FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni Jeden příspěvek | Celý strom
RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 10:45
leonell
Volně navazuje na příspěvek "LZIB, LZKZ odbaveni,schody".

Tak jsem si zkoušel RWY12 a výsledek je na přiloženém obrázku, jedná se o ATR na stojánce 36 na LKPR. Vpravo "vláček" se zavazadly, za ním autobus co přivezl cestující z gate, vzadu cisterna po natankování a vlevo náklaďák simulující externí zdroj - nic co by aspoň vzdáleně připomínalo Houchin (externí generátor) jsem neobjevil.
Protože auta neodjedou tak jsou zezadu a zboku - to jen abych předešel dotazu

Jsou k tomu potřeba čtyři soubory z avsim.com (celkem skoro 100MB) a trochu trpělivosti s umístěním.

Detailní návod mohu poskytnout, bude-li zájem.
16107 B / 420 x 315 / Screenshot 2008-01-05_10-21-45 small.jpg
 

Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 12:32
OK-OPL (CSA107)
pokud bude v češtině, tak by mě to zajímalo.

PB
 

Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 12:54
Pavlouš   
To je ale statické, jestli se nepletu?
 

Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 13:01
B3d4   
furt lepší než nic
 

Re: Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 13:59
Marky Parky   
Ale horší než FSX default
 

Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 14:05
leonell
Ano, jedná se o klasické statické objekty. Jsou umístěny do adresáře v AddonScenery, vždy je k nim kromě BGL i XML (ObjectPlacer generuje XML a volá na něj přibalený bglcomp). Když ten BGL smažeš/přejmenuješ, tak objekty nejsou, ale je třeba restartovat FS pro opětovné načtení změn. Funguje to (dle RWY12 webu) i s FSX, tam se to asi dělá bez restartu.

Pro tvorbu nějakých ucelených screenshotů nebo videí si myslím je to perfektní.
Ono na videu nebude moc vypadat když napíšeš že probíhá odmrazování a máš tam letadlo uprostřed betonu a nic kolem. Slabší povahy si můžou i myslet že uvnitř rozmrazujou cestující

 

Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 13:02
B3d4   
Zájemce na ty autíka u ATRa se ti hlásí. Díky
 

Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 13:09
leonell
Není to tak dlouhé tak to hodím zrovna sem:

RWY12
Pokud chceme do scenérie umístit nějaké objekty (třeba cisternová auta na letiště) je možné to udělat pomocí utility RWY12.
Je třeba ze serveru „www.avsim.com“ stáhnout soubory:
rwy12_program_v1.2.zip, rwy12_lib1_v1.2.zip, rwy12_lib2_v1.2.zip, rwy12_lib3_v1.2.zip.
Celková velikost je skoro 100 MB a obsahuje kromě umísťovacího programu 1000 statických objektů a další objekty se dají přidávat (knihovny opět na avsim ).

Podle návodu se vypakují objekty z jednotlivých knihoven a to následovně:
Z „rwy12_program_v1.2.zip“ celý adresář RWY12 do libovolného adresáře.
Z „rwy12_lib1_v1.2.zip“ celý adresář „Static Objects Library“ do FS\AddonScenery\
Z „rwy12_lib2_v1.2.zip“ obsah adresáře Texture do FS\AddonScenery\Texture
Z „rwy12_lib2_v1.2.zip“ obsah adresáře Scenery do FS\AddonScenery\Scenery
Z „rwy12_lib3_v1.2.zip“ obsah adresáře Texture do FS\AddonScenery\Texture
Z „rwy12_lib3_v1.2.zip“ obsah adresáře Scenery do FS\AddonScenery\Scenery
Program vyžaduje externí aplikace DOTNET2 a MSXML (většinou už jsou nainstalovány, jinak odkazy na stažení jsou v dokumentaci RWY12 ).

