| | | Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 12. 1. 2008 / 21:29 | |
| | Ahoj,
všechna vrtulová letadla při startu, ještě na zemi, mají snahu zatočit asi o 45 stupnů doleva. Je jedno jestli jednomotorové nebo více. Žádné proudové letadlo to nedělá. Je snad někde v FS nějaký společný soubor pro všechny vrtuláče a já ho mám poškozený ?
Mám FS9, všechny letadla pouze default nebo free.
Díky za radu. |
| |
|
| | | Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 12. 1. 2008 / 21:35 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 12. 1. 2008 / 23:59 | |
| | Ak sa nepletiem, tak americká B-25 ka by to robiť nemala, nakoľko mala protibežné vrtule, na rozdiel od tých ktoré dodávali do anglicka počas WW2. Neviem či moderné civilné malé dvojmotorové lietadlá niektoré používajú tento systém, ale je logické, ak sa aj pri dvojmotorovom vrtuľovom lietadle točia vrtule na jednu stranu, tak ten reakčný moment vrtule sa musí prejaviť. |
| |
|
| | | | Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 00:38 | |
| | Že mě to nikdy tak nedělalo, teprve týden. No, aspoň to mám zase blíže reálu.
Díky. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 02:45 | |
| | Ono asi záleží jak moc Když je to těch 45° a třeba u jednomotorového letadla, tak to by potřebovalo tak 10ti metrovou ocelovou vrtuli, aby ten moment byl tak velký. Já si myslím, že to tak hrozné nebude. Já mám zapnuté všechny věci v FS mimo crashe a toto mi to nedělá, takže si myslím, že bude v něčem problém, ale možná se pletu. U vícemotorového letadla s jedním motorem bych to chápal, ale u jednomotorového se mi to zdá přinejmenším divné |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 03:00 | |
| | Ivo..?!
"U vícemotorového letadla s jedním motorem bych to chápal.."
Buď mi něco v letectví a češtině uniklo, nebo by jsi už měl jít spát.. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 03:13 | |
| | Nebylo tím myšleno že je spuštěnej jen jeden motor ? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 10:25 | |
| | tisek to pochopil správně |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 10:27 | |
| | a proč bys třeba s dvoustovkou lítal na jeden motor? nebo sem zas něco nepochopil já? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 10:30 | |
| | To byl jenom příklad Mě by nenapadlo, že třeba na zemi nebo v nějakém normálním režimu letu s jednomotorovým propem tě to bude chtít otočit o 45° Třeba L-410 od CVA na jednom motoru skoro nechce letět a na zemi se akorát tak budeš točit jak na kolotoči A třeba s Extrou, když uděláš i nějaký prudý manévr, tak se až tak moc nestane |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 11:25 | |
| | Ááááááááha.. To se Ti moc omlouvám, tohle fakt zase nenapadlo mě.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 11:46 | |
| | F poho Mě se to stává velmi často |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 10:46 | |
| | Třeba má FSPassengers a je na pokraji krachu... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 03:25 | |
| | zalezi aj od rychlosti a rezimu letu.. vlastna skusenost s C-150 na sutazi pri nalietavani otocaku ked to naozaj daleko od tych 45° nemalo |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 10:27 | |
| | No, musím se přiznat, že nevím,co je to "otocak" Já lítám C152 a toto se mi stát, tak asi trošku nechápu (pokud lítám normálně, ne akrobačku ) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 13:06 | |
| | otocny bod.. cessna zavesena na vrtuli na minimalnej rychlosti.. potom ked tam pridas do kotla, tak ju staca...aj na 142ke to robi, aj na velkych cessnach - vyskusane |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 17:22 | |
| | Joo, tak to jsem až tak nezkoušel Nehodlám se zabít Jak to povolím a přidám kotel, tak to až tak poznat není |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 10:43 | |
| | No ver mi ze 3,6m vrtule (jednomotorovy ero) a bocak na tech 45° staci (vyzkouseno).
Jinak by to taky mohlo ve FS byt zmenou nastaveni reality. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 11:44 | |
| | To jo, ale on se o bočáku nezmiňuje, nehledě na to, že jety mu to nedělají |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 11:52 | |
| | To ze se o nem nezminuje neznamena ze zadny bocak nebyl (ale taky ze nejaky byl).
Nemluvil jsem o FS. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 12:16 | |
| | To vím Mě to jednou po vzletu skoro otočilo na bok jak na mě fuklo, takže si to dovedu velmi živě představit |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 12:34 | |
| | No ale to uz asi nebylo momentem vrtule (predpokladam ze jsi sedel ve 152ce) o kterym jsme se bavili puvodne. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 17:23 | |
| | Ano ano, byla to 152, ale ja jsem říkal, nikdy jsem si pořádně nevšim, že by mi vrtule dělala takový bordel Asi jsem na to éro hodně hodný a ono na mě taky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 17:40 | |
| | He he, to by me vazne zajimalo jak moc zly bys musel byt aby ti ta hracka co mas u C152 pred plexikem delala bordel |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 22:15 | |
| | No právě proto Na toto éro snad ani nejde být zlý Ale C172 nebo 182 o moc větší klacek nemá, tak si myslím, že to nebude o moc horší, nebo je to takový rozdíl? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 14. 1. 2008 / 07:42 | |
| | Záleží na výkonu, resp. kroutícím momentu motoru. C 172 s 200 Hp motorem má podstatně větší reakční moment než C 152. A taková 205 (Zlín) možná ještě větší.
