Nemotat do sebe pojmy. Takže:
a) Meshe obsahují výšková data - tedy teréní reliéf. Na UTE (až na drobné výjimky v podobě některých vodních ploch) jsou zcela nezávislé. Pokud chceš mít věrný reliéf, jsou meshe potřeba.
b) Landclass si můžeš představit jako kdyby někdo vzal 1x1 kilometr velký štětec a kreslil s nim pomocí standardních textur po krajině - tady les, tady louku, tady poušť. UT dohle na některých místech doplní/zpřesní, ale rámcově je to opět technologie s UTE nekonfliktní.
c) Celly obsahují vektorové silnice, vesnice, železnice, potoky - tedy ta sama data jako UT. Jsou tedy velmi konfliktní a prakticky nejdou používat s UT dohromady (použití landclassu z celů jako podklad pro UT neuvádím zámérně, to už je trochu vyšší dívčí).
d) Texturové addony, jako Ground enviroment, mění vzhled vektorových dat. Některé mohou být konfliktní s UT, protože UT spoléhá v rozložení na defaulty. Sám UT pak obsahuje nějaké modifikace textur silnic a pod, ale při instalaci je možné říct že to nechceš, a necháš UT vykreslovat všechno jen s použitím defaultu. |
|