|  | repaint návod 11. 1. 2008 / 22:46 | |
|  | Nebylo by jednodušší naučit se přidat pouze repaint..? A většiny addonů do FSky je readme..
No a pokud není, tak by v tom neměl být háček a mělo by se postupovat tak, že do složky tvého letadla přidáš složku s např. ČSA texturama, tže tam budeš mít např. složku texture (defaultní) a texture.csa (tvé ČSA) ..
Potom otevřeš aircraft.cfg v poznámkovém bloku a pokud nemáš u těch ČSA textur readme a v něm uvedeno jinak, nakopíruješ text: ( Bell-412 jen jako příklad.. )
[fltsim.0]
title=HC412PE_Slick_N453AC
sim=Hovercontrol_412_PersonalEdition
model=slick
panel=
sound=
texture=
kb_checklists=Hovercontrol_412_PersonalEdition_check
kb_reference=Hovercontrol_412_PersonalEdition_ref
prop_anim_ratio=-0.43174
atc_id_color=0xc6eff7ff
atc_id=N453AC
visual_damage=1
ui_manufacturer="Hovercontrol Helicopters"
ui_type="HC412PE Slick"
ui_variation="Standard Blue White/Gray"
description=Hovercontrol 412 Personal Edition v1.0 \n by Jordan Moore. \n\n HOVERCONTROL.COM
hned za ten samej nebo na konec, pokud jich tam máš víc.. Tže ti vznikne něco jako toto:
[fltsim.0]
title=HC412PE_Slick_N453AC
sim=Hovercontrol_412_PersonalEdition
model=slick
panel=
sound=
texture=
kb_checklists=Hovercontrol_412_PersonalEdition_check
kb_reference=Hovercontrol_412_PersonalEdition_ref
prop_anim_ratio=-0.43174
atc_id_color=0xc6eff7ff
atc_id=N453AC
visual_damage=1
ui_manufacturer="Hovercontrol Helicopters"
ui_type="HC412PE Slick"
ui_variation="Standard Blue White/Gray"
description=Hovercontrol 412 Personal Edition v1.0 \n by Jordan Moore. \n\n HOVERCONTROL.COM
[fltsim.0]
title=HC412PE_Slick_N453AC
sim=Hovercontrol_412_PersonalEdition
model=slick
panel=
sound=
texture=
kb_checklists=Hovercontrol_412_PersonalEdition_check
kb_reference=Hovercontrol_412_PersonalEdition_ref
prop_anim_ratio=-0.43174
atc_id_color=0xc6eff7ff
atc_id=N453AC
visual_damage=1
ui_manufacturer="Hovercontrol Helicopters"
ui_type="HC412PE Slick"
ui_variation="Standard Blue White/Gray"
description=Hovercontrol 412 Personal Edition v1.0 \n by Jordan Moore. \n\n HOVERCONTROL.COM
potom jen v druhým textu dáš místo nuly další následující číslo, než máš v textu nad tím.. V našem případě místo nuly dáš 1 a potom v řádku texture npíšeš přesnej název tvých ČSA textur, tže u nás texture.csa ..Tže ti vznikne nakonec :
[fltsim.0]
title=HC412PE_Slick_N453AC
sim=Hovercontrol_412_PersonalEdition
model=slick
panel=
sound=
texture=
kb_checklists=Hovercontrol_412_PersonalEdition_check
kb_reference=Hovercontrol_412_PersonalEdition_ref
prop_anim_ratio=-0.43174
atc_id_color=0xc6eff7ff
atc_id=N453AC
visual_damage=1
ui_manufacturer="Hovercontrol Helicopters"
ui_type="HC412PE Slick"
ui_variation="Standard Blue White/Gray"
description=Hovercontrol 412 Personal Edition v1.0 \n by Jordan Moore. \n\n HOVERCONTROL.COM
[fltsim.1]
title=HC412PE_Slick_N453AC
sim=Hovercontrol_412_PersonalEdition
model=slick
panel=
sound=
texture=texture.csa
kb_checklists=Hovercontrol_412_PersonalEdition_check
kb_reference=Hovercontrol_412_PersonalEdition_ref
prop_anim_ratio=-0.43174
atc_id_color=0xc6eff7ff
atc_id=N453AC
visual_damage=1
ui_manufacturer="Hovercontrol Helicopters"
ui_type="HC412PE Slick"
ui_variation="Standard Blue White/Gray"
description=Hovercontrol 412 Personal Edition v1.0 \n by Jordan Moore. \n\n HOVERCONTROL.COM
Prázdnej řádek texture odkazuje na default složku texture, pokud tam napíšeš to texture.csa, odkazuje to na ČSA textury s názvem složky texture.csa
Pak už jen uložit a vše by mělo fungovat..
Snad to někomu pomůže, myslím že pochopit se to dá.. |
| |
|