| | | dnešní event 22. 1. 2008 / 23:21 | |
| | musím říct, že parádní event dneska... hafec letadel všeho druhu... a ty nárazy větru kolem 40ft na prahu dráhy - libovka jenom škoda že tomu na Tower ve Vídní nepřišel někdo pomoc na Ground... |
| |
|
| | | Re: dnešní event 22. 1. 2008 / 23:34 | |
| | Ano, ano - nárazy větru byly opravdu vypečené, takový problém s přistáním jsem již dlouho neměl, rychlost kolísala jako vzteklá v rozmezí 250-280 km/h a tak jsem to posadil to jen pár metrů za začátkem dráhy, div že jsem jim nerozmlátil lampičky (hádejte kdo by vyhrál - tůčko, nebo lampičky?).
PAPI all red - you're dead - ale přežil jsem |
| |
|
| | | | Re: Re: dnešní event 22. 1. 2008 / 23:39 | |
| | TU jsou nesmrtelný jj.. já sedal zase těsně před koncem hranice "touch-down zóny", pak bych to už asi radši prolítnul... pač na tom velkym čtverci na dráze (myslim že značí 1000ft) mě to solidně nadzvedlo opravdu pěkné ... a utvrdilo mi to fakt, že vyhlazení větru na v IVAPu nemá takový vliv na přízemní vítr. |
| |
|
| | | Re: dnešní event 22. 1. 2008 / 23:52 | |
| | Jak jsem tak sledoval vaše reakce na privátním chatu se mnou, tak si myslím, že i APP by potřeboval někoho na pomoc (to je ale v rakousku běžný, že tam řídit povětšinou neumějí).. |
| |
|
| | | | Re: Re: dnešní event 22. 1. 2008 / 23:57 | |
| | Já nevím. Neřekl bych, že by dělal zásadní boty typu, že by nás nechal přestřelit localizer, jak se u méně kvalitnách řídících někdy stává. Ale přišel mi strááášně opatrnej - můj downwind leg měl délku tak asi 40nm, celý jsem ho odletěl ve FL60, to zas napadalo kerosinu do Solovjevů. Nějaký zpoždění z toho bylo taky, ale nás u Aeroflotu nějaký zpoždění nězajímá... |
| |
|
| | | | Re: Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 00:01 | |
| | speciálně do LOWW lítám dost často... když chci kratší let vyberu si to spíš než LKTB nebo LZIB... a musim říct že naopak řídící tam umí.. několikrát mě překvapili plnym obsazenim spolu s follow me jako dnes u nás LKPR... ale co to bylo dneska nechápu... byli tam uplně jiný lidi než normálně a zpočatku jenom APP... jakoby to bojkotovali, pač jindy je tam plno |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 00:04 | |
| | Já tam lítal často taky.. a už nelítám.. řídit tam neumějí.. Najdou se i výjimky.. ale ty by se dali spočítat na prstech jedný ruky.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 00:10 | |
| | stejne jako u nas |
| |
|
| | | Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 00:20 | |
| | Jak je to vlastně s tím větrem na ivau.....myslim kde se např směr a rychlost toho větru nastavuje. Jestli si to nastavuje každý sám nebo je to automaticky? dik |
| |
|
| | | | Re: Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 00:21 | |
| | je to automaticke, z weather serverů ivao ... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 00:23 | |
| | Tak to je dost dobry. diky |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 11:28 | |
| | Co v praxi znamena - jaky pocasi na danem uzemi v realu skutecne je, taky (nebo hodne podobny) pocasi maji vsichni co litaji v tu chvili IvAo |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 11:35 | |
| | na weather serverech ivao jsou ulozeny pro kazdy letiste co generuje zpravu METAR ulozeny tyto hodnoty, tedy teplota, tlak, rosny bod, vyska a stupen pokryti oblacnosti plus dalsi jevy jako dest, mrholeni apod. FSka z toho provede matematicky model a ten Ti zobrazi. Ve vetsine pripadu je to stejne jako v realu, krom nekolika pripadu - weather servery nenabizeji aktualni data, v takovem pripade je pocasi z posledni aktualizace, nebo je v danem miste pocasi, ktere ma charakteristiky na hrane mezi zcela odlisnymi typy pocasi. Bezne napriklad v zime kdyz je CAVOK muze to znamenat ze je zcela zatazeno ale je to dostatecne vysoko, nebo je opravdu jasno. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 13:37 | |
