| | | LKPR 4/22 16. 1. 2008 / 12:01 | |
| | | |
|
| | | Re: LKPR 4/22 16. 1. 2008 / 12:05 | |
| | tohle jsem se dočetl na Vatsimu
RWY 04/22 is permanently closed because the American Community living in Nebusice, luxury Village near the Airport, was screaming so loudly, that the Regional Authority has decided to close it. Do not try to land there. The Runway is now used as a Parking for huge Planes like the Mrias or the Globemasters. |
| |
|
| | | | Re: Re: LKPR 4/22 16. 1. 2008 / 12:36 | |
| | Přesně tohle se mi líbí ... někdo si postaví barák v přistávacím koridoru, nebo všeobecně kousek od letiště a pak píše dopisy, protestuje a stěžuje si, že mu nad hlavou lítají letadla. Je to jako bych si postavil barák u jezu a pak si stěžoval správci toku, že mi tam v noci hučí voda a ať s tím laskvě něco udělá.
Lidská blbost ... škoda mluvit |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKPR 4/22 16. 1. 2008 / 12:46 | |
| | S tímhle komentářem sice obecně souhlasím, nicméně to velmi pravděpodobně nebude případ uzavřené 04/22 a zmiňovaný citovaný komentář (který mimojiné i svým tónem působí trošku nadsazeně) bude spíš vtípek, nežli seriózi informace.
Proč? Na 22 se před uzavřením pěkně dlouho (defakto od sedmdesátých let) let létalo stejné přiblížení jako na 24 (tenkrát ještě 25), a s menšími letadly než na 24 (resp. 25), takže uzavřením 22 by si Nebušice nepomohly ani trochu...
Spíš bych to viděl na souhrn ekonomických faktorů - nedostatek parkovacích míst + zbytečná, obtížně použitelná a nevybavená dráha - řešením je zavřít jí a používat jako parkoviště, protože tím získám užitečnou plochu navíc a přitom ušetřím na údržbě. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKPR 4/22 16. 1. 2008 / 12:52 | |
| | Myslím, že 4/22 je asi jiný příklad, bohužel to co dělali zbohatlíci ve Velké Dobré, aby bylo uzavřeno LKKL ... na ty to sedí 100%
Jinak aby měli všichni okolo klid navhrji, aby se přistávalo bez motorů, klouzavým letem a starty byly prováděny výhrandě pomocí navijáku )
Mohla by to být sranda koukat na 747 jak ji po RWY roztahuje naviák (samozřejmě elektrický s tichým chodem) a éro teprve někde nad Kladnem nahazuje motory |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 4/22 16. 1. 2008 / 14:13 | |
| | Musím tě poopravit, na LKKL za to výjimečně nemůžou zbohatlíci z okolí (to byl případ Chrudimi). Tam jde sice o prachy, ale trochu jinak. Jinak jak Marky napsal, na dráhu 22 bylo jeden čas krásné přiblížení, ILS 24 a sidestep na 22 škoda, že jsem to už nezažil, takováhle přiblížení přímo zbožňuju. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 4/22 16. 1. 2008 / 14:30 | |
| | Aha ... tak jsem to zase popletl ... dneska zk...ím na co šahnu omlouvám se zbohatlíkům z Velké Dobré a nadávám těm v Chrudimi |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 4/22 16. 1. 2008 / 14:38 | |
| | Naštěstí letiště Chrudim "ovčí" útok ustálo. Obávám se, že zájmy prodat lukrativní pozemky (LKKL, LKHO) jsou silnější než bečení b(B)eranů |
| |
|
| | | | Re: Re: LKPR 4/22 16. 1. 2008 / 12:39 | |
| | Nebušičtí Rusové si nestěžují |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKPR 4/22 16. 1. 2008 / 12:55 | |
| | ti jsou odolní proti všemu |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKPR 4/22 16. 1. 2008 / 14:34 | |
| | No jo, ti mají svojí vodku |
| |
|
|