| | | RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 10:45 | |
| | Volně navazuje na příspěvek "LZIB, LZKZ odbaveni,schody".
Tak jsem si zkoušel RWY12 a výsledek je na přiloženém obrázku, jedná se o ATR na stojánce 36 na LKPR. Vpravo "vláček" se zavazadly, za ním autobus co přivezl cestující z gate, vzadu cisterna po natankování a vlevo náklaďák simulující externí zdroj - nic co by aspoň vzdáleně připomínalo Houchin (externí generátor) jsem neobjevil.
Protože auta neodjedou tak jsou zezadu a zboku - to jen abych předešel dotazu
Jsou k tomu potřeba čtyři soubory z avsim.com (celkem skoro 100MB) a trochu trpělivosti s umístěním.
Detailní návod mohu poskytnout, bude-li zájem.
|
| |
|
| | | Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 12:32 | |
| | pokud bude v češtině, tak by mě to zajímalo.
PB |
| |
|
| | | Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 12:54 | |
| | To je ale statické, jestli se nepletu? |
| |
|
| | | | Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 13:01 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 13:59 | |
| | Ale horší než FSX default |
| |
|
| | | | Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 14:05 | |
| | Ano, jedná se o klasické statické objekty. Jsou umístěny do adresáře v AddonScenery, vždy je k nim kromě BGL i XML (ObjectPlacer generuje XML a volá na něj přibalený bglcomp). Když ten BGL smažeš/přejmenuješ, tak objekty nejsou, ale je třeba restartovat FS pro opětovné načtení změn. Funguje to (dle RWY12 webu) i s FSX, tam se to asi dělá bez restartu.
Pro tvorbu nějakých ucelených screenshotů nebo videí si myslím je to perfektní.
Ono na videu nebude moc vypadat když napíšeš že probíhá odmrazování a máš tam letadlo uprostřed betonu a nic kolem. Slabší povahy si můžou i myslet že uvnitř rozmrazujou cestující
|
| |
|
| | | Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 13:02 | |
| | Zájemce na ty autíka u ATRa se ti hlásí. Díky |
| |
|
| | | Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 13:09 | |
| | Není to tak dlouhé tak to hodím zrovna sem:
RWY12
Pokud chceme do scenérie umístit nějaké objekty (třeba cisternová auta na letiště) je možné to udělat pomocí utility RWY12.
Je třeba ze serveru „www.avsim.com“ stáhnout soubory:
rwy12_program_v1.2.zip, rwy12_lib1_v1.2.zip, rwy12_lib2_v1.2.zip, rwy12_lib3_v1.2.zip.
Celková velikost je skoro 100 MB a obsahuje kromě umísťovacího programu 1000 statických objektů a další objekty se dají přidávat (knihovny opět na avsim ).
Podle návodu se vypakují objekty z jednotlivých knihoven a to následovně:
Z „rwy12_program_v1.2.zip“ celý adresář RWY12 do libovolného adresáře.
Z „rwy12_lib1_v1.2.zip“ celý adresář „Static Objects Library“ do FS\AddonScenery\
Z „rwy12_lib2_v1.2.zip“ obsah adresáře Texture do FS\AddonScenery\Texture
Z „rwy12_lib2_v1.2.zip“ obsah adresáře Scenery do FS\AddonScenery\Scenery
Z „rwy12_lib3_v1.2.zip“ obsah adresáře Texture do FS\AddonScenery\Texture
Z „rwy12_lib3_v1.2.zip“ obsah adresáře Scenery do FS\AddonScenery\Scenery
Program vyžaduje externí aplikace DOTNET2 a MSXML (většinou už jsou nainstalovány, jinak odkazy na stažení jsou v dokumentaci RWY12 ).
V AddonScenery založíme nový adresář, například „Prislusenstvi“ a v něm podadresář Scenery.
Aktivujeme změny podobně jako třeba přidávaná letiště tj ve FS pomocí Settings, Scenery, AddArea přidáme náš adresář Prislusenstvi.
Spustíme FS v okně a vytvoříme let z LKPR na stojánce 36, pro určení pozice je lepší použít malé letadlo.
