| | | Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 07:30 | |
| | Myslím si že jste si všichni všimly,že leckdy je již větší zájem o LKMT nežli o LKPR.
Samozřejmě tím nemyslím vetší akce apod. Uvedu jen příklady ve volačkách když ti dotiční řídící létají. Tak je to zcela jistě CSA272(OKWAD), dále je tam nováček s volačkou OK6060,vím že jste si ho všimly již jako pilota a upřímě věž je pro něj lepší. Dále bych rád zmínil sebe CSA181(OKWBD),jelikož je nádherné vidět tu korespondenci před bratru 3měsíci a nyní. Pak tam je i jeden řídíci volačku nemá,protože nelétá,ale je to Honza Mat. Dále samozřejmě se tam vyskytuje plno nováčků,kteří nás tam žádají o rady atd.
Právě to přisuzuju velkému zájmu o LKMT. Nevýhoda tohoto letiště je,když máte LKMT scenerii zde z Periskopu, tak se mnohokráte stane,že vám to neunese FS. INFO nová by již měla být v testování a doufám že již brzy vyjde na světlo světa oficialně. Samozřejmě se najdou i vyjímky,kteří tam dělají jen neplechu a je to čistě jen na Banána. Tyto lidi zde nebudu jmenovat,protože toto by se mělo řešit se STAFF ivao,jokožto se nebojte,že se to neřeší. Přeci naším zájmem je co možná největší realnost provozu. Dále se budeme těšit vaší oblibě "NAŠEHO" letiště Ostravy Mošnova. ATC-LKMT. |
| |
|
| | | Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 08:04 | |
| | Apollo apollo Potenciál roste, protože se docela zdařil takový tajný plán a to stáhnout pokud možno všechny nováčky na LKMT, kde není moc provozu a kde by se v pohodě mohli učit bez toho, aby vyváděli neřesti a trápili zahraniční nebo "zkušený provoz". Bohužel se ale stalo, že původní záměr pravidelného posedávání po večerech a dohlížení nad nováčky se z časových důvodů nedá tak dobře, jak to bylo původně v plánu, takže se stalo, že si nováčci vyvtořili pěknou komunitu (což je dobře), ale problém nastal v tom, že se objevili právě ti jedinci, kteří to tam narušovali a měli z toho náramně dobrý pocit (to tady ale raději neřešme).
Nevím teda, jak dlouho je třeba na ztracení statutu nováčka Já si tak připadám po odlétaném asi půlroce
Přeju hodně úspěchů a doufám, že toho provozu bude příjemně přibývat |
| |
|
| | | | Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 08:50 | |
| | A ja hlavne doufam, ze nejen v simu, ale i ve skutecnosti, protoze LKMT je porad, bohuzel, temer mrtve letiste |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 10:19 | |
| | Bohužel klasickým provozem moc neožije, protože vedení není ochotno nabídnout přijatelné podmínky pro nízkonákladové společnosti, přestože jich několik projevilo zájem a klasické aerolinky nemají šanci sehnat dost klientů, aby to bylo rentabilní. Nicméně provoz bude oživen alespoň prostřednictvím velkého evropského servisního centra pro letadla Boeing, jehož otevření se už blíží. Takže se tam bude objevovat celá výrobní řada Boeingu včetně 747 různých provozovatelů. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 11:17 | |
| | to jeste nevis? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 11:24 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 11:28 | |
| | vidite to? on jeste nevi |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 12:07 | |
| | Někdo z nás dvou tady asi má dlouhé vedení |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 11:58 | |
| | No, JobAir nemá potřebně kvalifikované lidi, takže žádné Boeingy nebudou Prostě by to neměl kdo opravovat, takže si postavili za šílené peníze krásný nový velký hangár a v něm budou opravovat malinké SAABy 340 a 2000 a sem tam nějakou 410, jinak nic A jestli by někde byl člověk kvalifikovaný pro práci na Bulíkách, tak by k nim stejně nešel vzhledem k jejich finanční motivaci (tyhle informace mám od lidí, kteří jsou u JobAiru, nebo o tom něco ví) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 12:06 | |
