| | | Vytlačení pomocí AI modelu. 16. 12. 2007 / 22:51 | |
| | Ahoj,
tento screenshot je upravenej nebo opravdu existuje nějaký prográmek, který umožňuje třeba vytlačení pomocí AI modelů?
PB |
| |
|
| | | Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 16. 12. 2007 / 22:56 | |
| | Aerosoft AES - na urcitych letiskach |
| |
|
| | | Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 16. 12. 2007 / 23:40 | |
| | naaadhera i clovicek tam pochoduje |
| |
|
| | | Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 16. 12. 2007 / 23:42 | |
| | Mrkni na stranky Aerosoftu. Ten program se jmenuje AES a je volne ke stazeni i s nekteryma scenerkama na vyzkouseni. Za dalsi (treba EDDF) si pak priplatis v podobe kreditu.
Je tam toho daleko vic, nez jen p/back car. |
| |
|
| | | | Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 16. 12. 2007 / 23:59 | |
| | Já si jenom nejsem jistý že ten obrázek je z AES. Mně sice nikdy nevytlačovali takže to podle auta nepoznám ale zaráží mně že jich je tam odstavených tolik. Já vždycky měl auta jenom okolo sebe a jednoho typu, tady jich je odstavenejch snad deset. A taky panďulák buď naváděl a mával nebo stál u letadla.
Ale AES doporučuju (je ale jen pro FS2004), nejbližší letiště zadarmo (přesněji default - nepotřebuješ nic) je Norimberk. Z Prahy ATRkem kousíček, blíž než Ostrava.
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 00:19 | |
| | Je to na 100% AES - z tych vozitok okolo patria k AES len tie schodiky. Ostatne uz su prec (catering, fueltruck, mikrobus,...). Tie ostatne co su na obrazku su asi sucastou scenerie letiska. A co sa tyka toho pandulaka, tak ten pocas pushbacku normalne pochoduje vedla lietadla... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 00:21 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 09:25 | |
| | Díky za rady,ještě mám pár otázek.
1) co to dělá s FPS?
2) funguje i pod IVAO?
3) funguje i ve free sceneri a default nebo jen pod komerčními? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 09:54 | |
| | 1) co to dělá s FPS?
Při letu s ATR z Prahy do Norimberku jsem nezpozoroval žádné zpomalení.
Rozhodně je to na mém pomalejším počítači použitelné.
2) funguje i pod IVAO?
Nezkoušel jsem ale nevidím důvod proč by ne. Nevím jak se to bude tvářit těm ostatním. Jestli to auto budou vidět nebo ne.
3) funguje i ve free sceneri a default nebo jen pod komerčními?
Funguje to jenom s nějakými letišti, z defaultních je to jen Norimberk. Ovšem funguje to i některými co jsou ke stažení zadarmo (třeba Klagenfurt nebo Salzburg).
České ani slovenské tam bohužel nejsou.
Seznam letišť je zde:
http://www.aerosoft.com/shop-re/links/aesairports.html
Kupuje se vždy balík 10 kreditů. Každé letiště je ohodnoceno počtem kreditů:
Norimberk 0, Frankfurt 5 atd.
Vlastnosti:
* Pushback with sound, animated objects and automatic perfect alignment
* Animated gates that link up perfect to the doors of the aircraft (unlike other system),
* Moving service vehicles that link up perfectly to the aircraft (catering, air stairs, cargo, buses, cleaning and refueling services)
* Boarding passengers with sound
* Follow me car to show the way to the parking position (looks a lot better than those strange arrows used by Microsoft!)
* Sound effects while rolling over the centerline lights at the runway
* Simulation of water or snow at the runway
* Highly detailed (3d) marshaller at all parking positions that do not have docking assistance systems
* Detailed configuration of door/hatch location on aircraft, sound effects and vehicles
Určitě si to vyzkoušej, uvidíš.
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 13:51 | |
| | Ahoj,
nevíte někdo jestli jde u AES po naložení letadla taky doprovod na runway? Zatím jsem nezjistil, pouze follow me ke stojánkám a gate.
Díky. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 13:57 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 14:16 | |
| | Ehm..co to je doprovod na runway ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 14:19 | |
| | | |
|
| | | Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 09:26 | |
| | Vytlačovací auta má FSX snad na všech větších letištích |
| |
|
| | | | Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 10:20 | |
| | To není o FSX |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 11:10 | |
| | Já vím, ale proč nepoukázat na jednu z výhod FSX |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 11:47 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 12:13 | |
| | a v FSX dokonce přijedou autíčka na vyložení nákladového prostoru a hejbou se tam rukávy |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 12:25 | |
| | jenom bych se rád zeptal, jak se to v FSX spouští (to vykládání prostoru)? Já to viděl u AI letadel a chtěl bych to taky zkusit. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vytlačení pomocí AI modelu. 17. 12. 2007 / 13:23 | |
| | Zatím mi to šlape jenom u def. letadel. Když otevřeš nákladový prostor( shift+E+2), tak ty autíčka přijedou samy. Musíš ale zajet k takový stojánce, kde ty autíčka jsou a myslím, že musíš mít vypnutý motory. |
| |
|
|