Současně spustíme ObjectPlacer z RWY adresáře.
Pomocí SLEW módu letadlo postupně posouváme na pozice kde chceme umístit vozidlo, vybíráme kategorii objektu, typ vozidla a necháváme si načíst pozici z FS (pomocí Sync FS position). Výšku (altitude) necháváme na 0 a nad zemí (AGL). Nastavená vozidla přidáváme pomocí „Add“.
Například:
cisterna - FS9 Vehicles, FellerTruckA, N50 6.4300, E14 15.6231, hdg 350
autobus - JonPatch_objects_1, bus_pcl, N50 6.4349, E14 15.6374, hdg 125
externí zdroj - FS9 Vehicles, Truck A, N50 6.4240, E14 15.6233, hdg 215
zavazadla – FS9 Vehicles, DoubleLaguageTruck, N50 6.4294, E14 15.6541, hdg 185
Stiskneme Generate scenery, vygenerovaný soubor pojmenujeme nějak nápadně třeba lkpr_36 a umístíme do připraveného „Prislusenstvi/Scenery/“.
Program napíše „BGL file created“ a do daného adresáře přidá i vygenerovaný BGL.
Takto je možné přidat libovolný objekt RWY12 knihovny kamkoliv, třeba elektrárny, hrady, atd.
Zkuste to, já to dělal postupně a pak sepsal na konec tak je to snad dobře.
|
| |
|
| | | Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 13:19 | |
| | ten autobus tam vypadá jakoby přijel přímo z nějákýho zájezdu, ale je to pěkný |
| |
|
| | | | Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 13:25 | |
| | Ono jich je tam několik, je tam jeden přímo "airportovej" ale ten byl takovej podhuštěnej - půlku kol v asfaltu. To je všechno z těch default objektů, já na ty rozšiřující knihovny zatím nekoukal.
|
| |
|
| | | Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 13:27 | |
| | Leoši jsem zvědavý,jak na takto " obsazenou " stojánku budeš přijíždět ?
|
| |
|
| | | | Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 13:30 | |
| | Powerbackem
Ne - s tím prostě nepočítám. Ostatně ty auta můžeš dát bokem.
Nevíte někdo co znamenají ty čáry ruzných barev? Na žluté plné stojí a jede letadlo, žlutá přerušovaná nevím a červená asi je nějaká hranice?
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 13:38 | |
| | žlutá plná je osa stojánky 36, žlutá přerušovaná je osa alternativní stojánky 36A, červená je hranice stojánek |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 13:47 | |
| | | |
|
| | | Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 13:49 | |
| | Ještě obrázek "sprchování" na deicing stojánce číslo 30.
Předejdu opět dotazům:
- ano panďulám nahoře je hroznej
- ne, opravdu z toho nic nestříká
Podle mne by šlo udělat ty objekty vlastní a třeba přesně podle reality a hezčí.
Ovšem to by musel někdo kdo to umí, já to nejsem.
|
| |
|
| | | | Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 19:13 | |
| | Jasně že šlo . Jak myslíš, že jsou udělané lidi, auta, traktor, glidery atd. na Ak letištích. Ale to FPS??? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 19:16 | |
| | Ale pokud by na LKPR byly modely podle reálu, taky bych to ocenil. |
| |
|
| | | Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 19:28 | |
| | Já mám takovej rejpavej,... Proč je neudělat na stojánkách 40-47. Tam ATRky parkují nejvíce a navíc se tam odtud vycouvává |
| |
|
| | | | Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 19:28 | |
| | Ale jinak to vypadá zajímavě. |
| |
|
| | | | Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 20:07 | |
| | Tak dáme jednu čtyřicetdvojku pro Kachnu (s malou obměnou vozového parku):
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 5. 1. 2008 / 20:10 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: RWY12 a odbaveni ATR na Ruzyni 1. 8. 2008 / 17:32 | |
| | Pocujte, nakopiroval som to podla navodu do Addon scenery, scenery, texture tak ako je to v navode, len dalej neviem spustit tu ikonu, teda aby som mohol pridavat. Co s tym mam spravit? |
| |
|
|