FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba ground polys v FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 15:43
MilanP
Ahojte, nějak jsem nepobral změnu tvorby ground polygonů pro FSX - z důvodů simulace zakřivení země v FSX musí být jeden polygon max 100 metrů nebo nesmí být od sebe polygony vzdáleny více než 100 metrů ?

Zdroj: http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.php?title=Ground_polygons_with_GMax

Díky moc za vysvětlenou mp

 

Re: Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 16:06
anatolij   
Četl jsem to před 2 týdny a chápu to tak, že polygonární síť tvořené desky musí být taková, aby vzdálenost mezi jednotlivými sousedními vertexy nepřesáhla 100 metrů. V opačném případě by se mohlo stát, že se ti část (střed) polygonu schová pod terén. FSX provádí deformaci tebou vytvořené desky, aby co nejlépe kopírovala povrch země (geoid) s patřičným offsetem výšky a pokud vrcholy budou daleko od sebe, uprostřed polygonů nad tvou desku vystoupí klasický FSX terén.
 

Re: Re: Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 16:23
MilanP
Díky moc, už je mi to jasnější
 

Re: Re: Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 16:28
Cesmina
Když jsme u toho terénu , jak se dá ve FSX udělat klasickej flatten ?
V Krkonoších mám hotel napůl pod zemí
 

Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 17:55
Vláďa Stoje
ahoj Vláďo,

1) velké díky za PŘEKRÁSNÉ!!!! Krkonoše! Moje jediná nevýhoda
je slabý počítač pro FSX, ale bude líp!

2) flatteny - prvotně přes SDK se dělají přes shp2vec, jeden
možný GUID pro flatten je třeba {47D48287-3ADE-4FC5-8BEC-B6B36901E612}
(čistý flatten bez jiných funkcí). Teď už asi nikdo SDK nepoužívá,
protože dobře fungují front-endy KML a SBuilderX. V SBuilderu jsem
zatím jenom zkoušel nějaké drobnosti, ale moc se mi líbí, třeba ten
jeden flatten je záležitost asi tak na třicet vteřin.
Držím palce k dalšímu vývoji Krkonoš

Vláďa Stoje
 

Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 18:02
anatolij   
Omlouvám se, nestudoval jsem to předem, ale je v FSX možnost nadefinovat nepravidelnou flatten oblast do textového souboru (např XML) a pak to zkompilovat?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 18:08
Vláďa Stoje
ahoj Zdeňku,
Jim Keir napsal prográmek bln2shp, v něm vznikne
správný shp (i s patřičnými guidy a xml doprovodem) a
ten se pak jen podstrčí tomu shp2vec, zkoušeli jsme ho
s LétajícíMyší na odstraňování autíček ze silnic a v
tom pokusu je i přibalenej.
Zdravím

Vláďa

PS tak Jeseníky už mají u nás pěknou konkurenci...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 18:32
anatolij   
Ok, pak se po tom poohlédnu. Můj záměr je udělat si exporter z (g)maxu do nějakého toho shp fajlu. V (g)maxu budu mít baráky, stromečky apod a taky tam hned uvidím flatteny.

PS: Neboj, Jeseníky vrátí úder a to možná relativně brzy
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 18:37
Vláďa Stoje
super! Jinak blbnu s tím doporučováním bln2shp, vždyť na načtení
a převod texťáků bln je dneska už taky nejšikovnější SBuilderX
V něm už se pak akorát musí jednotlivým liniím a polygonům.
nastavit potřebné FS vlastnosti.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 19:27
xWing   
Jo, SBuilderX je coool...lepsie ako Ground2k4
 

Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 19:55
Cesmina
Díky za typ, nějak zaostávám , k té FSX jsem nějak nepřilnul, budu to muset napravit
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 22:55
Cesmina
takže se jaksi nedaří
9423 B / 509 x 119 / Image1.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX   9. 1. 2008 / 15:09
Vláďa Stoje
on by si tam SBuilder ty scházející sdk programy
při instalaci překopíroval sám, kdyby věděl kde jsou,
takhle je asi potřeba je tam dát ručně (ImageTool, Shp2vec,
Resampler z TerrainSDK, BGLcomp z BGLcompilerSDK do
SBuilder/Tools).

V FSX SDK se dá spustit ConfigSDK.exe, tím se zapíše
v systému umístění SDK a programy jako SBuilder už to
potom najdou.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