Abych to shrnul. V realnem (malem, strednim) letadle mam aspon ve dne o pocasi kolem mne urcitou predstavu. Proste ty mraky nejak citim, bez pretlakove kabiny (kde bych ji vzal) tim spis. Navic zacinajici namraza muze byt videt.
Ve FS vim kulove. Polovina letadel ani nema budik venkovniho teplomeru, obvykle ho u svych favoritu obtizne dodelavam. O tom, ze bych nejak zjistil vlhkost, si muzu nechat jen zdat. To znamena zapinat, jak se mi zlibi, nikoho to nejspis neurazi. Pro kvalifikovane posouzeni proste neni dost informaci. A co se karburatoru tyka, jednou mi ve FS skutecne u Dakoty od MAAM zamrznul. Respektive zacalo to kuckat a po zapnuti ohrevu to prestalo, takze to nejspi bylo ono. Ale jen jednou. Hodiny, ktere mam ve FS na pistovych letadlech naletane, snad radeji pocitat nebudu. |
|