| | Re: pilot - zak, je nejak znaceny? 19. 12. 2007 / 23:03 | |
| | V podstate u armady bolo 1/3 letov z celkoveho poctu nalietanych hodin letov s instruktorom ako kontrolnych,kde sa hodnotilo,ci pilot ovlada uroven pilotaze ,na ktoru bol vycviceny.Takze je somarina aby niekto hlasil,ze je s instruktorom ako nejaka autoskola.V lufte ziadna autoskola nie je.Ak uz pilot absolvoval prve zoznamovacie vyvozne lety a pokracuje v nejakej metodike vycviku,tak musi plne zvladat a vykonavat vsetky pravidla leteckej prevadzky.Pokial pilot neovlada na zemi teoriu priebehu letu tak by ho instruktor vobec nemal pustit do masiny na let.
Pokial maju v plane na nejakom letisku brusit nespocetne mnozstvo okruhov,tak vobec nezaskodi sa bezprostredne pred letom spojit s obsluhou na vezi toho letiska a pripravit ho na tuto cinnost.V tom pripade sa obsluha veze pripravi na naslednu zataz x-litrami kavy a bezmedznou trpezlivostou. |
| |
|