FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 24. 12. 2024, svátek má Adam a Eva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
"kratky linky jsou nesmysl (v cechach)" Jeden příspěvek | Celý strom
"kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 06:54
skyfly
Ale, ale , ale.......spoj Brno-Praha je zlatý důl !
TvJZD ma na jeho nevýhodnosť upozorňoval
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=169830&lan=0
keď som ja v minulosti opakovane písal o tom, že ak by som na to mal prostriedky , tak by som rád otvoril low cost linku Brno-Praha (a samozrejme Blava-Praha davno predtym než tak urobili SE )pretože som presvedčený o tom, že bude vytažená už teraz a v budúcnsti stále viac a viac.
takže:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/domaci-ekonomika/clanek.phtml?id=516315
A tvrdim zase už po X-té : Dialnica D1 vzhladom k svojemu stavu a hustote premávky bude na tom stále horšie a každý kto na to bude mať (a že je takých ludí v ČR už dnes požehnane) radšej poletí.Jediný drobný, ale naozaj drobný, nedostatok vidím v tom,že sa v Prahe z letiska do centra nedostaneš za 10 minút,ak by sa toto podarilo vyriešiť, tak neni už ďalej čo riešiť a na D1 ma už živote neuvidia.
Zhodou okolností -založil som práve novú s.r.o.- čku,takže ešte zohnať úver na pár miliárd,kúpiť nejaké menšie éra, niečo ako Embraery s ktorými kedysi začinali SE a ideme do ich hoblovania na trase Brno-Praha -Brno 10 x za deň !,pridá sa niekto ?
 

Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 07:09
Serž   
ja se pridam. mam na uctu asi 15,60. jsou ti plne k dispozici
 

Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 07:14
skyfly
tísíckrát vďaka !- project jest spasen !

(ostatné v súkromnej zpráve)
 

Re: Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 07:26
A.J.Scandall   
A co takhle linky Praha-Č.Budějovice, Praha-Plzeň Líně, Praha-Pardubice, Praha-Mariánské Lázně, Praha-Přerov, Praha-Milovice, a pak Pardubice-Plzeň, Budějice-Přerov, Milovice-Budějice apod. se Sieblem? To bych se hlásil na výpomoc jako sezónní pilot dobrovolník
 

Re: Re: Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 07:34
Serž   
no pozor, kdybys tam lital jako kapca, tak kapacity era by byly plne vyuzity "perakovci", kteri by neustale chteli na jumpseat takze v tomhle smeru by to bylo pomerne rentabilni
 

Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 14:58
pilot_master   
to je skvely za tych 15,60 koupis los na soutez o penize (nevim jak se to v CR menuje) a vyhras 80 milionov kupis nejake mensie lietadlo a mozes zacat
 

Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 07:50
A.J.Scandall   
Jinak teď na trochu vážnější notu, souhlasím s názorem, že většina krátkých linek v ČR/SR je ekonomický nesmysl. Stačí se podívat na to, kolik takových linek žije jenom z podpory měst, krajů či dalších organizací (první pokus o Brno kolem roku 2001, Sliač, Žilina, o CCA/JobAir ani nemluvě, taktéž před nedávnem Cirrus z OSR a pak BRQ do MUC - na jednu stranu budiž pochvala regionálním nadšencům, na druho stranu - jsou to dotace), anebo je letecké společnosti živí samy, aby si rozšířily svoji spádovou oblast (viz Brno v současnosti - jinak by lidi radši jezdili do Vídně, je to blíž a je to lepší). A kdo se o něco pokusil sám, brzy na to dojel. Anebo byl ještě jeden důvod, o tom by nám mohli povídat pánové z Discovery travel (heslo dne - čim víc paliva propálím, tím víc vydělám)
 

Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 08:03
adagio   
no nevim, můj laický pohled říká, že je furt lepší sedět 2 hodiny v "limuzíně s řidičem" na D1, kde si dotyčný boháč může telefonovat, online notebookovat, žrát, prdět apod. než trávit hodinu jízdou přes ucpanou Prahu na Ruzyň, půl hodiny se odbavovat, půl hodiny pojíždět na rwy, půl hodiny letět, půl hodiny vystupovat a pak se ještě půl hodiny přepravovat po Brně.
To už bych radši udělal firmu, která bude pronajímat vrtulník. Startoval by třeba ze střechy mrakodrapu na Pankráci a letět může kamkoli si řekne klient. Navíc ten vrtulník ani nemusíš kupovat, stačí najít pár společností, které by ho chtěly spoluvlastnit.

