| | | VYŠLO NOVÉ SDKáčko 18. 4. 2002 / 12:55 | Martin Košťál |
| | SDK AUTOGENerace (asi krajiny) jeste sem to necetl.
Najdete ho zde http://zone.msn.com/flightsim/FS02DevDeskSDK07.asp |
| |
|
| | | Re: VYŠLO NOVÉ SDKáčko 18. 4. 2002 / 13:03 | Marky Parky |
| | V pravy cas. Muzem udelat domecky pro VFR Prahu Uz to sosam. |
| |
|
| | | | Re: Re: VYŠLO NOVÉ SDKáčko 18. 4. 2002 / 14:10 | Petr Bednář |
| | Chlapi vypadá to super. Ještě jsem to celý neprostudoval, ale zdá se, že to bude sranda. Ale než se pustíme do výroby autogenu celý Prahy, chtělo by to pořádně vyzkoušet a prozkoumat všechny možnosti, aby sme to neuspěchali....... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: VYŠLO NOVÉ SDKáčko 18. 4. 2002 / 14:17 | Marky Parky |
| | Uz si s tim zacinam hrat a vypada to na strasne jednoduchou praci. Jediny co to chce je mit po ruce trochu lepsi mapu Prahy, aby bylo videt co je budova a co jinej flek pak to bezi jak na bezicim pasu. Zkusil jsem si jen tak cvicne udelat par domecku a lesiku a verte nebo ne za necelou hodinku jsem ( nahrubo, abych to prozkoumal ) udelal 22 dlazdic. Ted uz musil letet na prednasku, ale tak za dve horky vam poslu ukazkovy screenshoty z domecku za Apronem South a ze severniího konce Vltavy. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: VYŠLO NOVÉ SDKáčko 18. 4. 2002 / 15:30 | Petr Bednář |
| | Ale dej bacha na textury než to začneš dělat naostro. Chtělo by to možná udělat speciálně texturu pro baráčky v Praze - sídliště, vilové čtvrti a tak ... aby to lépe vystihlo charakter města než ty defaultní. Ještě to musim pořádně pročíst, abych zjistil co je všechno možný.... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: VYŠLO NOVÉ SDKáčko 18. 4. 2002 / 16:02 | Marky Parky |
| | Jo, jo, ja zatim jen zkousim. Ale jsetli se na to poradne vrhnem, tak bych navrhoval si rozdelit Prahu a pracovat soubezne. Kazdej by si vzal ty casti mesta, ktere zna nejlip.
Jinak textury se mohou dodavat dodatecne ne? Vytvoreni baracku bude i tak mravenci prace, a pak se jenm spravnejm ctvercum priradi spravnej typ textury. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: VYŠLO NOVÉ SDKáčko 18. 4. 2002 / 17:45 | Petr Bednář |
| | Jo to je výhoda. Když už bude AGN hotové, nebude tolik pracné změnit texturu. A navíc má AGNko jek 1kb, takže si úpravy můžem snadno měnit mejlem..... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VYŠLO NOVÉ SDKáčko 18. 4. 2002 / 17:51 | Marky Parky |
| | Ted jsem se dival na to jak vypadaji ty texturovaci fajly a taky by nemej byt problem vytvorit textury pro charakteristicka mista v Praze. Uz se na tu obarackovanou Prahu tesim jak malej kluk )). Jen by to chtelo ty opravdove znalce vetvareni 3D objektu prinutit udelat nejdulezitejsi orientacni body, ktere by z tech generovanych baracku cnely. Dobrovolnici hlaste se ))). |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VYŠLO NOVÉ SDKáčko 18. 4. 2002 / 17:57 | Petr Bednář |
| | Já na tom už soustavně pracuju. Vlastně jsem tu ortoprahu dělal jen proto, abych ty baráčky měl kam postavit. Ale s tím Autogenem mi mrkvosofti udělali fakt radost.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VYŠLO NOVÉ SDKáčko 18. 4. 2002 / 23:10 | Marky Parky |
| | Chci se te jenom zeptat jak to vydis s presnosti umisteni domku, zvlaste v takovych tech "vesnickych" mistech? Protoze at sem se snazil delat nase repsky sidliste sebepresneji, tak tim, ze textura je rozmazana a konce baracku ostre a take tim, ze vyska je nahodne generovana, jsem se dostal do situace, ze jsem vubec nepoznal rozdil mezi presnou a nepresnou verzi. Ma pak cenu si s domeckama nejak extra vyhravat? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VYŠLO NOVÉ SDKáčko 19. 4. 2002 / 07:55 | Petr Bednář |
| | Já bych to s těma domečkama zase moc nepřeháněl. Smysl bude mít udělat třeba sídliště, vilové čtvrti jako Ořechovka a tak, ale hlavně ty stromečky.... Ale rozhodně bych se nepatlal ze zahrádkářskejma koloniema a tak. Rozlišení fototextury je asi 5m/px, takže čert vem správnou polohu domečků. Hlavně aby to z pár set metrů vypadalo jako město....... |
| |
|
|