No, jenže FS2004 byl ještě větší paskvil.
a) To že vyšel jen jeden SP a ještě nebyl nutný není důkaz kvality FS2004, ale naopak hrůzné podopory, protože chyby, které obsahovala, komplikovaly vývojářům život po celou dobu své existence a činí to tak doteď.
b) Výkon, který naoko FS2004 předváděla a který všichni poměřujete s FSX, byl na úkor dvou velmi významných vlastností a to:
i) stability - stačila malá chyba v neznáme scenerce na druhém konci světa a FS2004 padala známým memmory leakem. Sice to byly chyby vývojářů scenerek a ne MS, nicméně preferuji přístup, kdy v cílové destinaci místo chybějící textury uvidím černý flek a pocítím zpomalení na framerate, nežli zakončit čtyřhodinový let CTD.
ii) flexibility - vývojáři scenerek pro FS2004 byli velmi omezeni tím, že nebylo možné měnit scenerku za běhu simulátoru, což šíleně komplikuje a zdržuje jakékoliv testování při vývoji.
Takže já budu radši za 2 servicepacky s nabušenou mašinou abych to utáhl, nežli další FS2004.
|
|