U FS je reakční moment vůbec dost nerealistický. Letadlo kolikrát po zemi zatáčí jak zběsilý. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 14. 1. 2008 / 08:19 | |
| | No, na 152 máme 90hp motor, tak je to slabý odvar no zajímavé |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 14. 1. 2008 / 09:03 | |
| | To určitě ne, 150 má 100 koní, 152 pak o deset víc. S 90 by to asi ani neodstartovalo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 14. 1. 2008 / 13:04 | |
| | Neznáš pravidlo, co Cessna, to originál? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 14. 1. 2008 / 09:21 | |
| | No ja jsem se taky v prvopocatku nebavil o Cessnach , letadlo o kterym jsem mluvil (to s vrtuli 3,6m) ma na plnej 1000 koni, tam uz to s tebou muze zacvicit kdyz to vcas nepodchytis. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 14. 1. 2008 / 13:03 | |
| | No dobře Já neberu akrobatické speciály To je okapotovaná sedačka motorem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 14. 1. 2008 / 13:22 | |
| | Akrobatickej special s prumerem vrtule 3,6m? To by byl fakt mazec. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 14. 1. 2008 / 14:37 | |
| | Menší akrobatický vrtulník, ne? Jaké éro jsi měl namysli? Andulku? Ale ta taky nemá tak velký průměr, nebo jo? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 14. 1. 2008 / 14:42 | |
| | Má |
| |
|
| | | Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 07:27 | |
| | To máš jednoduché, zapni si v menu realističnosti autorudder a už ti letadla zatáčet nebudou |
| |
|
| | | | Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 09:25 | |
| | Neznamena autorudder v menu nahodou jen to, ze se ti spoji zataceni podvozku s ovladanim smerovky? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 10:28 | |
| | ee Na zemi spojí ovládání křidélek s ovládáním podvozku A ve vzduchu drží zuby nechty kuličku |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 11:01 | |
| | Jo, sem to domotal, ne s ovladanim smerovky, ale kridelek. Ale to, ze drzi i kulicku ve vzuduchu sem nemel tucha |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 11:45 | |
| | No, já to teda nepoužívám, ale zkoušel jsem to U mixérů to dělá větší stabilitu a nedovolí to skluzovou nebo výkluzovou zatáčku, resp. rychle se to snaží proti vůli pilota opravit |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 11:52 | |
| | No, tak pokud myslíš mixéry vrtulník, tak zrovna u nich to nastavení nemá vůbec žádný vliv na dynamiku letu. Jediné co se stane když ho zapneš je to, že přestane fungovat kulička, ale vrtulník klidně dál letí šejdrem jako nakopnutej čokl |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 12:19 | |
| | Ani bych neřek Mám odzkoušeno na R-22 a Bellu 206, že při zapnutém autorudderu letět bokem je skoro nemožný úkol, protože se to snaží pořád vším možným natočit a celkově je ta koptéra o dost stabilnější (aspoň mi to tak připadá) Z počátku jsem se s tím učil, protože bez toho jsem nebyl schopný sednout Rotace funguje, ale je trošku omezená |
| |
|
| | | | Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 11:55 | |
| | Pravda, zapnul jsem autorudder a letadla už na zemi nezatáčí. Ale taky nejde ve vzduchu směrovka. Myslím že bude ještě nějaká krpa jinde. Nikdy jsem autorudder zapnutý neměl. Ted se dívám že default Cessna 172 zatáčí i po vzletu. Dříve, kam jsem toto poslušné letadélko nasměroval, tam letělo. Bez joye a autopilota. Vyzkouším ve vzduchu ještě ostatní. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 12:12 | |
| | Krpa 100% jinde není, protože bez autorudderu každé vrtulové letadlo samo zatáčet musí. Takže jsi musel autorudder mít zapnutý, případně nějakým způsobem sníženou realističnost. No a pokud zatáčí se zapnutým autorudderem ve vzduchu, bývá to většinou nevyváženým palivem nebo nákladem, že není těžiště uprostřed. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 13:33 | |
| | nefouka ti tak nejak moc? vrtulova era na to jsou logicky citlivejsi pze jsou lehci
L159 na to je dost citliva i kdyz je to jet
a taky je moznost ze mas blbe zkalibrovany joy, nebo se ti domrvila neutralni pozice a de facto zatacic "ty sam", jen se to u velkych masin tolik neprojevuje |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 14:35 | |
| | Rychlost větru - žádný
Palivo - levá 100%, pravá 100%.
Vyvážení - pilot 77 kg, front pass 77 kg.
(Cessna 172)
S joyem jsem měl nedávno problém ale ten se tady na Periskopu vyřešil.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 14:38 | |
| | ok, tak zkus vlist do nastaveni reality, stahnout tam vsechno (hlavne gyro) na min a pak podej hlaseni. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechtěné zatáčení vrtulových letadel na zemi. 13. 1. 2008 / 15:01 | |
| | Hlásím že všechno v realismu je na minimu a éro jede rovně !
Díky Tobě i všem za ochotu.
Ještě mám jeden dlouhodobý problém se scenerkou Brna. To už nechám zase na jindy. |
| |
|
|