V Americe je to běžná věc jak "na oko" mít vlastní bizjet a přitom se nemuset o něj starat a platit veškerý náklady. Tím spíš, když by ho jeden majitel nevytížil na 100 %. Takže si ho koupí (formou stálého pronájmu - něco jako operativní leasing) víc firem najednou a když ho potřebujou, maj ho připravenej se vším všudy, jako by byl jejich.

Pak by teda stačilo založit firmu, která se o ten vrtulník bude starat a organizovat jeho cesty. Před každým letem akorát nalepíš "na blatník" logo aktuálního cestujícího - spolumajitele, aby měl lepší pocit
 

Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 09:45
Luděk Ch.
Se vším souhlasím, až na tu půlhodinu po Brně. Z Tuřan není problém se dostat během 20min na opačnou stranu Brna po dálnici, případně za 15min do centra
 

Re: Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 11:16
OK-BKY
clovece tak to bych se hadal. Byl sem tam asi pred pul rokem a jenom tech tvych patnact minut sem na ten autobus z letiste na nadrazi cekal )
 

Re: Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 13:27
Hory1989   
No, a jako VIP tě neodbavujou 30 minut, ale 5 minut
 

Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 10:03
MilanZ   
> V Americe je to běžná věc jak "na oko" mít vlastní bizjet a přitom se nemuset o něj starat a platit veškerý náklady....Takže si ho koupí (formou stálého pronájmu - něco jako operativní leasing) víc firem najednou a když ho potřebujou, maj ho připravenej se vším všudy, jako by byl jejich.


To funguje již i u nás http://www.netflight.cz/cz/index.html
 

Re: Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 14:50
maskot
Za tie ceny, no to sa mi nezdá. Zase nejaky vykuk si vymyslel ako vytiahnut prachy zo zazobanych snobov. Za cca 44 mil. CZK to su priblizne 2 mil dolarav. Zato mam troku iny eroplan ako jednomotorovy piper. Este som nepochopil, ze vyslolim 44 mil. a este ma zaplatit za letovu hodinu 10 litrov. Kastrofa. Ako hovorim, podla mna je to pekne predlozeny podvod.
 

Re: Re: Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 14:59
Fabo™   
No hlavne Piper Meridian je trochu ina klasa ako bezne predstavovane si Pipery Archery, Cherokee a pod.

Podla piper.com:

STANDARD EQUIPPED LIST PRICE $1,896,500

O čosi väčší Pilatus 12 si pýta podľa toho napísal pilot na iné fórum takých 16 000CZK na hodinu, takže ani tá cena za hodinu nie je taká odveci.
 

Re: Re: Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 15:00
A.J.Scandall   
Budeš se divit, ale podvod to není, ve světě je to zcela bežný způsob, a firmy, jako CitationShare a NetJets na tom stojí. Piper Meridian stojí přesně 2 mil USD. 10 000kč/h, alias cca 500 USD/h to jsou adekvátní provozní náklady takového éra. Spoustě lidí, kteří si chtějí něco takového pořídit, ale přitom se nechtějí starat o provoz, tenhle systém vyhovuje. Nemluvím o tom, že si můžeš pořídit jen určitý podíl, očekáváš-li menší roční využití, které by neopodstatňovalo nákup celého stroje.
 

Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 10:15
orlík
S tím nelze než souhlasit. I když je to trošku něco jiného, přesto:
Občas mne to "popadne" a když mám jet někam dále po ČR, naplánuju si let. Třeba z HK do Plzně. Podotýkám, že v takovém případě neřeším finanční otázku, neboť létám pro radost. No a nakonec stejně obvykle jedu autem. Akce většinou ztroskotá na tom, že časový zisk je minimální, rizika spojená s vývojem počasí naopak bývají velká. Prostě cesta na letiště a z letiště je časově tak náročná, že za tu dobu jsem autem už v půli cesty.
Ideální pro delší cesty po tak malé zemi, jako je ta naše se mi jeví funkční železnice.
Ovšem jinak je z výšky krásný pohled na páteční kolonu vlekoucí se po dálnici.
 

