Záleží asi hodně na tom, jaké hodiny člověk lítá. Zcela jiné zkušennosti má třeba práškař s 10 000 hodinama na Čmelácích, Andulách apod., a na druhou stranu zcela jiné zkušennosti má třeba dopravní pilot taky s 10 000 h.,ale na 737, který VFR ve vrtulový mašině letěl naposledy v integrovaném kurzu. Určitě je množství nalétaných hodin podstatné pro kvalitu pilota. Např. policejní piloti vrtulníku prodělávají výcvik trvající 6 let, než můžou plně pracovat. Nevěřím, že se 6 let jen učí všechny postupy, je v tom obsaženo jistě i určité získávání zkušenností. Red Bul air race taky lítají piloti, kteří jsou starší, přesto, že mladší by to fyzicky zvládali jistě líp. Krom toho má-li někdo 10 000 hodin, určitě zažil reálně víc krizovek, než pilot se 2000 hodinama, to je prostě statistika a ta funguje.
Každopádně to co se stalo je hodně smutné, a i trochu podivné. Vzpomínejme na oběti tohoto neštěstí... |
|