| | | Tvorba ground polys v FSX 8. 1. 2008 / 15:43 | |
| | | |
|
| | | Re: Tvorba ground polys v FSX 8. 1. 2008 / 16:06 | |
| | Četl jsem to před 2 týdny a chápu to tak, že polygonární síť tvořené desky musí být taková, aby vzdálenost mezi jednotlivými sousedními vertexy nepřesáhla 100 metrů. V opačném případě by se mohlo stát, že se ti část (střed) polygonu schová pod terén. FSX provádí deformaci tebou vytvořené desky, aby co nejlépe kopírovala povrch země (geoid) s patřičným offsetem výšky a pokud vrcholy budou daleko od sebe, uprostřed polygonů nad tvou desku vystoupí klasický FSX terén. |
| |
|
| | | | Re: Re: Tvorba ground polys v FSX 8. 1. 2008 / 16:23 | |
| | Díky moc, už je mi to jasnější |
| |
|
| | | | Re: Re: Tvorba ground polys v FSX 8. 1. 2008 / 16:28 | |
| | Když jsme u toho terénu , jak se dá ve FSX udělat klasickej flatten ?
V Krkonoších mám hotel napůl pod zemí
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX 8. 1. 2008 / 17:55 | |
| | ahoj Vláďo,
1) velké díky za PŘEKRÁSNÉ!!!! Krkonoše! Moje jediná nevýhoda
je slabý počítač pro FSX, ale bude líp!
2) flatteny - prvotně přes SDK se dělají přes shp2vec, jeden
možný GUID pro flatten je třeba {47D48287-3ADE-4FC5-8BEC-B6B36901E612}
(čistý flatten bez jiných funkcí). Teď už asi nikdo SDK nepoužívá,
protože dobře fungují front-endy KML a SBuilderX. V SBuilderu jsem
zatím jenom zkoušel nějaké drobnosti, ale moc se mi líbí, třeba ten
jeden flatten je záležitost asi tak na třicet vteřin.
Držím palce k dalšímu vývoji Krkonoš
Vláďa Stoje |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX 8. 1. 2008 / 18:02 | |
| | Omlouvám se, nestudoval jsem to předem, ale je v FSX možnost nadefinovat nepravidelnou flatten oblast do textového souboru (např XML) a pak to zkompilovat? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX 8. 1. 2008 / 18:08 | |
| | ahoj Zdeňku,
Jim Keir napsal prográmek bln2shp, v něm vznikne
správný shp (i s patřičnými guidy a xml doprovodem) a
ten se pak jen podstrčí tomu shp2vec, zkoušeli jsme ho
s LétajícíMyší na odstraňování autíček ze silnic a v
tom pokusu je i přibalenej.
Zdravím
Vláďa
PS tak Jeseníky už mají u nás pěknou konkurenci... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX 8. 1. 2008 / 18:32 | |
| | Ok, pak se po tom poohlédnu. Můj záměr je udělat si exporter z (g)maxu do nějakého toho shp fajlu. V (g)maxu budu mít baráky, stromečky apod a taky tam hned uvidím flatteny.
PS: Neboj, Jeseníky vrátí úder a to možná relativně brzy |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX 8. 1. 2008 / 18:37 | |
| | super! Jinak blbnu s tím doporučováním bln2shp, vždyť na načtení
a převod texťáků bln je dneska už taky nejšikovnější SBuilderX
V něm už se pak akorát musí jednotlivým liniím a polygonům.
nastavit potřebné FS vlastnosti. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX 8. 1. 2008 / 19:27 | |
| | Jo, SBuilderX je coool...lepsie ako Ground2k4 |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX 8. 1. 2008 / 19:55 | |
| | Díky za typ, nějak zaostávám , k té FSX jsem nějak nepřilnul, budu to muset napravit
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX 8. 1. 2008 / 22:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX 9. 1. 2008 / 15:09 | |
| | on by si tam SBuilder ty scházející sdk programy
při instalaci překopíroval sám, kdyby věděl kde jsou,
takhle je asi potřeba je tam dát ručně (ImageTool, Shp2vec,
Resampler z TerrainSDK, BGLcomp z BGLcompilerSDK do
SBuilder/Tools).
V FSX SDK se dá spustit ConfigSDK.exe, tím se zapíše
v systému umístění SDK a programy jako SBuilder už to
potom najdou. |
| |
|
|