Re: Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 11:20
OK-BKY
Na tu funkcni zeleznici bacha... Ted uz odtrhli Cargo od dopravy pro pasazery a tim ze mama dela na draze a prave ji zenou do toho carga, tak nidko nevi, jak to tam bude fungovat. protoze ta osobni doprava je proste prodelecna a cargo ji dotovalo. Ted ale nikdo nevi, kde ty penize na to vemou. A hlavne ta draha by potrebovala optimalizaci, ktera je zatim ale v nedohlednu.
 

Re: Re: Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 12:22
Cesmina
Nevím ja v budoucnu , ale proti železnici v současné době nemá nikdo šanci

http://jizdnirady.idnes.cz/ConnRes.asp?tt=a&p=MF&from=1&from=0&from=6177&froml=-1&to=1&to=0&to=988&tol=-1&date=12.12.2007&time=12:20&min1=5&max1=240&alg=0&isdep=1&beds=0&chn=5&stop=0&odcht=0&odch=50&link=A52C&prev=1&handle=5843
 

Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 10:21
MilanZ   
Pro Brňáky je Praha "trochu z ruky" a jízda po D1 je sázka do lotorie.
Jako mnohem lepší řešení se mě jeví Vídeň, a to po dálnici přes Bratislavu. Zvlášť díky nedávnému otevření úseku A6 s napojením na A4 který mě vyhodí přímo na Shwechatu a po zrušení hraničních kontrol.
 

Re: Re: Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 13:56
Medcin
Sakra, tu Vídeň bych teď potřebova. Jeden vánoční dárek mají pouze ve Vídni a odmítaj to poslat nějakým dopravcem do Čech. Takže bych potřeboval Praha-Vídeň-Praha. Ale nesmělo by to být dražší, než autem!
 

Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 10:33
Kachna   
Myšlenka hezká. Ale pokud budeš chtít technika v Práglu, tak dej vědět. Udělám si vedlejšák,...
 

Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 16:23
bumper   
Kdo na to bude mat, tak poleti z Brna timhle http://www.aveko.com/vseobecne-letectvi/letecke-sluzby/ ty ceny jsou vice nez priznive http://www.aveko.com/vseobecne-letectvi/letecke-sluzby/prehled-destinaci-nasich-letu/ , hned bych nekam letel a takovych lidi v CR bude jiste pozenhnane
 

Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   12. 12. 2007 / 20:11
Teflon_490   
Vsechny ty argumenty proc "ano" tu padly, moc pekny, ale zapomnelo se na jednu dulezitou vec - pokud jedu autem, v Praze si dojedu kam chcu primo, a zvlaste, pokud si s sebou vezu vice veci, tak je to k nezaplaceni. Neni totiz moje prani, objevit se v cizim meste s hromadou veci, a nejakou mestskou dopravou se premistovat dal - kupovani listku, hledani spoju a x dalsich veci. Autem, i kdyz si to vysedim tu cestu, se dostanu pohodlne kam chcu, muzu si ho nacpat az po strechu vecma, mam svoje zazemi, urcity komfort. Samozrejme, chce to jezdit v rozumny hodiny aby se nechytaly zacpy, ale pak uz si myslim neni velkej problem.
Neberte to spatne, samozrejme jsem pro leteckou dopravu, ale jen pokud bych letel nekam dal a nebo na tyhle kratky vzdalenosti na vejlet, ale pokud tam jedu neco vyridit na skok, neni rychlejsi cesty a tim erem celkove tam , neco vyridit a zpet by to urcite nebylo pohodlnejsi a rychlejsi.
 

Re: "kratky linky jsou nesmysl (v cechach)"   13. 12. 2007 / 20:18
LU
Jo jenže linka BRQ-PRG neni určena pro dopravu do Prahy ale jako let pro cestující letící dále do světa. Ono samotná letenka 3500Kč zpáteční by byla luxus. A ono jet 2:45 hodiny busem na Ruzyň po D1 je obrovse riziko dyskomfort ... proto je nejlepsi v Brne sednout do ATR42 a v Praze přestoupit ... A tak není problém se dostat do Paříže za 3:30 hodiny ....
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