit ci maji problemy ho uvest do letuschopneho stavu. Predstavuji si to tak, ze se sejdeme na EPRONU vychod, postupne na step by step nahodime letadlo a jeden po druhem zaletime OSP a pristaneme. Musim sehnat nejakeho dobrovolnika, ktery by si na vez (nebo APP) na tu dobu sednul a pomohl mi to korigovat z pohledu radaru. POZOR! Nepovazuji se za zadneho odbornika na 154, postupy neprovadim uplne dokonale, proto jsem v minulem prispevku psal, jestli by se toho neujmul nekdo fundovanejsi.... Ale chapu, ze kluci maj dost prace s vyvojem a upravami. Kazdopadne, jestli by mel nekdo z nich cas, rad se zaranim mezi zaky... Stahnete si prosim mapky LKPD a seznamte se s OSP (mapa ILS-DME27) (vzletzleou zatackou na PK po PK kurz 058/3000ft)na 9.7m DME pravou do ILS27 a pristani) s nejakym letadlem, ktere znate aby jste za letu se 154 resili jen jeho specifika.
(doufam, ze mne za tento blbej napad nekdo ze stafu nezabije) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ - Navrh 2. 2. 2008 / 11:40 | |
| | Já jsem pro, přijdu, ale na věž si sednout nemůžu - jsem jen S1. Budu sedět v tůčku na zemi a dělat přítele na VKV. Chtělo by to, aby někdo vyrobil TS kanál. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ - Navrh 2. 2. 2008 / 11:52 | |
| | Zdar, take bych mohl. Otazkou je, jestli to organizovat pres IVAO/VATSIM, nebo radsi offline. Pro uplne zacatecniky by to mohlo byt lepsi pres ICQ nebo Skype. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ - Navrh 2. 2. 2008 / 12:34 | |
| | No, jelikoz se nedele vecer bral jako vycvikovy cas, nevidel bych to tak tragicky, jestli by v tom byl nejaky problem, predpokladam ze se ze stafu nekdo ozve. Ivao navrhuji ze Vatsim neletam a nemam predstavy o tamni situaci, LKPD z duvodu, ze ma extreme sirokou drahu (pro reseni chaosu pri pristani optimalni), nejsou okolo zadne kopce a prekazky, ma ILS, dlanou, bliznou a neni tak exponovana jako LKPR, kde by tento druh vyuky mohl prekazet. Myslim ze neni potreba vytvaret specialni kanal, alespon bude mozne resit i koordinaci s ostanim provozem. Myslim ze Zaremba nebo Baloo ma tugo zmaknute lepe nez ja, tak ze se pak nejak dame hlavy dohromady. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ - Navrh 2. 2. 2008 / 12:36 | |
| | A kolik se nám do LKPD vejde tušek? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ - Navrh 2. 2. 2008 / 12:39 | |
| | Ja myslím, že ich tam naskladáš hodne. Ak zaberieme aj military apron, tak 7-8 určite. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ - Navrh 2. 2. 2008 / 14:40 | |
| | Zkoušel jsem 10 by se mělo vejít bez problémů. Pak navrhuju 2 věci. Nevím jak si to představujeme, ale pokud se bude dost okružit, což čekám, tak bych nebacktrackoval, ale s vypnutými crash to bude nejlepší posílat po pojížděčce. Také nevím, jak jsou účastníci zběhlý v anglické frazeologii, tak bude lepší komunikovat jen česky - z tréninkových důvodů. Pokud se rozhodnete jinak s AJ nemám problém. Také pokud byste si vybrali nějakého zkušenějšího řídícího ala Marky, nebudu brzdit výuku, pokud bude mít čas. Nicméně zvládnout bych to měl To je snad vše, co mě tak napadlo. Jo serepetičky ala FS Passengers, bych tak pro tento účel navrhnul vynechat.
P.S. Už jsem to také vyzkoušel a je super! |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ - Navrh 2. 2. 2008 / 15:19 | |
| | Vynikajici.... nevrhuji vse co se tyka zitrka resi v theradu ktary zalozil SNOP "online instruktaz" |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ - Navrh 2. 2. 2008 / 12:04 | |
| | jsem take pro Milane , takze budu v nedeli vecer v Pardubkach s Tugem |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: checklist TU-154M CZ - Navrh 2. 2. 2008 / 12:10 | |
| | Sednu si vám na radar. S tugem lécu dlouho, tak bych mohl i takto pomoci. |
| |
|
|