| | ano toto viem. To takmer zmanalo prave tie nepatrne rozdiely, ktore sa inak zobrazuju v fske , ale globalne jo to iste a je to parada. |
| |
|
| | | Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 06:58 | |
| | Jůůů na tom druhým screenu sem já ČSA jůůůůů jinak ta 747 s tou sem měl strach protože se řitila na nás a ten ground tam opravdu chyběl! Jinak fakt vydařená akce! |
| |
|
| | | | Re: Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 11:13 | |
| | cestou zpátky mě ta 747 předběhla, pojížděla za mnou a pak se stočila na ten h/p co je dřív a Tower ji na start pustil předemnou... si myslí, že když je větší, že si může dovolovat |
| |
|
| | | Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 11:26 | |
| | paradne screeny - aky pouzivas 737, od akej firmy? |
| |
|
| | | | Re: Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 11:31 | |
| | Das ist PMDG |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 13:38 | |
| | Dik sondujem aka 737 je najlepsia a kedze viem ze kazdy si chvali tu svoju sledujem statisticky, kto s akou lieta a podla toho sa rozhodnem |
| |
|
| | | | Re: Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 11:32 | |
| | | |
|
| | | Re: dnešní event 23. 1. 2008 / 11:30 | |
| | mně se líbí, že při takovýhle eventech je plno letadel a žádně problémy s komunikací či padání serverů.. co takovýho event zase zítra? čistě soukromě se domluvit stačí...
návrhy:
LKPR-EDDF a zpět (cca 2,5h)
LKPR-EHAM a zpět (cca 3h)
LKPR-LFPG a zpět (cca 3,5h)
LKPR-EDDM a zpět (cca 2h) |
| |
|
| | | Re: včerejší event jedna novinka pro mne 23. 1. 2008 / 16:50 | |
| | Moc se mi to líbilo a od počítače jsem odpadnul až před půlnocí
Jedna novinka tam v řízení pro mne byla.Člověk se hold pořád musí učit.
Aprouč mi dal příkaz : left orbit - já to pochopil asi takto zatoč vlevo a někde tam orbituj i našel jsem bod přesně mezi Rakouskem Maďarskem a Slovenskem a tam jsem půl hodinky holdoval. Řekl jsem mu,že holduju tam a tam - on mi poděkoval za kooperejšn a byly jsme oba spokojení. Horší by bylo,kdyby tam byly centři,protože každým kolečkem jsem prolítnul tři státy |
| |
|
| | | | Re: Re: včerejší event jedna novinka pro mne 23. 1. 2008 / 22:30 | |
| | to neni zatocit doleva a zacit nekde vyckavat, ale hned na soucasnem miste zacitg delat orbity... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: včerejší event jedna novinka pro mne 24. 1. 2008 / 09:11 | |
| | V praxi to znamena AP do modu CWS, nastavit pozadovany bank angle a uz se jenom kochat Nejjednodussi mod holdu |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: včerejší event jedna novinka pro mne 24. 1. 2008 / 12:13 | |
| | Co je to za mod? To je pre mna novinka... Funguje to aj v PMDG-737? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: včerejší event jedna novinka pro mne 24. 1. 2008 / 12:31 | |
| | Prave ze v PMDG 737, a je to jen u Boeingu tusim, protoze Abusy maj neco pdobnyho jako default ovladani prave diky joysticku.
Vsimni si co mas hned pod tlacitky CMD A a CMD B
Jinak, nejrychleji se do tohodle modu dostanes tak, vypnes (pokud letis na AP) nejaky lateralni mod, ktery mas zrovna aktivni (LNAV, HDG) a na PFD se ti zobrazi mod CWS (control wheel steering). Potom, rucne nastavis nejaky uhel zataceni a AP ti ho sam drzi, dokud ho zase rucne nezmenis. Funguje to i vertikalne, jen se ten mod menuje trosku jinak, ale ted si nevzpomenu jak. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: včerejší event jedna novinka pro mne 24. 1. 2008 / 12:58 | |
| | Aha... super... vyskusam to hned, ako spojazdnim novy komp... diky moc |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: včerejší event jedna novinka pro mne 24. 1. 2008 / 14:24 | |
| | Vertikalni orbit ? To jako looping ? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: včerejší event jedna novinka pro mne 24. 1. 2008 / 20:50 | |
| | To je pekny |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: včerejší event jedna novinka pro mne 25. 1. 2008 / 08:14 | |
| | 100 bodu |
| |
|
|