| | | Follow me 10. 12. 2007 / 09:33 | |
| | Ahoj. Rád bych se Vás zeptal, zda-li někdo nevíte kam se obrátit pokud by měl člověk zájem o práci na letišti, konkrétně pozdici řidič Follow me car.Na ŘLP nebo spíše na Letiště Praha? Děkuji předem za radu |
| |
|
| | | Re: Follow me 10. 12. 2007 / 09:37 | |
| | vim, ale je to zbytecne, maji plno a nebudou rozsirovat... |
| |
|
| | | | Re: Re: Follow me 10. 12. 2007 / 17:00 | |
| | A ground handling (je to souhrnný označení těch co se starají o bagáž, jezděj s těma vozejčkama, schůdkama, nástupníma mostama atd. nebo ne?) ma na starosti kdo? Jen Menzies? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Follow me 10. 12. 2007 / 17:14 | |
| | Na LKPR se pohybuje vícero handlingových společností..
ČSA, Menzies a LePra. |
| |
|
| | | Re: Follow me 10. 12. 2007 / 09:39 | |
| | | |
|
| | | Re: Follow me 10. 12. 2007 / 15:49 | |
| | Na to musis mit minimalne C1
Ale podle mne to bude chtit taky nejakou uroven skoleni, prece jenom, jsi v provozu kde se pohybuji letadla, a komunikujes na stejne frekvenci, takze tam nepusti jen tak nekoho. |
| |
|
| | | | Re: Re: Follow me 10. 12. 2007 / 15:50 | |
| | wow, to jsem nevedel, tak FM na LKPR je normalne na frekvenci GROUND? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Follow me 10. 12. 2007 / 16:00 | |
| | Tak to sem mozna neco placl, FM je tedy rizeno oddelene? Ale mel by vedet co se deje na zemi ne? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Follow me 10. 12. 2007 / 16:54 | |
| | NE NE NE, ja to nemyslel ironicky, jestli to tak vyznelo!!!!!
Ja se opravdu ptam, jak je rizeno FM? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Follow me 10. 12. 2007 / 16:55 | |
| | Urcite to ironicky nevyznelo, ja sam nemam ty informace, jen mi prijde logicky, aby FM bylo i na frekvenci GND a vedelo o okolnim provozu z odposlechu. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Follow me 10. 12. 2007 / 16:57 | |
| | Ja se bal, at si nemyslis, ze jsme to myslel ironicky nebo tak,vis !
Tak treba nam za chvilku Lukas odpovi |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Follow me 10. 12. 2007 / 17:13 | |
| | Předběhnu Lukáše..
FM je na frekvenci GND od kterého dostává pokyny, které letadlo a kam zavést.
Na IVAO je potřeba na obsluhu FM mít rating minimálně C1. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Follow me 10. 12. 2007 / 18:56 | |
| | GND + jedna neveřejná freq navíc, pro upřesnění. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Follow me 11. 12. 2007 / 10:41 | |
| | Na LKMT je to jednoduché Tam se hlásí TWR jako "Maršalové" a jinak se jim éro předává při vjezdu na APN C a oni si ho postaví jak se líbí jim nebo nevím, jestli na to mají nějaké speciální postupy Každopádně v drtivé většině v zájmu úspory místa skončí éro pojížděním mimo žluté čáry a ti, co to neznají, tak se někdy hoodně diví, jak jsem viděl B733 od jakési zahraniční aerolinky |
| |
|
| | | | Re: Re: Follow me 10. 12. 2007 / 17:59 | |
| | Jezdí tam i uklízečky |
| |
|
|