| | A ti lidi co tam odešli od ČSA? Jinak o tom taky něco vím, jelikož tam odešlo i pár lidí z Brna. A to právě kvůli finanční motivaci. Zrovna včera nám jeden kolega povídal, jakým způsobem jsou tam hodnocení na základě kvalifikací a nevypadá to vůbec špatně. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 12:55 | |
| | No já jsem slyšel pravý opak a právě, že lidi odcházejí od nich k ČSA No, uvidíme, necháme se překvapit |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:15 | |
| | A já se tak těšil že konečně i v ostravě uvidim nějakou tu 747... a zas nic... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:22 | |
| | Tak to slyšels opravdu blbě |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:24 | |
| | mozna dobre, ale od blbyho cloveka... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:32 | |
| | situace se může měnit, ale dokonce jsem i někde zaslechl (už je to nějaký pátek), že dokonce ten nový hangár mají prodávat Takže tam člověk fakt neví... nedávno jsem zase slyšel, že se už mají do toho nového stěhovat a odjinud zase, že to ve starém hangáru na stěhování vůbec nevypadá... takže velmi těžko soudit, jak to vlastně bude, takže já osobně se nechám překvapit, ale zázrak nečekám |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:47 | |
| | Byl jsem v sobotu ve starem hangaru Job Airu a mluvil s mechaniky. Nove centrum se ma udajne otevirat kolem 25.1., stary hangar zustane udajne nadale v provozu, pry se nikam stehovat nebudou. Takze asi na vetsi era pocitaji s novym, Saaby a L410ky se budou delat asi ve starem. Ale jak to nakonec dopadne, se uvidi... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 15:02 | |
| | Na novem se bude delat těžká udržba a na starem provoz.
Mechaniku je dost. Presne jak jste rikali. Povedlo se je pretáhnout od CSA a jiných spolecnosti... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:53 | |
| | Já mám informace, že mají nasmlouvánu např. komplet údržbu pro Air Berlin Každopádně bych nesýčkoval, mechaniků se tam přesouvá opravdu dost z celé republiky a platově na tom budou velmi slušně. To je ostatně taky jediné, čím můžou lidi nalákat. Dokonce snad nabízí i nějaké možnosti ubytování. Ale nepamatuju si všechny ty detaily. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:57 | |
| | airberlin na udrzbu a montaz wingletu lital na ruzyni do "efka". nemit tehdy vybite baterky tak snad neco prihodim |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:57 | |
| | ....no chudaci v Berline.Nechat si udrzbu delat firmou, ktera bulika jeste nevidela, to chce teda poradny kus odvahy, nebo neco jineho???? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 15:05 | |
| | Prosímtě, myslíš, že to budou dělat lidi, kteří to letadlo nikdy neviděli? Víš něco o kvalifikacích mechaniků? To opravdu není jako opravovat auta, že by to mohl dělat každý, kdo umí pracovat se šroubovákem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 16:08 | |
| | Ludku, o letectvi a situaci v nem vim mozna vic nez si myslis. O situaci mechaniku v CSA (kmenovych x naborovanych firmou CSA)se tu nedavno taktez diskutovalo (viz odkaz), takze predpokladam, ze ti mechanici budou samozrejme kvalifikovani mechanici z CSA. Jen zcela vazne dodam, ze bych si nedal opravit ani svoje auto do servisu, ktery prave zalozili byt by vsichni tam formalne vsechno splnovali.Cena pro me neni vsechno.Pokud to jde, snazim se ziskat osobni doporuceni.Rikam tomu zkusenost...,ale nikomu svuj nazor nevnucuji.
Jinac u nasledujiciho odkazu doporucuji pozorne si precist dlouhou diskuzi pod clankem, pise se tam, jak se s kvalifikacemi leteckych mechaniku ve vztahu k UCL "caruje". Neni to prijemne cteni z pohledu cestujiciho.
