| | | Dotaz na realitu WILCO PIC 737 4. 1. 2008 / 18:17 | |
| | Chci se zeptat.
FSpassanger nepoužívám, tudiž nenastavuji realitu letu, ale!, když třeba mám nastavené Start up - dark and cold, tak toho boeinga v pohodě nakopnu, že by to třeba dle teploty okolního prostředí trochu trvalo, jde mi o realitu letounu.Klidně ty motory nakopnu a hned to můžu dát na max a to letí jak kdyby jsem to vyjelo z teplé továrny.Třeba něco, že ty motory kdybych dal na plný výkon hned po nastartování, tak aby měly slabší výkon, nebo něco tak.
Třeba také anti ice engin nebo také deice wings, trochu reálnější, ptz vůbec to nejde z hlediska Mě, jako virtuálního pilota, vůbec poznat.
Dají se tyhle provozní vlastnosti někde nastavit?
Děkuji |
| |
|
| | | Re: Dotaz na realitu WILCO PIC 737 4. 1. 2008 / 20:16 | |
| | To už bys chtěl asi po FSce moc. I když - v nové 154M bude simulováno kupřikladu přetížení generátorů, které ti odpálí elektriku, nebo pokud vyrobíš dual bleed APU+MOT. č. 2, tak si zlikviduješ VSU. |
| |
|
| | | | Re: Re: Dotaz na realitu WILCO PIC 737 4. 1. 2008 / 21:40 | |
| | Ty dokážeš člověka navnadit |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Dotaz na realitu WILCO PIC 737 4. 1. 2008 / 22:35 | |
| | Viď? Taky od čeho mne PT má, že? |
| |
|
| | | Re: Dotaz na realitu WILCO PIC 737 4. 1. 2008 / 21:33 | |
| | Lopatkové motory se příliš prohřívat nemusí, limit na vzlet bývá kolem 40°C (myšleno teplota oleje), a toho se dosáhne velice brzy. V poslední době se mi sice v Rusku při teplotách kolem -15°C po celonočním stání stalo, že v průběhu vzletu i tak tlaky oleje vlezly na okamžik do žlutého pole (tlak oleje bývá v nepřímé úměře s teplotou), ale to je spíš výjimka a extrém. Naposledy jsem radši na vyčkávacím místě přidal o cca 10% N2 (nikdo za námi nestál), a prohřálo se to cobydup. Jinak za běžných podmínek (odhadem od mínus pěti vejš) se olej dostatečně prohřeje dřív, než se dojede k dráze. Menší výkon ten motor nemá. Tudíž tady ani není co nastavovat.
Odmrazování jak motorů, tak především křídel, se už na tahu motorů citelně pozná, jedná se i o celá procenta N1 (stejně tak u některých letadel se kvůli potřebnému tlaku bleed airu automaticky zvyšuje volnoběh, což ne vždy je žádoucí). Samozřejmě mluvím o tepelném odmrazování vzduchem odebíraném od motorů. V případě Goodrichů (gumové pásy na náběžce), kdy se vzduch k jejich nafukování taky bere od motorů, už ta ztráta výkonu není tolik vidět. Ovšem ať tak nebo onak, i kdyby FS o 1-5% N1 či o pár "torků" ubral při zapnutí odmrazování, moc nevěřím, že bys to nějak zaregistroval (pokud nebuděš bedlivě sledovat motorové budíky) |
| |
|
|