| | | Aircraft Design - nutné minimum 31. 1. 2008 / 17:18 | |
| | Chtěl jsem si otestovat základní kroky k vytvoření vlastního letadla, nicmene nejsem schopen ho dostat do FS9
1. v Gmax jsem vymodeloval trubku - jen jednoduchou trubku
2. souboru jsem dal potrebny GUID a FriendlyName
3. vyexportoval jsem jako TEST.MDL
4. napsal jsem model.cfg s obsahem
[models]
normal=TEST
5. TEST.MDL a model.cfg jsem umistil do složky Aircraft\TEST\model
6. FSEditem jsem vytvoril test.air a umistil jsej do slozky Aircraft\TEST
7. aircraft.cfg jsem umistil do slozky Aircraft\TEST
myslel jsem, ze tohle je minimum, abych dostal model do FS
V nabidce ho mam, ale potom co ho chci vybrat mi napise nasledujici:
Flight Simulator was unable to load some aircraft or software. You can continua using Flight Simulator but this aircraft or software will be disabled.
File: D:\Games\Flight Simulator 9\Aircraft\Test\model\test.mdl
Pošťouchněte mě na co jsem zapomněl? Nějaká povinná pojmenování nebo atributy musím nastavit v GMAX modelu??
Díky za postrčení.
|
| |
|
| | | Re: Aircraft Design - nutné minimum 31. 1. 2008 / 17:26 | |
| | pokud uděláš v Gmaxu trubku, nazveš ji třeba trubka, a vyexportuješ pod jmenem treba trubka, tak by to melo fungovat. Nevim co je presne GUID (global unique identifier?), ale zacal bych tak ze vymenis trubka.mdl za jakekoliv letadlo (s tim ze ji radne prejmenujes na letadlo.mdl) Chybu bych spis videl v cfg, air nebo tak |
| |
|
| | | | Re: Re: Aircraft Design - nutné minimum 31. 1. 2008 / 17:38 | |
| | Ne eee.. asi je to v tom TEST.MDL
Zkusil jsem ho prohodit, ale nefachá ani jinde, pod jiným air nebo cfg |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Aircraft Design - nutné minimum 31. 1. 2008 / 17:42 | |
| | Počkej, já když exportuju do FS9, tak žádnej GUID nenastavuju. Nemáš náhodou SDK pro FSX?? Protože u FSX se musí nastavovat freindly name a GUID. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Aircraft Design - nutné minimum 31. 1. 2008 / 17:50 | |
| | To ano, ale on se mi při exportu zeptá, jestli hodlám exportovat pro FSX nebo pro FS9.. dávám pro FS9
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Aircraft Design - nutné minimum 31. 1. 2008 / 17:55 | |
| | FS9 má jiný exportér než FSX, a modely z FSX nefungujou v FS9. To se tě ptá jenom na to jestli chceš exportovat materiál, ne model, jako je v FS9, nebo jestli chceš použít všech výhod FSX. Nainstaluj si SDK pro FS9 a nebude s tím problém. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aircraft Design - nutné minimum 31. 1. 2008 / 18:06 | |
| | AAA tady je zakopaný pes.. takže mě stačí jen stáhnout FS9_gmax.. resp pluginy, bo to co je ve FSX_GMAX jsou taky jen pluginy a spouští mi to ten můj GMAX co mám stažený z discreet. D9kz moc. A propo.. nemáš po ruce odkaz? Jestli ne, neva, nějak to snad najdu. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aircraft Design - nutné minimum 31. 1. 2008 / 18:10 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Aircraft Design - nutné minimum 31. 1. 2008 / 17:42 | |
| | Tak me napada jenom nastaveni Gmaxu (metric system, jednotky, desetina carka/tecka ve vidlích) Už si to nepamatuju, nastavoval jsem ho jenom jednou. Po reinstalu akorat naloaduju nejaky svuj stary projekt a mam nastaveno. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Aircraft Design - nutné minimum 31. 1. 2008 / 17:50 | |
| | Jo, tuhle chybu už jsem taky odstraňoval a místo desetiný čárky musím mít nastavenou v systému destinou tečku.. |
| |
|
|