V AddonScenery založíme nový adresář, například „Prislusenstvi“ a v něm podadresář Scenery.
Aktivujeme změny podobně jako třeba přidávaná letiště tj ve FS pomocí Settings, Scenery, AddArea přidáme náš adresář Prislusenstvi.
Spustíme FS v okně a vytvoříme let z LKPR na stojánce 36, pro určení pozice je lepší použít malé letadlo.
Současně spustíme ObjectPlacer z RWY adresáře.
Pomocí SLEW módu letadlo postupně posouváme na pozice kde chceme umístit vozidlo, vybíráme kategorii objektu, typ vozidla a necháváme si načíst pozici z FS (pomocí Sync FS position). Výšku (altitude) necháváme na 0 a nad zemí (AGL). Nastavená vozidla přidáváme pomocí „Add“.
Například:
cisterna - FS9 Vehicles, FellerTruckA, N50 6.4300, E14 15.6231, hdg 350
autobus - JonPatch_objects_1, bus_pcl, N50 6.4349, E14 15.6374, hdg 125
externí zdroj - FS9 Vehicles, Truck A, N50 6.4240, E14 15.6233, hdg 215
zavazadla – FS9 Vehicles, DoubleLaguageTruck, N50 6.4294, E14 15.6541, hdg 185
Stiskneme Generate scenery, vygenerovaný soubor pojmenujeme nějak nápadně třeba lkpr_36 a umístíme do připraveného „Prislusenstvi/Scenery/“.
Program napíše „BGL file created“ a do daného adresáře přidá i vygenerovaný BGL.
Takto je možné přidat libovolný objekt RWY12 knihovny kamkoliv, třeba elektrárny, hrady, atd.

Zkuste to, já to dělal postupně a pak sepsal na konec tak je to snad dobře.
 

Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 13:19
kutak
ten autobus tam vypadá jakoby přijel přímo z nějákýho zájezdu, ale je to pěkný
 

Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 13:25
leonell
Ono jich je tam několik, je tam jeden přímo "airportovej" ale ten byl takovej podhuštěnej - půlku kol v asfaltu. To je všechno z těch default objektů, já na ty rozšiřující knihovny zatím nekoukal.
 

Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 13:27
Gustav ( BHA576 )   
Leoši jsem zvědavý,jak na takto " obsazenou " stojánku budeš přijíždět ?
 

Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 13:30
leonell
Powerbackem
Ne - s tím prostě nepočítám. Ostatně ty auta můžeš dát bokem.

Nevíte někdo co znamenají ty čáry ruzných barev? Na žluté plné stojí a jede letadlo, žlutá přerušovaná nevím a červená asi je nějaká hranice?

 

Re: Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 13:38
kapan
žlutá plná je osa stojánky 36, žlutá přerušovaná je osa alternativní stojánky 36A, červená je hranice stojánek
 

Re: Re: Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 13:47
leonell
Díky.
 

Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 13:49
leonell
Ještě obrázek "sprchování" na deicing stojánce číslo 30.

Předejdu opět dotazům:
- ano panďulám nahoře je hroznej
- ne, opravdu z toho nic nestříká

Podle mne by šlo udělat ty objekty vlastní a třeba přesně podle reality a hezčí.
Ovšem to by musel někdo kdo to umí, já to nejsem.

13427 B / 400 x 254 / deicing.jpg
 

Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 19:13
Pavlouš   
Jasně že šlo . Jak myslíš, že jsou udělané lidi, auta, traktor, glidery atd. na Ak letištích. Ale to FPS???
 

Re: Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 19:16
Pavlouš   
Ale pokud by na LKPR byly modely podle reálu, taky bych to ocenil.
 

Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 19:28
Kachna   
Já mám takovej rejpavej,... Proč je neudělat na stojánkách 40-47. Tam ATRky parkují nejvíce a navíc se tam odtud vycouvává
 

Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 19:28
Kachna   
Ale jinak to vypadá zajímavě.
 

Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 20:07
leonell
Tak dáme jednu čtyřicetdvojku pro Kachnu (s malou obměnou vozového parku):

16661 B / 400 x 300 / kachna.jpg
 

Re: Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   5. 1. 2008 / 20:10
Kachna   
Dík. Máš to u mě.
 

Re: Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni   1. 8. 2008 / 17:32
Janči
Pocujte, nakopiroval som to podla navodu do Addon scenery, scenery, texture tak ako je to v navode, len dalej neviem spustit tu ikonu, teda aby som mohol pridavat. Co s tym mam spravit?
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