http://ekonomika.idnes.cz/za-stejnou-praci-pro-csa-maji-mechanici-ruzne-platy-f89-/ekonomika.asp?c=A071228_205956_ekonomika_mia
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 16:32 | |
| | Jasně, jenže pokud nějaká letecká společnost nebude první, kdo si u nich letadlo opravit nechá, tak by nikdy žádný servis nemohl začít. A myslím, že u veškeré servisní činnosti je směrodatná zkušenost samotných techniků, nikoliv délka působnosti firmy. No a schválě jestli víš o tom, že si ČSA nechávají servisovat letadla tuším v Srbsku (nebo někde v okolo na balkáně, nejsem si jistý konkrétní zemí) jen proto, že mají nasmlouváno servisování v Praze pro jiné společnosti a na veškerou vlastní údržbu jim už nezbývají kapacity (mehcanici odešli)? Tady jde opravdu hodně o peníze a třeba taková nízkonákladovka nebude řešit kdo jim údržbu provede, bude jim stačit dobrá cena a vlastnitcví potřebných certifikátů. A k té analogii s auty, osobně mám nejmenovanou japonskou značku. V Brně jsou tuším na ni dva autorizované servisy už dost dlouho. Přesto bych tam auto v životě nedal. Údržbu a opravy nechávám dělat u člověka, který právě z jednoho z těch servisů odešel na soukromo právě proto, že se nemohl dívat jak to tam odrbávají. U něj mám záruku, že má zkušenosti a kvalifikace na moji značku a jelikož ví, že bych příště už nepřijel, udělá to pořádně. Takže raději jdu do servisu, který funguje krátce, ale se zkušenými lidmi, než dlouholetý neprůhledný moloch, ve kterém se lidi desetkrát otočí, ačkoliv navenek působí stabilně. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:37 | |
| | Aspon 737NG tam budou lítat. Jinak na co by byla učebna na LTF plná přiruček pro techniky na bulíka 737, 738... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:41 | |
| | ...jsme v Cechach, takze to neznamena vubec nic.Asi jen dalsi nepovedeny podnikatelsky zamer od lidi, kteri jsou uplne mimo.Aby bylo jasno, vubec me netesi, ze u nas normalne nefunguje skoro nic.Ale to je off topic. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:49 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:57 | |
| | ty si hroznej sejcek |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:32 | |
| | No je to jak pises, vedeni neni ochotno nabidnout prijatelne podminky pro low costy a domnivam se, ze az na to dojdou, tak zjisti, ze uz jim ujel vlak a uz zadny LC do Ostravy chtit nebude. Hlavne, ze delaji vyborne podminky pro rozlitani novych linek, ktere predpokladam bude rozlitavat CCA z tucnych dotaci MS kraje. Teda vyberove rizeni jeste nebylo uzavreno a necham se prekvapit, ale jsem na 99% presvedceny o "vitezi" vyberoveho rizeni. Takze se zrejme muzeme "tesit" na nove linky do LGW, BRU a AMS, nalitavane S340 a S2000
Co se noveho hangaru tyce, tak tam netusim, jak je to s mechanikama s typovkou na Boeingy, ale i za predpokladu, ze by byli k dispozici a servisni centrum se opravdu rozjelo, tak traffic to nejak vyrazne nezvysi, spis to asi bude o tom, ze obcas tam mozna bude k videni neco zajimaveho... |
| |
|
| | | | Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 09:42 | |
| | Jen pozor. Občas si tam radíte bludy - párkrát jsem to zažil, což pak vede k dalším bludům Nicméně se do Ostravy léta dobře bo je skoro pořád pokrytá a kvalita služeb je pro běžný provoz dostačující. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 12:12 | |
| | Tady k tomu bych ti rád něco řekl. Jestli někdy koukáš na TV, tak tam je pořad,kde radí řidičům. A hned na úvodu ten moderátor řekne "mezi řidiči je rozšířeno mnoho polopravd a mítů." Bohužel k tomuto jevu dochází i na Síti.A myslím si že i VAT je na tom stejně,tak se všichni budeme snažit,ať se to tu nestane pravidlem,jako tomu je v silničním provozu(bohužel). |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 12:58 | |
| | [rýp] piš aspoň spisovně Míty neznám [rýp] Jinak nejlepší je brát informace od lidí, kteří mají co dočinění s reálným lítáním nebo řízením |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:29 | |
| | má to v uvozovkách...tak to třeba v televizi řikaj s měkym |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:33 | |
| | Jako v té hře Kolotoč "Měkké Y" a "Tvrdé I" |
| |
|
| | | Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 14:58 | |
| | A co jaaaa?????? |
| |
|
| | | | Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 15:50 | |
| | ?? Jak co ty ??
Jinak LKMT je suprová jak pro ATC tak pro piloty, já tam začínal a ješt tam dluho vydtžím, nicméně konkrence ATC je vysokáá asi divertuju někam na západ |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 16:05 | |
| | Chce to nějaké dobrovolníky do Karlových Varů. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rostoucí potencial na LKMT. 14. 1. 2008 / 16:17 | |
| | tak když naverbuješ zůstanu na Ostravsku |
| |
|
|