FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 21. 2. 2025, svátek má Lenka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Stoupavost737&dc9 Jeden příspěvek | Celý strom
Stoupavost737&dc9   9. 12. 2003 / 20:00Glagol
Ahoj lidi, mohl by mi někdo říct jakou má asi praktickou stoupavost 737, řekněme s cca 50% paliva. Zdá se mi že je to v fs2002 trošku moc. Klidně 3500ft/min. Podobně funguje např dc9 od ffg. Když to porovnám s rusákama, tak ti jsou mnohem níž (134,154). Např tyto typy nejsou schopné startu v LKKV (což mě sere), i když prakticky to funguje.
 

Re: Stoupavost737&dc9   10. 12. 2003 / 05:39
milan
na to su tabulky... pravdepodobne to zalezi aj na loadsheete,.. bolo by dobre, keby sa tu vyjadril odbornik - AJS ) ale 3500 skoro na minimalke by mohlo byt...
 

Re: Re: Stoupavost737&dc9   10. 12. 2003 / 09:05
Vita Zenisek
3500 ft/min stoupe 737 uplne v pohode (teda do urcity vysky).
Alespon jsem to videl na tom videu co bylo dodavane k DF737...
 

Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9   10. 12. 2003 / 09:07
Luděk Ch.
Přesně tak 3500ft/min není při menším množství paliva pro 737 žádný problém.
 

Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9   10. 12. 2003 / 13:59Glagol
Beru, jen mi to připadalo jako příliš velký rozdíl oproti např. T134. Rozdíl ve výkonové hmotnosti tak velký zase není. Možná to tvůrci modelů ruských letadel drobet přehnali v negativním slova smyslu. Podobné je to např. s přistávacími vlastnostmi. Nemá snad někdo zkušenosti se sovětskou technikou in natura? Moc by mě zajímala realita.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9   10. 12. 2003 / 14:03
Vita Zenisek
A kolik stoupa ta sovetska technika v simu?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9   10. 12. 2003 / 15:35glagol
154ka má něco přes 2000 tak do 20000, přes 30000 pak asi 1300 dle hmotnosti. To vše při cca 260kt.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9   9. 4. 2004 / 22:15držka z lesa
joo a jak se to dělává v reálu, kolik se stoupá u 737??? 3500ft/min? mě to přijde trochu moc... a při kolika ti se teda přistává??
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9   9. 4. 2004 / 23:21
Luděk Ch.
737 s palivem na 2 hodinový let s běžným zatížením po startu stoupá těch 3500ft/min naprosto v pohodě, zvládne i víc př menším zatížení. Nad FL30 je to už ale jen okolo 1000ft/min. A na přistání se už nestoupá ale klesá, napřed 2-3000ft/min a ve finále 7-800 ft/min.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9   9. 4. 2004 / 23:49držka z lesa
cožeee??? fakt se klesá 3000??? já nikdy ve FS nejdu pod 2100, protože já pak letím třeba hodně dlouho před letištěm v jedné výšca např. 3000 ft, ale když sem letěl v reálu tak mě přišlo že začal klesat a pořád klesal až do úplného finále, že nikdy sme neletěli rovně např. ve FL200, jak to dělá FS tak nevíím...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9   10. 4. 2004 / 00:49
Tragédie v JRD
vubec nesmis porovnavat real s FSimem ))) srovnavas dve nesrovnatelne veci, zejemna oblast kolem ATC je hooodne neporovnatelna....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9   10. 4. 2004 / 10:17
Luděk Ch.
ATC ve FS tě na klesání posílá proti reálu zbytrečně moc brzo a daleko od letiště, takže pak opravdu letíš dlouho v nižších hladinách. V reálu je to většinou tak, jak píšeš, klesat se začíná až tehdy, aby letadlo na letiště doklouzalo s motory téměř na volnoběh a pokud možno naráz, bez zastávek v různých výškách. Správný bod pro zahájení klesání spočítá palubní počítač v závislosti na mnoha parametrech, hlavně rychlosti větru. Během klesání pak ATC povoluje nižší hladinu vždy chvíli s předstihem, aby nebylo nutné klesání přerušovat. S vyjímkou vyčkávání nebo vyhýbání se jinému provozu. Jinak jsem napsal, že nad FL30 stoupá už jen okolo 1000ft/min, samozřejmě jsem myslel nad FL300 Jak píše kolega piErcE, tak opravdu nelze srovnávat sim s realitou, hlavně to ATC Uvidíme, s čím přijde FS2006
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9   10. 4. 2004 / 12:37
Tragédie v JRD
To co pises (ze letadlo zacina klesat az v okamziku aby pak doletelo rovnou na drahu) je mozne leda tak v oblastech a okoli letist, kde je minimalni provoz (v porovnani s jinymi letisti tam jeste furt ta Praha patri) ... ale jinde se ti IMHO klidne muze stat, ze zacinas klesat uz hodne brzo ... a sklesavas postupne...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9   10. 4. 2004 / 12:56držka z lesa
jojo dík moc, mě to jenom tak zajímalo víte
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9   10. 4. 2004 / 15:44Držka z lesa
No a ještě co se týká toho ATC... nechcete někdo brknout do Microsoftu, že všechno se snaží dělat co nejvíc podle reality, ale s tím ATC se ehm... celkem hodně sekli??? Např. když startuju na Ibize z RWY06 a letím na Mallorcu, tak změním HDG asi o 3 stupně a jsem prakticky v ose dráhy, tak proč mě říká že mám točit na ňákých 270??? Vsadím se že v reálu to tak asi nebude, co??
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