| | | FPS a výkon 26. 11. 2003 / 15:14 | |
| | Psal sem tohle samy už včera ale co není na první straně fóra k tomu se už nikdo nevrátí:
Ahoj létavci
1)Ohledně těch FPS že AI moc nežere ...... To mužete říct VY co máte 1 GHz a víc ale co MY co mame Cel 600Mhz, Geforce2, 64 RAM .....
Mě osobně to žere až moc!!!! ono si řeknete že rozdíl default a 100% AI je pár (5FPS+-) dolů a samozřejmě rozdíl VAŠICH FPS 50/s a 45/s není rozdíl ale co takhle MEJCH 10/s (default AI) a 3-5/s (100%)
Ono je to u mě taky 5FPS +- ale bohužel někdy už těch posledních a hrejte pak s 5 FP a míň!!!!!!
2)Neví někdo proč mě to jede tak pomalu ? že by to tak brzdily?
RAMKY? Poradte hlavně vy co máte RETRO kompjůter
Už mě to jednou (tak před dvouma měsíci jelo tak na 20 FPS ale co já vím čím to bylo? Mám takovej pocit že FPS na mým komplu se řídí hlavně podle počasí(((((
Mimochodem je řeč o FS2002
Dík, Jeden z VÁS |
| |
|
| | | Re: FPS a výkon 26. 11. 2003 / 15:26 | PavelS |
| | Tvoji konfiguraci jsem měl , akorát určitě přidej tak na 256MB RAM , myslím paměť na desce , ne videokartě, ta má menší vliv. AI jsem měl trvale vypnuto, AG na cca 70% , vis max 70NM a jelo to do 20, max 25FPS ( FS2002 ) -----> víc nevymyslíš.
Výměna Celeronu za o něco rychlejší PIII = viditelný nárůst FPS cca na 27 v normálním prostředí, na Ruzyni 15-18FPS (bez AI).
Podle mě se to dá dneska takto zupgradovat do 2000CZK max.
|
| |
|
| | | | Re: Re: FPS a výkon 26. 11. 2003 / 15:45 | |
| | Jo přesně, měl jsem 700MHz, graf. stejnou mám i ted (jenom lepší procesor - Celeron 2GHz) a docela hodně mi pomohlo jít z 256 RAM na 512MB. Bylo to hned vidět a plynulejší, vše na polovinu, AI full.
V každém případě zvedni RAM, dle mých zkušeností doporučuji na 512MB. |
| |
|
| | | | Re: Re: FPS a výkon 27. 11. 2003 / 15:16 | jelsta |
| | RAMka na FPS vliv NEMÁ!!!!!! Tudíž pro zvýšení FPS nemá cenu zvyšovat z 256 na 512MB. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FPS a výkon 27. 11. 2003 / 18:44 | |
| | MÁ - ale tak trošku nepřímo.... Pokud máš málo paměti, tak se často šahá na disk a probíhaj přesuny disk - paměť a to něco stojí a ve FS se to projeví zpomalením, nebo spíš mírným zacuknutím v tu chvíli kdy se z toho disku čte. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FPS a výkon 27. 11. 2003 / 19:31 | |
| | Přesně tak, FPS při rovném letu se přidáním paměti vůbec nezvýší, jen se omezí zadrhávání při změně dráhy letu nebo pohledu. |
| |
|
| | | Re: FPS a výkon 26. 11. 2003 / 16:19 | |
| | Jak mas nastavene detaily?
Co pomuze hodne: vic ramky (256 mega minimum), trosku postahovat nektere detaily -> snizeni velikosti textur (to eliminuje velke snizeni fps s traffikem, za cenu jejich mensi ci vetsi rozmazanosti), nepouzivat antialising (i na silne videokarte to zpusobi sileny pokles FPS)
Jinak, s tim pocasim muzes mit pravdu .. jeste kdyz jsem kdysi lital na 2002ce na Celeru 300, tak nekdy velky pokles zpusobily mraky (byt jsou to na 2002ce jenom otexturovany obdelniky)... |
| |
|
| | | | Re: Re: FPS a výkon 26. 11. 2003 / 17:05 | |
| | ja bych jenom upresnil piErcE ze: i na silne karte od NVIDIE zpusobi antialiasing silny pokles FPS .. to je bohuzel NVIDIA , radeony jsou na tom znatelne lip a jejich pokles vykonu s pouzitim antialiasingu a anisotropniho filtrovani je v porovnani velmi mirny. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FPS a výkon 26. 11. 2003 / 17:39 | |
| | Muhehe ) to me tvrzeni vychazi ze skusenosti s Radeon 9700 )) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FPS a výkon 26. 11. 2003 / 20:28 | |
| | checht to moje zase 9800 pro a tabulkove z 9700 pro ))) no kazdopadne shodneme se ze na NVIDIA je to proste prusvih )) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: FPS a výkon 26. 11. 2003 / 23:31 | Vladan |
| | Čau Piloti,
asi hloupá ptázka, ale přeci: Jak zjistím FPS?
Dík. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS a výkon 27. 11. 2003 / 01:51 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: FPS a výkon 27. 11. 2003 / 12:42 | Fast_s |
| | Tohle je věčné téma (ale zajímavé..)).
Pro Celeron 1.2 GHz, Geforce2, 512 MB ram a cílovou hodnotu FPS 25 se mi osvědčilo následující:
1) Textury - vše na max. Země je bez toho pak nechutně rozmazaná a letadla koneckoců taky.
2) Mesh complexity - 87%. Mesh žere hodně, hlavně při nastavení kolem stovky. Záleží také, kde lítáš - v Alpách si tohodle slideru budeš asi všímat víc.
3) Autogen - Normal. Cokoli vyššího už se dost projevuje.
4) Scenery complexity - na Extrem Dense. Tohle kupodivu tolik nebolí, alespoň ne v default složitých letištích (Heathrow).
5) Mraky - 65%. Tyhle textury berou fakt hodně! Pomohlo by více ram na videokartě? Nní jedu jen s 32 MB. Kdo ví....
6) Visibility - max. 30 mil. Prý je te realistické maximum. Navíc to nechávám řídit FSUIPC, podle výšky.
7) AI density - Další killer. Používám jen 25-50%, žerou fakt dost! Zase jde o to, co chceš. Mě stačí, že občas někde zahlédnu rolovat někoho dalšího (alespoň na ně nemusím čekat) a pocit, že nelítám sám už tu je.
8) Antialiasing - off.
9) Reflections - rozhodně off! Taková maličkost, že se ti lesknou motory -> a ztrácíš 15 procent výkonu. Pryč s tím!
10) Vše ostatní (je-li ještě něco...))) - on a na max. nastavení.
|
| |
|
|